quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Wexy
Topic-newby. Een puber vol onzin met een klein hartje. The sexiest tommy, getuige deze foto:
en dit filmpje: Wexy's hobby
quote:
Hihi, ja het zegt zo rottig: wonderer eigent jou de OP wel toe...of biedt aan....of kweeniet. Ze doet het ook in principe zelf, want zij is het op het filmpje. Ofzo.quote:
Like I carequote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij de buren nergens de gordijnen zien bewegen van nieuwsgierige buuven ?
Belachelijk, eerder, denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi wat zal je d'r stoer hebben uitgezien!
Waarvan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wonderer, we willen foto's!
Mijn reactie was op de TTquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ja het zegt zo rottig: wonderer eigent jou de OP wel toe...of biedt aan....of kweeniet. Ze doet het ook in principe zelf, want zij is het op het filmpje. Ofzo.
Crisis, harsen heb ik ook een keer gedaan. Twee weken met onderhuidse bloedingen rondgelopenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ga je trouwens uit vanavond, hierissieweer...dat je aan het harsen bent geweest?
Dat laatste wist ik, vandaar mijn moeilijk uitgesproken post zoals jij die quotte...:Dquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn reactie was op de TTPascal heeft die foto zelf toegevoegd, in de officiele OP staat ie niet namelijk en Wexy kan zelf de OP niet aanpassen.
op 1 of andere manier heb ik een heel vreemd gevoel als een man het woord epileren gebruikt.... doe je dat ook echt met een pincetje... en dan haartje voor haartje?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Crisis, harsen heb ik ook een keer gedaan. Twee weken met onderhuidse bloedingen rondgelopen
Sindsdien epileer ik
Ligt eraan waar, maar ik heb ook een apparaat voor de plekken waat het kan (oksels, bikinilijn).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:40 schreef Wexy het volgende:
*grmblt het topic binnen......*
[..]
op 1 of andere manier heb ik een heel vreemd gevoel als een man het woord epileren gebruikt.... doe je dat ook echt met een pincetje... en dan haartje voor haartje?
Zeg, ik ben geen vrouwquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:47 schreef Wexy het volgende:
wenkbrauwen enzo?
Zeg, ik ken ook heteromannen die hun wekbrauwen netjes bijwerken met pincetjesquote:
Mijn broertje, oa. Maar dan nogquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zeg, ik ken ook heteromannen die hun wekbrauwen netjes bijwerken met pincetjes
Je brengt me op een idee.... Ja misschien ga ik vanavond uit. Helaas heeft Annalies morgen vroeg... Dus moet nog ff rondkijken...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ga je trouwens uit vanavond, hierissieweer...dat je aan het harsen bent geweest?
quote:
Van jou in je vuilnis buitenzet pakje!quote:
Maar rug en billen te lijf gaan met een pincet zie ik niet zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Crisis, harsen heb ik ook een keer gedaan. Twee weken met onderhuidse bloedingen rondgelopen
Sindsdien epileer ik
Was da? En was het duur?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
zal ik dan hier opbiechten dat ik mijn rug met IPL heb laten behandelen
dus je bent voor de kat zn viool aan de wandel geweest met je superschattige outfit?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje, oa. Maar dan nogNee, dat mag lekker woekeren. Oksels en groin, vooral.
Oh kut, ik realiseer me net dat de vuilniswagen pas morgen komt want maandag was een vrije dag....
Yeahquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
dus je bent voor de kat zn viool aan de wandel geweest met je superschattige outfit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |