awwwwwww... waarom kun je haar niet troosten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:01 schreef wonderer het volgende:
Dromer
De kat van mijn maatje is doodEn ik kan haar nou niet troosten, da's kut/
Omdat er zo'n 6000 km water tussen zit?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwwwwww... waarom kun je haar niet troosten?
sja.. een fysieke knuffel is altijd fijner. Al kun je ook troosten door online met elkaar te 'praten'... ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat er zo'n 6000 km water tussen zit?
MSN is handig maar niet voor dit soort dingen.
Mijn zusje zegt dat ze niet geknuffeld wil worden, mijn vader ook niet en verder is de rest van mijn familie geloof ik ook niet echt knuffelig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:36 schreef wonderer het volgende:
'ey, ik ben hier de veteraan van lange-afstand-relaties, en als ik zeg dat het kut is, is het kut
ik geloof jequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:36 schreef wonderer het volgende:
'ey, ik ben hier de veteraan van lange-afstand-relaties, en als ik zeg dat het kut is, is het kut
Ik hou er ook niet van, maar ik wil het gewoon.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje zegt dat ze niet geknuffeld wil worden, mijn vader ook niet en verder is de rest van mijn familie geloof ik ook niet echt knuffelig.
Die praten liever over de telefoon ofzo.
Ik wil wel graag knuffelen en heel hard huilen als ik me klote voel.
Wat versta je onder "echt"?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:25 schreef maedel het volgende:
nou, het is mijn type niet, blijkt
Is het wel echt een lesbeau Wonderer?
De tomboy die meedeed met de Tila Tequila realityshow.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Oh, had ik dat verkeerd begrepen...quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef NanKing het volgende:
* NanKing wandelt het topic ook weer eens binnen.
Erikayquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kinkay!
Ik weet niet. Ga jij?quote:
Hm ik denk 't niet ik heb dan nog geen geldquote:
Ik weet niet wat dat is met mij, ik vind mannen bijna nooit leuk om te zien. Hier zit er iig geen tussen die ik aantrekkelijk vind, maar goed, misschien dat ik in het echt wel botergeil van een van hen wordquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Tila Tequila is bi en ze zocht in een realityshow naar de perfecte match. 12 mannen en 12 vrouwen of zo. Er viel er steeds eentje af. Beetje het Bachelor idee, denk ik, ik ken die shows niet.
Volgens mij is Dani wel een echte tommieMaar ze viel me op omdat ze op een jongen lijkt. In de foto's valt het wat minder op, maar ze beweegt ook als een jongen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef NanKing het volgende:
en lesbofeesten kennende zal het heul wat worden.
Ik vind haar zo'n zelfde typje als jij eigenlijk.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is met mij, ik vind mannen bijna nooit leuk om te zien. Hier zit er iig geen tussen die ik aantrekkelijk vind, maar goed, misschien dat ik in het echt wel botergeil van een van hen word
Haar vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Niet dan? Ik heb het al zo vaak gehad dat het heel grootst aangekondigt werd en weet ik wie zou er komen (uitteraard dj promissquote:
nou, dan is het wel logisch dat ik haar leuk vindquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n zelfde typje als jij eigenlijk.....
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet dan? Ik heb het al zo vaak gehad dat het heel grootst aangekondigt werd en weet ik wie zou er komen (uitteraard dj promiss) en dan staan er 2 man en een paardenkop op de dansvloer.
treffendquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet dan? Ik heb het al zo vaak gehad dat het heel grootst aangekondigt werd en weet ik wie zou er komen (uitteraard dj promiss) en dan staan er 2 man en een paardenkop op de dansvloer.
huh? wat is dat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:20 schreef NanKing het volgende:
Een lezzer is meestal niet zo positief.
PSV is aan het voetballen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Is het slechte film avond ofzo?
Ja, lezzer is dat ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:21 schreef maedel het volgende:
[..]
huh? wat is dat?
ik bedoel Lezzie als de naam voor pot.
Ik wel. De enige vrouwen die ik leuk vind (uitzonderingen daargelaten) zijn de vrouwen die zich al man verkledenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is met mij, ik vind mannen bijna nooit leuk om te zien. Hier zit er iig geen tussen die ik aantrekkelijk vind, maar goed, misschien dat ik in het echt wel botergeil van een van hen word
Haar vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Op donderdag? ik kijk nooit voetbal, weet ik veel.quote:
Dragkings of wel gewoon vrouwen zomaar in een pak gehesen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel. De enige vrouwen die ik leuk vind (uitzonderingen daargelaten) zijn de vrouwen die zich al man verkleden
Bijsmaak?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef maedel het volgende:
[..]
treffend![]()
@ wonderer of anderen die redelijk op de hoogte zijn van de engelse taal, wat is de bijsmaak van een Lezzie? Is dat positief of negatief?
Dragkings.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dragkings of wel gewoon vrouwen zomaar in een pak gehesen?
In de zaz afgelopen maand stond een artikel over dragkings volgens mij.
Alweer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:23 schreef NanKing het volgende:
In de zaz afgelopen maand stond een artikel over dragkings volgens mij.
Ik vind mannen wel aantrekkelijk als ze zelfverzekerd en een tikje arrogant overkomen, maar goed, die moet je dan eigenlijk weer niet hebben...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wel. De enige vrouwen die ik leuk vind (uitzonderingen daargelaten) zijn de vrouwen die zich al man verkleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |