quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat is zeer zeker zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef Noodly het volgende:
beterschap![]()
wel handig, hoef je niet te koken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en idd, beterschap natuurlijk
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
griep ook?
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Dan hoop ik dat het zo over is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Que?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Noodly het volgende:
Even allemaal 'happy birthday' zeggen tegen Bloemenmeisje.
Oh, serieus? ik vond het zo raar bij een blaasontsteking.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.
Gij heeft een goede redenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef maedel het volgende:
Oh, ik heb de verjaardag van FdF gemist
[..]
*slaat bekkens keihard tegen elkaar*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Thanks kinky
Stilte hier, weer...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Noodly het volgende:
Goed. Ik was bezig een kort essay te schrijven wat vast heel goed gaat worden en tot nu toe is er nog niks afgekeurd(maar de tentamens moeten nog komen...) en ik had gewoon zwaar een pass met heel positief commentaar voor dat verhaal wat ik heb laten lezen
![]()
![]()
Au.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
*slaat bekkens keihard tegen elkaar*
Sorry
M.
Dan geeft het niet dat ik te laat benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nog niet, maar huisgenoot mag wel eens de brievenbus gaan legen geloof ik
Ik weet het eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:54 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan geeft het niet dat ik te laat ben
Jij ook geen vakantie? Ik hoor van iedereen van andere universiteiten hoe ze fijn vakantie hebben.
Eerst klagen dat 't zo stil is, dan doe ik daar wat aan, is 't weer niet goed!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet...
Weetniet. Een algemeen gevoel van onbehagen en ongenoegen met dingen om en in mijzelf (alweer? Ja alweerquote:
De tijd van de maand waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef maedel het volgende:
Het is volle maan, dat zal het wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |