Ik denk dat het net iets negatiever is dan onze pot. Maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Alweer?
Anyway, is Lezzer nou een negatief iets of een geuzending?
Is het vergelijkbaar met onze "pot"?
nog een nieuw feest in Eindhoven????quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:06 schreef maedel het volgende:
een nieuw feest in Eindhoven:
http://www.sissies-party.nl/
14 maart
Ik met mijn vriend en met nog twee andere mannen.(eentje waar ik ook een beschuitje mee heb gegeten en eentje die ik maar 1 keer heb gezien)quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:35 schreef wonderer het volgende:
Ik word overigens niet geil van mannen (of vrouwen). Sommigen zijn mooiere exemplaren dan anderen, dat alles. Ik heb werkelijk nog nooit gedacht bij iemand dat ik met hem "wel een beschuitje zou willen eten" of zo.
Slaap lekker, Kinky.quote:
Ik kan me niet goed verplaatsen in films en boeken waar mensen een lust voor elkaar opvatten op basis van uiterlijk etc.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik met mijn vriend en met nog twee andere mannen.(eentje waar ik ook een beschuitje mee heb gegeten en eentje die ik maar 1 keer heb gezien)
Met vrouwen vaker eigenlijk, maar dat was wel minder heftig.
Onwaarschijnlijk. Website of winkel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef maedel het volgende:
Wonderer, zag ik jou nou net bij La Vita?
Over aantrekkingskracht tot schilderijen gesproken:quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaap lekker, Kinky.
[..]
Ik kan me niet goed verplaatsen in films en boeken waar mensen een lust voor elkaar opvatten op basis van uiterlijk etc.
Niet dat ik ongevoelig ben voor mooie mensen, maar dat is net zo min seksueel als een mooi schilderij.
Vooral die cast vind ik leuk omschreven....quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je VenusBoys weleens gezien? http://imdb.com/title/tt0293685/ Toffe film.
truste nanquote:
Bij mij gaat het niet om mooie mensen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaap lekker, Kinky.
[..]
Ik kan me niet goed verplaatsen in films en boeken waar mensen een lust voor elkaar opvatten op basis van uiterlijk etc.
Niet dat ik ongevoelig ben voor mooie mensen, maar dat is net zo min seksueel als een mooi schilderij.
Dat nam ik al aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over aantrekkingskracht tot schilderijen gesproken:
[ afbeelding ]
Liet me toen in rome niet onberoerd.
Narcissus van Caravaggio
Mooi in mijn optiek, niet wat de goegemeente vindt, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet om mooie mensen.
Daar houd ik zelfs niet echt van, mensen die veel anderen mooi vinden, vind ik vaak wat saaiig om te zien.
Ik heb het ook niet vak, maar meestal met mensen met een "foutje" zo zat er op dansles een meisje dat heel brede kaken had, waar ik helemaal weg van was, Andrea loensde ebest erg en had haar waar ze niks mee kon, er was een vrouw(wat ouder dan ik) die wat te dik was, maar geweldige ogen had, een meisje waarvan de ogen eigenlijk te dicht bij elkaar stonden...
En mijn vriend was echt een heel foute man toen ik hem leerde kennen, dat waren de andere twee mannen bij wie ik dat had ook trouwens, die straalden gewoon uit dat ze geen relatie wilden, alleen sex. En ze vonden zichzelf Gods gift to women geloof ik
Ik vind ruggen heel mooiquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef Wexy het volgende:
Mooi is dan ook een relatief begrip....
Het standaard mediamooie vind ik ook niet altijd bijzonder... Ik heb meer met speciale dingen zoals jij het ook omschrijft jeebee... vooral ogen en handen zijn voor mij een aantrekkingsfactor
nee, dat snap ik, bij mij gaat het om aantrekkelijk, mooi vind ik mensen eigenlijk nooit, alleen delen van mensenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi in mijn optiek, niet wat de goegemeente vindt, natuurlijk.
o kijk als we het over ontbloot hebben dan ga ik voor spieren en aderen van de onderarm... geen idee waarom. Niet dat ze supergespierd moeten zijn ofzo... maar als je zo'n spier of ader ziet op de arm vind ik mooi...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ruggen heel mooi
Maar goed, die zijn meestal ingepakt.
what's bothering you.... tell it to mequote:
heeft mijn zusje ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
o kijk als we het over ontbloot hebben dan ga ik voor spieren en aderen van de onderarm... geen idee waarom. Niet dat ze supergespierd moeten zijn ofzo... maar als je zo'n spier of ader ziet op de arm vind ik mooi...
[..]
Maar bij vrouwen zie je dat toch zelden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
o kijk als we het over ontbloot hebben dan ga ik voor spieren en aderen van de onderarm... geen idee waarom. Niet dat ze supergespierd moeten zijn ofzo... maar als je zo'n spier of ader ziet op de arm vind ik mooi...
Pappie blijkt een raving lunatic. En dat moet niet.quote:what's bothering you.... tell it to me
maar eigenlijk is met spannende kleding aan een vrouw ook mooier dan naakt....quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
heeft mijn zusje ook
Ik vind benen ook wel mooi(en borsten, maar die hoeven niet bloot te zijn, dat vind ik een beetje intimiderend en ik weet niet zo goed waar ik dan moet kijken![]()
)
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
maar eigenlijk is met spannende kleding aan een vrouw ook mooier dan naakt....
nou ja...... vaak wel..
Bij mn ex had ik in elk geval vaak als ze uit de douche kwam en mijn blouse aan had en dr survivalbroek dat ik zin had om dr uit te kleden... en als ik dr dan zag terwijl ze nog naakt was ach had ik niet van die banale ideeën....
en nu niet bijdehand doen dat ze dan idd al naakt was dus dat uitkleden niet nodig was.... k weet niet hoe ik het uit moet leggen
Tref ik elke keer de goeie vrouwen dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar bij vrouwen zie je dat toch zelden?
bij raving denk ik aan die muziekbeweging... en dat lijkt me wat raar in dat tijdsbeeld waarin jij schrijft...........quote:[..]
Pappie blijkt een raving lunatic. En dat moet niet.
gelukkigquote:
hij heeft ze niet meer allemaal op een rijtje. Ziet het allemaal niet zo helder meer. En dat klopt niet, hij moet juist berekenend overkomen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
Tref ik elke keer de goeie vrouwen dus
[..]
bij raving denk ik aan die muziekbeweging... en dat lijkt me wat raar in dat tijdsbeeld waarin jij schrijft...........
kortom verklaar je naderder
Ik houd niet van naakte mannen. Alleen ruggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik weet trouwens wel bijna zeker dat mijn "fascinatie" met naakte mannen is ingegeven voor een soort van jaloezie en verlangen. Maar da's logisch
En Brad is gewoon een heerlijk knuffeldier.
ow oke....... tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
hij heeft ze niet meer allemaal op een rijtje. Ziet het allemaal niet zo helder meer. En dat klopt niet, hij moet juist berekenend overkomen.
Ik heb te veel criminal minds zitten te kijken geloof ik
jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet van naakte mannen. Alleen ruggen
Jij hebt ook een mooie rug, had ik dat al gezegd?
Ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind penissen ook stomme dingen
volgens mij moet ik dan wel eerst zeggen dat ik ga slapenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Alvast weltrusten stroekie!
Kan ik mij mij voorstellen, is mooi. Maar niet mijn smaak, hou meer van het impressionismequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over aantrekkingskracht tot schilderijen gesproken:
[ afbeelding ]
Liet me toen in rome niet onberoerd.
Narcissus van Caravaggio
Wil je niet vloeken!?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat zeg ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat je homo bent, oke en dat je dan niet van vrouwen houd is ook oke. Maar om alle dames hier honden te noemen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik dan wel eerst zeggen dat ik ga slapen
let nu op
straks maak je nog slapende honden wakker
je vergeet dat je hier in het lesbeau topic zit he schatquote:
Dat doe ik niet!quote:
en dat!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
je vergeet dat je hier in het lesbeau topic zit he schat
sweet dreamsquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:19 schreef Stroekie het volgende:
maar inderdaad Issie heeft gelijk
ik ga slapen
sweat dreams allemaal![]()
tot morgen in de koffiecorner
daar zei vandaag nog iemand iets over...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
sweet dreams
ik ga zo mn filmpjes kijken die ik vandaag binnen heb gesjort... de kameleon 1 en 2... en een film die ik bij god niet ken.... Margot at the wedding
straks gaat het zo politiek correct worden hier dat we niet eens meer mogen praten over borsten en vrouwenkleding omdat de mannen daar niet tegen kunnenquote:
Ik zag het in een nieuwsgroep staan... dus ik denk ik kijk eens ff wat het is.... vanmorgen de boel aangezet en vanavond waren ze alle drie binnen....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
daar zei vandaag nog iemand iets over...
en ik had er nog nooit van gehoord, issie nieuw?
joh dat is onzin... jij hoort hier ook thuis... een hetero kan hier ook prima komen..... al die mannetjes die hier zitten.... gewoon een leuk topic waarin men elkaar respecteerd.. en je bent nog bi ook dus........quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb toch altijd een beetje het gevoel dat ik eigenlijk niet mee mag/kan praten omdat ik gewoon al 8enhalf jaar een vriend heb en dus niet lesbisch ben.
Ik voel me altijd een beetje opgelaten omdat ik het gevoel heb dat het zou kunnen lijken of ik zo praat omdat ik op vrouwen zou willen vallen ofzo" omdat dat "in" is?
Maar goed, ik vind vrouwen leuk en mannen ook.
Met mijn vrouwenliefde (geef het maar een naam) doe ik eigenlijk niets en dat zou ik soms best willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |