quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat is zeer zeker zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef Noodly het volgende:
beterschap![]()
wel handig, hoef je niet te koken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en idd, beterschap natuurlijk
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
griep ook?
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Dan hoop ik dat het zo over is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Que?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Noodly het volgende:
Even allemaal 'happy birthday' zeggen tegen Bloemenmeisje.
Oh, serieus? ik vond het zo raar bij een blaasontsteking.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.
Gij heeft een goede redenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef maedel het volgende:
Oh, ik heb de verjaardag van FdF gemist
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |