ja een langere kon ik zo snel niet vinden... ben te lui om te zoekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:31 schreef JamesBrownie het volgende:
korte beschrijving!
Klinkt wel okee
ik zal eens kijken of jij een leuke vriend hebt..... over een kwartiertje ongeveerquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
Note to Maedel: ik was het niet, deze keer!
Wex, een vriend van mij speelt in de KameleonIn de tweede in ieder geval, geloof ik... hij speelt Kees.
Nou lieverd, ik schijn heel goed BH's te kunnen uizoeken en schijn nog beter te zijn in de kleding. Maar wat ik wil zeggen, daar mag je van mij altijd over praten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
straks gaat het zo politiek correct worden hier dat we niet eens meer mogen praten over borsten en vrouwenkleding omdat de mannen daar niet tegen kunnen
hahahhaha joh ik treiter je maar... no worry's... enneuhm... zolang je maar niet in een lingeriewinkel gaat werken en hele betogen gaat houden over waarom een beugelBH slecht is en weet ik veel welk merk het beste is.........quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou lieverd, ik schijn heel goed BH's te kunnen uizoeken en schijn nog beter te zijn in de kleding. Maar wat ik wil zeggen, daar mag je van mij altijd over praten!
Ik was idd vergeten dat ik in L zat vergeef mij!
Og je doet maar, ik bedoel jij gaat toch niet voor een date met een lekkere kerel dus een mooie/sexy bh zonder beugel heb jij niet nodigquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahhaha joh ik treiter je maar... no worry's... enneuhm... zolang je maar niet in een lingeriewinkel gaat werken en hele betogen gaat houden over waarom een beugelBH slecht is en weet ik veel welk merk het beste is.........
* Wexy heeft slechte eigenschappen met dat soort medewekers van BHwinkels
voor een date met een vrouw heb ik geen bh nodig? hmz dan gaan ze zo hangen....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Og je doet maar, ik bedoel jij gaat toch niet voor een date met een lekkere kerel dus een mooie/sexy bh zonder beugel heb jij niet nodig![]()
Hou van je hoor!
Jullie zijn toch meer into de sport dingen!? Ik zei toch ook niet dat je helemaal geen BH aan moest?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
voor een date met een vrouw heb ik geen bh nodig? hmz dan gaan ze zo hangen....
ik niet van jou hoor
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:52 schreef Wexy het volgende:
Maar goed dames............. en andere aanverwanten
Slaap lekker.... en tot laterik ga aan de kameleonnen en Margotje
dag dag![]()
en issie laat je niet op de kast jagen he? niet door mij en niet door relnichtjes
quote:
Danku, Goede morgen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:56 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/warme chocolademelk/verse jus en water voor een ieder klaar
wat een naar oord om zolang daar door te moeten brengenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:30 schreef BrandX het volgende:
Kia ora beste mensen
mijn desktop ziet er heeeeeeeeeel anders uit!
Mijn vakantiebestemming van de zomer. En wel drie maanden lang![]()
ff uploaden en posten
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wauw BrandX![]()
Ik ken jou trouwens nog niet, aangenaam
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een naar oord om zolang daar door te moeten brengen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi! mijn naam is BrandX, actief user sinds een kleine 2 jaar, mod van GC sinds 2 maanden, en zet deze SC regelmatig centraal
Verder post ik hier af een toe als ik een rustig werkdagje heb
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het centraliseren dan
Ik ben dan dus Fille.des.Fleurs, maar dat is inderdaad idioot lang dus je mag me Fille, fleur, FdF of iets soortgelijks noemen. Actief sinds twee maanden oid, maar lurkt al heel lang.... Maar niet in dit topic trouwens.
Mijne dus stiekem in de Coffeeshop van UVT.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, ook welkom dan FdF! Men noemt mij ook vaak BX. Mijn thuisbasis ligt eigenlijk in KSC, ook hier in GC
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mijne dus stiekem in de Coffeeshop van UVT.
En wat een prachtige sig heb jequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi! mijn naam is BrandX, actief user sinds een kleine 2 jaar, mod van GC sinds 2 maanden, en zet deze SC regelmatig centraal
Verder post ik hier af een toe als ik een rustig werkdagje heb
![]()
[..]
Thanksquote:
Ik herken wel een beetje wat je bedoelt denk ik. Daarom raakt ie me misschien ook welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thankstis echt gebeurt.... ik was de situatie aan het vertellen aan een vriendin op MSN (ik weet,
) en toen kwam deze zin er zo uit zetten
Vond hem zelf ook chill
Kruidenthee enzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is heul hele andere koffie en zulks
Was da?quote:
dat topicquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maak hier een puike pottengrap
Jup, een potentieel liefdes object deze keer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Was dat nou zo'n potentieel object?
Potentieel Interessant Liefdes Object dus...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:25 schreef Noodly het volgende:
[..]
Jup, een potentieel liefdes object deze keer.
Je hebt wel eens van die dagen dat je dat wil. Vandaag is zo'n dag.
Zo'n dag heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:25 schreef Noodly het volgende:
[..]
Jup, een potentieel liefdes object deze keer.
Je hebt wel eens van die dagen dat je dat wil. Vandaag is zo'n dag.
Ja sjonge kunnen we uberhaupt niet beter gewoon praten? WO? Wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Liefdes Object dus...
Kun je dan niet beter roepen om een LO?
Gewoon zeggen dat je een liefdesobject wilt is niets mis mee hoorhoeft niet vrijblijvend potentieel en mogelijk interessant te blijven toch?
Middag trouwens.... Kolere het is koud!! Vergeten de verwarming hoger te zetten... was zo druk bezig..... en ja voor je er dan achter komt dat het koud is.... ben je al te laat en heb je koude tenen enzo.....
ik wil een WO!! een PIWO is me te weinig
Ja das waar, ik wil een LO!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Liefdes Object dus...
Kun je dan niet beter roepen om een LO?
Gewoon zeggen dat je een liefdesobject wilt is niets mis mee hoorhoeft niet vrijblijvend potentieel en mogelijk interessant te blijven toch?
Middag trouwens.... Kolere het is koud!! Vergeten de verwarming hoger te zetten... was zo druk bezig..... en ja voor je er dan achter komt dat het koud is.... ben je al te laat en heb je koude tenen enzo.....
ik wil een WO!! een PIWO is me te weinig
Een lesbische mp3 speler:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maak hier een puike pottengrap
gezelliequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nou goed, nog maar twee nachtjes slapen en dan mogen we naar de Trut![]()
Ik ben nergens zo blij weer vrijgezel te zijn als in de Trut
een lesbische, zachte, knuffelige vrouw..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een lesbische mp3 speler:
iPot.
Hihi the golden arm ben ik weleens geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
gezellie
Zoals ik begreep heb ik een meidenavondje zaterdag... naar de golden arm met 2 bimeiden en 3 hetero's.. en ik zei de gek........
Zal wel uitdraaien op dat we aardig snel terecht komen bij een andere kroeg
ja doe eens wat leuke "holebi" horeca geleden in Groningenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi the golden arm ben ik weleens geweestVeel plezier
en bij de buren nergens de gordijnen zien bewegen van nieuwsgierige buuven ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:48 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt weer.
En Brad was het vuilnis vergeten buiten te zetten dus moest ik in mijn laarzen, motorjas en pyjamabroek met schedeltjes naar buiten in de sneeuw
Hihi wat zal je d'r stoer hebben uitgezien!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:48 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt weer.
En Brad was het vuilnis vergeten buiten te zetten dus moest ik in mijn laarzen, motorjas en pyjamabroek met schedeltjes naar buiten in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |