Nou!quote:Zwolle heeft een middeleeuws centrum, een ruim winkelaanbod, uitstekende hotels en restaurants en mooie parken, en heeft de bezoeker dus een hoop te bieden. Genieten van culinaire hoogstandjes, gezellig winkelen, cultuur snuiven in de musea en de eeuwenoude steegjes, wandelen in een van de parken of een bruisend evenement bezoeken. Zwolle heeft alles wat je van een eigentijdse stad verwacht, zonder dat de intimiteit van het verleden verloren is gegaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef Vanyel het volgende:
. Lief houdt bijvoorbeeld ook van koffiedrinken in winkelcentrum Overvecht om te kijken naar het grappige volk dat daar rondloopt en ik vergezel haar met plezier bij dat soort uitjes.
Is het ook! Maar ook wel prettig op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik besefte toen ik tussen home depot en best buy liep, dat ik seks en liefde heb losgekoppeldBest een vreemde gewaarwording.
Ik vraag me af of het door mijn RPG karakters komt, die gaan vreemd bij het levenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:03 schreef Brittie het volgende:
[..]
Is het ook! Maar ook wel prettig op een bepaalde manier.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het door mijn RPG karakters komt, die gaan vreemd bij het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |