quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist heel leuk klinken en het lijkt me heel fijn om dat te kunnen zeggen over iemand waar je heel veel van houdt.
Ik vroeg me alleen af of dat zo blijft of dat het 'gewoon' wordt na een tijdje.
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
zet voor iedereen koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
jouw UI krijg ik ook altijdquote:
Dankjewel Stroek, de thee is lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
zet voor iedereen koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
na gedane arbeid is het goed rustenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:45 schreef hierissieweer het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik naar parijs!! Heerlijkl, heerlijk en pfff ik moet nog zo'n enorme zooi doen....
Op iemand of op het leven ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Pfoe ik ben verliefd geloof ik...
O nee, het is verschrikkelijk!!!quote:
Hihi ja, dat kan heel goedquote:Op maandag 3 maart 2008 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O nee, het is verschrikkelijk!!!
Kan allemaal toch?
Is leukquote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi ja, dat kan heel goed![]()
Maar ik weet niet of hij ook verliefd op mij is... En nu ben ik zenuwachtig en kriebelig en wil ik 'm steeds smsen maar dat mag niet van mezelf
Ik heb me al heel lang niet zo gevoeldVoel me net weer puber. Hihi.
Heul vervelend... Hij is wel al blijven slapen enzo maar dat zegt niets meer tegenwoordigquote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is leuk
alleen wel vervelend dat je niet weet of t wederzijds is.
Dat hoort zoquote:Op maandag 3 maart 2008 10:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Godsiedorie maar het helpt mijn concentratie niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |