Wat je allemaal ziet als je googlet op bakfiets en lesbo...quote:Op maandag 27 september 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Ja van die brave heteromama's doen het toch niet helemaal he.
Die zal wel in de schuur staan danquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Vanyel het volgende:
Ah, jij probeerde het ook.. De beste hit is een pottengezin met 4 zoons, maar waar die bakfietscombi daar zit, kan ik echt niet vinden.
Nee, nét nietquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Vanyel het volgende:.
En graag gedaan Brittie. Over je toetsenbord?
Nou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik googlede lesbo en toen kreeg ik een foto van Gordon Ramsey.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou.![]()
Wees trots. Zo vaak wordt een topic niet naar iemand vernoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik ben erg trots.quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wees trots. Zo vaak wordt een topic niet naar iemand vernoemd
Nou, ik weet al hoe het moet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben erg trots.![]()
Straks komen er allemaal fokkers bij me aan de deur omdat ze het willen leren.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Bakfietsen zijn hemels.Niemand kijkt je ook raar aan als je er kinderen mee steelt voor de internationale ruilhandel.
Kijk, hier bijvoorbeeld mijn handlangster met gekaapte kinderen(ze kijken nog een beetje verbaasd).
En die bobbel, dat is haar zadel hè?quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Bakfietsen zijn hemels.Niemand kijkt je ook raar aan als je er kinderen mee steelt voor de internationale ruilhandel.
[ afbeelding ]
Kijk, hier bijvoorbeeld mijn handlangster met gekaapte kinderen(ze kijken nog een beetje verbaasd).
Dat hoop ik, anders heeft ze me nog veel uit te leggen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En die bobbel, dat is haar zadel hè?
Welke foto? Die staat er toch nog gewoon?quote:Op maandag 27 september 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
Dat hoop je dan wel he
Foto toch maar weer verwijderd?
Nu wel weer. Net kwam ie hier niet binnen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Welke foto? Die staat er toch nog gewoon?
Heb je dat etentje niet al een week gelee gehad oid?quote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef lezzer het volgende:
Een etentje met kookvriendinnen, je hebt er gewoon 2x plezier van.
* lezzer en de mrs eten de kliekjes
3 glaasjes, kipcocktail, tomatensalade en meloendingetje. Ik had een supermeloen gekocht, en daar was ik zo gruwelijk blij mee dat die lekker wasquote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Vanyel het volgende:
Heb je dat etentje niet al een week gelee gehad oid?
En wat heb je nou uiteindelijk gemaakt?
Ik maakte een grapjequote:
Hebben we een smileymisverstand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo hoort het ookquote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik was gewoon mijn geliefde van voedsel aan het voorzien
quote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef lezzer het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die Greys Anatomy volgen?
Of ben ik de enige die de Amerikaanse uitzendingen nog niet gedownleend heeft?
[ afbeelding ]
Ik vind ze zo lief
Idd! Ik ben nu al aan het bedenken wat ik ga koken als ze er weer is volgende week woensdagquote:
OMG, hoe is dat mogelijk???quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Schatttig juist.
Ik heb weer een nieuwe cupmaat. De monstertieten zijn nu officieel 4 maten gegroeid. Das best eng in krap 5 maanden.
Nee, maar zelfs als je om te beginnen AA had, heb je nu een flinke set...quote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Vanyel het volgende:
Nou, het schijnt iets te maken te hebben met zwangerschap![]()
Hormonen, klieren, dat soort shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |