Wat je allemaal ziet als je googlet op bakfiets en lesbo...quote:Op maandag 27 september 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Ja van die brave heteromama's doen het toch niet helemaal he.
Die zal wel in de schuur staan danquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Vanyel het volgende:
Ah, jij probeerde het ook.. De beste hit is een pottengezin met 4 zoons, maar waar die bakfietscombi daar zit, kan ik echt niet vinden.
Nee, nét nietquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Vanyel het volgende:.
En graag gedaan Brittie. Over je toetsenbord?
Nou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik googlede lesbo en toen kreeg ik een foto van Gordon Ramsey.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou.![]()
Wees trots. Zo vaak wordt een topic niet naar iemand vernoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik ben erg trots.quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wees trots. Zo vaak wordt een topic niet naar iemand vernoemd
Nou, ik weet al hoe het moet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben erg trots.![]()
Straks komen er allemaal fokkers bij me aan de deur omdat ze het willen leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |