quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat is zeer zeker zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef Noodly het volgende:
beterschap![]()
wel handig, hoef je niet te koken
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en idd, beterschap natuurlijk
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
griep ook?
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Dan hoop ik dat het zo over is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:30 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, blaasonsteking. en kuur sloeg niet aan is gebleken. nu wat anders gekregen. ik heb de hele dag al koorts (en dat heb ik bijna nooit)
Que?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Noodly het volgende:
Even allemaal 'happy birthday' zeggen tegen Bloemenmeisje.
Oh, serieus? ik vond het zo raar bij een blaasontsteking.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
oh dat is klote. Als kind veel gehad. Hevige koortsaanvallen gehad toen.
Gij heeft een goede redenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef maedel het volgende:
Oh, ik heb de verjaardag van FdF gemist
[..]
*slaat bekkens keihard tegen elkaar*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Thanks kinky
Stilte hier, weer...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Noodly het volgende:
Goed. Ik was bezig een kort essay te schrijven wat vast heel goed gaat worden en tot nu toe is er nog niks afgekeurd(maar de tentamens moeten nog komen...) en ik had gewoon zwaar een pass met heel positief commentaar voor dat verhaal wat ik heb laten lezen
![]()
![]()
Au.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
*slaat bekkens keihard tegen elkaar*
Sorry
M.
Dan geeft het niet dat ik te laat benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nog niet, maar huisgenoot mag wel eens de brievenbus gaan legen geloof ik
Ik weet het eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:54 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan geeft het niet dat ik te laat ben
Jij ook geen vakantie? Ik hoor van iedereen van andere universiteiten hoe ze fijn vakantie hebben.
Eerst klagen dat 't zo stil is, dan doe ik daar wat aan, is 't weer niet goed!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet...
Weetniet. Een algemeen gevoel van onbehagen en ongenoegen met dingen om en in mijzelf (alweer? Ja alweerquote:
De tijd van de maand waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef maedel het volgende:
Het is volle maan, dat zal het wel zijn
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:16 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik hier ook even komen zwaaien, en meekletsen en... Oh ik zie thee!
Haha, waar blijft mn kopje thee dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Jaaaaaaadat mag
Oh, pardon, valt het op?
*schenkt inquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, waar blijft mn kopje thee dan?
Hoezo? Clubje?quote:Hmm, vreemd hoor, hier posten
Heb je thee met smaakjes? Aardbeien ofzo? En een beetje melk dr inquote:
Nee, iets met kastenquote:Hoezo? Clubje?
Volledig met je eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef maedel het volgende:
Ik zit wegens ziekte al twee dagen naar Goedemorgen Nederland te kijken van ellende.
Maar zo ellendig is dat eigenlijk helemaal niet:
[ afbeelding ]
Dat klinkt erg zoet...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je thee met smaakjes? Aardbeien ofzo? En een beetje melk dr in
[..]
Oeh, net er uit?quote:Nee, iets met kasten
Is lekker! Ik hou van zoetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat klinkt erg zoet...
Maar goed, daar doe ik niet moeilijk over
[..]
Jup, net er uit... hier wel vaker meegelezen, maar nooit echt gedurft te posten... Ooit 1 keer een berichtje hier gezet, daarna nooit meer, vond t dood engquote:Oeh, net er uit?
Nou, gefeliciteerd en welkom in het volgende deel van je leven danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Jup, net er uit... hier wel vaker meegelezen, maar nooit echt gedurft te posten... Ooit 1 keer een berichtje hier gezet, daarna nooit meer, vond t dood eng
Jup, thuis ook... overal nu eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd en welkom in het volgende deel van je leven dan
*dit schreeuwt om geluidseffecten eigenlijk*
Uit de kast is veul leuker dan er in kan ik je wel zeggen. Als is het voor mij een gebeurtenis van ergens medio vorige eeuw
Maar keigoed![]()
Thuis ook "out" of is dat de volgende stap?
Gad-ver-damme Erik....quote:
Ik moest aan zo'n gore festivalplee denken. Waar dan blijkt dat vrouwen helemaal niet zo netjes zijn met tampons enzoquote:
Gelukkig nog nooit zo'n wc meegemaakt... denk dat ik dat maar even zo hou!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik moest aan zo'n gore festivalplee denken. Waar dan blijkt dat vrouwen helemaal niet zo netjes zijn met tampons enzo
Mijn hele beeld van vrouwen moet ik dan altijd bijstellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit zo'n wc meegemaakt... denk dat ik dat maar even zo hou!
Doe iets met een leuk kleurtje ofzo! Hmm... ben volgens mij niet zo goed in het geven van wc-tips...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van vrouwen moet ik dan altijd bijstellen.
Ik besluit dan ook altijd dat dat zuipende en drugsgebruikende vrouwen zijn waar ik toch niks mee te maken wil hebben. Ofzo.
Plee moet eigenlijk heel simpel worden.. Maar ik mag nou kiezen dus dan wil ik ook wat moois
Hoeft ook niet, ik vind het mooiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef maedel het volgende:
wat is er mooi aan metrotegeltjes?
-ik vind dat zelf niet zo geweldig eigenlijk-
Ik bedoelde ook niet zeikerig te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik vind het mooi
Ja, dat is het hem eigenlijk. Wit is ook maar gewoon wit, maar wel weer een goede basis.quote:Maar je wil gewoon wit dan?
Of toch wel een kleurtje?
Het is niet zo saai als een plat tegeltjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zeikerig te zijn.![]()
Maar wat is er mooi aan die metrotegeltjes. Ik zie iedereen daar over roepen en ik snap het niet.
Ja, en een rij idd, wit met een paar rijen groen ofzo? (ik zeg maar wat)quote:Ja, dat is het hem eigenlijk. Wit is ook maar gewoon wit, maar wel weer een goede basis.
Alles donker is ook weer zo.. donker...
Behang ga ik in de woonkamer al doen (krijgen we ook een nieuwe), want mijn vrouw blijkt gewoon geweldig te kunnen behangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan mooi behang erboven, van dat dure
In de wc is wel leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Behang ga ik in de woonkamer al doen (krijgen we ook een nieuwe), want mijn vrouw blijkt gewoon geweldig te kunnen behangen
Jaren samen, kom je daar achter.
Ik altijd maar tobben met die latex, blijkt zij gewoon heel goed te kunnen behangen...
Volledig met je eens, ben er een aantal jaar geleden met moeite doorheen gekomen, en heb me ooit voorgenomen om het nog eens te proberen, maar tot nu toe ligt het boek gewoon te verstoffen. Geloof dat mijn moeder het een dezer dagen ook binnen moet krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:39 schreef NanKing het volgende:
Wat een verschrikkelijk kut boek is dat
Dat is wat mij er ook aan tegen staat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Pien85 het volgende:
Het is naar mijn mening veel te veel vanuit een mannelijk perspectief geschreven. Beetje jammer...
Ik ben lid en Maedel ook volgens mij.quote:Trouwens, leest een van jullie die zij aan zij? Ze hebben een paar maanden terug een stukje van mij geplaatst... Moet ik even kwijt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |