quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist heel leuk klinken en het lijkt me heel fijn om dat te kunnen zeggen over iemand waar je heel veel van houdt.
Ik vroeg me alleen af of dat zo blijft of dat het 'gewoon' wordt na een tijdje.
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
zet voor iedereen koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
jouw UI krijg ik ook altijdquote:
Dankjewel Stroek, de thee is lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 09:09 schreef Stroekie het volgende:
zet voor iedereen koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
na gedane arbeid is het goed rustenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:45 schreef hierissieweer het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik naar parijs!! Heerlijkl, heerlijk en pfff ik moet nog zo'n enorme zooi doen....
Op iemand of op het leven ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 09:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Pfoe ik ben verliefd geloof ik...
O nee, het is verschrikkelijk!!!quote:
Hihi ja, dat kan heel goedquote:Op maandag 3 maart 2008 09:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O nee, het is verschrikkelijk!!!
Kan allemaal toch?
Is leukquote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi ja, dat kan heel goed![]()
Maar ik weet niet of hij ook verliefd op mij is... En nu ben ik zenuwachtig en kriebelig en wil ik 'm steeds smsen maar dat mag niet van mezelf
Ik heb me al heel lang niet zo gevoeldVoel me net weer puber. Hihi.
Heul vervelend... Hij is wel al blijven slapen enzo maar dat zegt niets meer tegenwoordigquote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is leuk
alleen wel vervelend dat je niet weet of t wederzijds is.
Dat hoort zoquote:Op maandag 3 maart 2008 10:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Godsiedorie maar het helpt mijn concentratie niet...
Ja, dat zal ik ook aan m'n stagebegeleider zeggen: Sorry dat ik niets heb uitgevoerd, maar je moet weten, ik ben verliefdquote:
misschien kom je er nog mee weg ookquote:Op maandag 3 maart 2008 10:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik ook aan m'n stagebegeleider zeggen: Sorry dat ik niets heb uitgevoerd, maar je moet weten, ik ben verliefd![]()
Hihi.
quote:
Met de gedachte dat ik nog wilde slapen.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
G'morgen Erik! En hoe ben je wakker geworden?
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is toch niks mis mee, dan ben ik ook regelmatig
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de gedachte dat ik nog wilde slapen.
ahhquote:Op maandag 3 maart 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Verliefdheid! Lekker! Alleen jammer dat er nooit iemand op mij verlieft word.... dat maakt het een kutgevoel![]()
![]()
Tja, je moet ook niet de helft van de wereld bij voorbaat uitsluitenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Verliefdheid! Lekker! Alleen jammer dat er nooit iemand op mij verlieft word.... dat maakt het een kutgevoel![]()
![]()
geeft Hierissieweer een dikke knuffelquote:Op maandag 3 maart 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
![]()
51% van de bevolking hequote:Op maandag 3 maart 2008 11:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tja, je moet ook niet de helft van de wereld bij voorbaat uitsluiten
En natuurlijk ook eenvan deze vrouw om de tijd te overbruggen tot een fantastische man heel erg verliefd op jou wordt..
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:31 schreef Noodly het volgende:
Issie, zullen we hetero worden en op elkaar verliefd worden?
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dan ga ik echt niet meer met jou wandelen hoor, sell-out
Hihi, ik heb nooit gezegd dat ik lesbisch wasquote:Op maandag 3 maart 2008 11:33 schreef Noodly het volgende:
[..]
![]()
ik wilde alleen maar aardig zijn
wie is hier trouwens verliefd op een jongen
Als ik over 10 jaar nog niemand gevonden heb en dus op het randje van de zelfmoord sta, dan wil ik er wel over nadenken. Ik hoop nog even dat er een leuke vent voorbij komtquote:Op maandag 3 maart 2008 11:31 schreef Noodly het volgende:
Issie, zullen we hetero worden en op elkaar verliefd worden?
ik mis nog je bezoekje aan de ANWB winkelquote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef hierissieweer het volgende:
Owja heb mijn kamer schoongemaakt. Nu nog tas pakken, PGO 2 en PGO 3 maken, logeerbed opmaken banden oppompen, pinnen, 1 fag-hag ophalen die blijft slapen en de rest van de fag-hags ophalen en dan kan ik woensdag gaan. Ik ga om 9 uur
Nou eigenlijk is dat niet echt mijn typje, hierbij ga ik soppen:quote:
Owja dat ook nog morgen en even naar de boekhandel hier in het centrum voor een Parijs boekje te kijken.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis nog je bezoekje aan de ANWB winkel
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is dat niet echt mijn typje, hierbij ga ik soppen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.youtube.com/watch?v=s-ql6YC0gJM
http://nl.youtube.com/watch?v=iWGEwLyLQbc
Hou niet zo van al te gespiert, zelfs liever een klein buikje, dat vind ik wel lekker. Lekker wat haar op buik/borst/benen/armen. Een paar tattoo's zeg ik ook geen nee tegen. Leuke uitstraling hebben, lief zijn/ zacht zijn voor mij en heel stoer naar de buitenwereld. Ik wil een vent en geen sportschool typje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |