quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe wat wie waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En inderdaad: tijd voor een meet
Centrum is voor mij tien minuutjes lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef NanKing het volgende:
Eindhoven is voor de meeste mensen hier 't centraalst denk ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Een meet niet in zachte-g-pratend-land, das niet leuk!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
Wat heerlijk lang Stroekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh chips, volgens mij loop ik op de zaken vooruit
Ik meen mij te herinneren dat Wonderer eind april in Nederland is
zou wel heel leuk zijn als Wonderer bij de volgende meet kan zijn
alleen zt ik tussen 11 en 29 april in Cuba in de zon
arme jij, dus geen tijd en geen puf voor feestjes dit weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 aprilquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 april
en ja ik heb er zin an, zowel met dat familie gedoe, als het salsa dansen en rum proeven in Havana
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Hoe is de homo-scene daar dan?
Hihi, allebei natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, allebei natuurlijk
Dus jij bent straks "the only gay in the village"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacus
met zulke outfitjes blijft er wel geneog ruimte over in de koffer om flessen rum en monte christo sigaren mee naar huis te brengenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dus jij bent straks "the only gay in the village"
[ afbeelding ]
altijd leuk om hem te kunnen posten
Neuh hoor, want die moeder moet ook in je koffer om je outfitjes te strijkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met zulke outfitjes blijft er wel geneog ruimte over in de koffer om flessen rum en monte christo sigaren mee naar huis te brengen
moeder houdt niet zo van vliegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Neuh hoor, want die moeder moet ook in je koffer om je outfitjes te strijken
Een van die vrouwen die sigaren rolt op haar dijen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeder houdt niet zo van vliegen
bovendien vraag ik dat wel aan zo'n behulpzame cubaan
was in elk geval wel van plan om daar een kiekje van te maken als ik het tegenkomquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een van die vrouwen die sigaren rolt op haar dijen...
Dijen van vrouwen mag je hier altijd posten volgens mij...zelfs icm een fallus-symboolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was in elk geval wel van plan om daar een kiekje van te maken als ik het tegenkom
en nee ik zal hem dan hier niet posten maar wel reclame gaan maken voor mijn digitale plaatjesboek, want daar staan ook reizen in die visueel verslag doen van eerdere tripjes
In ieder geval al bij de Free Record Shop en Mediamarkt. Zelfs in Bergen op Zoom, dus dan issie overalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
(ik moet seizoen 3 nog hebben, weten jullie of die te krijgen is??)
Brad komt ook mee, dus het zal te combineren moeten zijn. Etentje bijvoorbeeld kan best. Als we het goed plannen, op de terugreis van Antwerpen misschien. Of anders gewoon op een dag dat Eindhoven (of Breda of Den Bosch) gewoon leuk is om in rond te lopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heerlijk lang Stroek![]()
En volgens mij, als we nu beginnen met plannen, komt die meet toch pas in april...
Laten we iig even afwachten wat wonderer zegt als ze hij vanavond online komt
er moet nog geboekt worden, dus dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie, mag ik mee naar Cuba? Ik wil ook een cultureel tripje en sigaren!
En uhh, I'm the only gay in the village! I
(ik moet seizoen 3 nog hebben, weten jullie of die te krijgen is??)
2 van de 3 watquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi!
Het valt me nu pas op.. Erik, 2 van de 3! Best een goede score, niet dan?
2 van de 3 uit de OPquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2 van de 3 wat?
Oh, en morgen ga ik in het reisbureau met mijn zus een reisje naar Parijsje boeken.
2 van de 3 wat uit de OP? Ik snap het echt nietquote:
In augustus is het plan. En van mij mag je best ook naar Parijs komenquote:Lekker! Wanneer ga je? Kan ik op de reservebank plaatsnemen?
van deze:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2 van de 3 wat uit de OP? Ik snap het echt niet.
quote:
quote:[..]
In augustus is het plan. En van mij mag je best ook naar Parijs komen.
Ik snap het nog steeds nietquote:
O, die heeft weer een andere twisted name volgens mij...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:07 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik heb Twist al een tijdje niet gezien...
Zeg effe dat ze weer es langs moet komen hieroquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie 'r 11 maart weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |