ik niet.. zit vast bij de top2000quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef maedel het volgende:
Ok, wie post er een link naar waar de TT over gaat?
ben bijna elke topic van je langs geweest hoor..... oa de topics waar je je tag aan te danken hebt enzo.... dus nee had je nie gemistquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef ElisaB het volgende:
#210... en jullie hadden me al die tijd nog niet gemist
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:40 schreef Wexy het volgende:
ben bijna elke topic van je langs geweest hoor..... oa de topics waar je je tag aan te danken hebt enzo.... dus nee had je nie gemist
Je had gewoon een stalker zonder dat je het wistquote:
had je ander antwoord verwacht dan?quote:
Ik vergat het centraal zetten eikquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef BrandX het volgende:
oh hi Kinky! had je niet gezien, dus dacht: zet centraal en heb gelijk weer eens een goed excuus om hier weer eens langs te hobbelen
Hoe is het hier?
Wel, je bent overigens de eerste paar delen langsgeweest met het nadrukkelijke verzoek dat je niet in de OP wildequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef ElisaB het volgende:
#210... en jullie hadden me al die tijd nog niet gemist
Is het niet geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:42 schreef maedel het volgende:
Je had gewoon een stalker zonder dat je het wist
Eigenlijk wel jaquote:
Ja, dat was ook zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef NanKing het volgende:
Wel, je bent overigens de eerste paar delen langsgeweest met het nadrukkelijke verzoek dat je niet in de OP wilde. (er was toen nog zo'n L icoontjesdinggeval)
fout gedacht dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het niet geweldig
[..]
Eigenlijk wel ja
[..]
20 januari komt Affinity officieel uit op dvdquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:45 schreef maedel het volgende:
De topictitel komt overigens uit:
http://nl.youtube.com/results?search_query=fingersmith&search_type=&aq=f
Mijn schoonmoeder zit binnen een straal van 1m van mij, dus ik ga even niet het exacte fragment uitzoeken
Jajaja, schaam je maar heul diep.quote:
die ga ik echt wel kopen jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
20 januari komt Affinity officieel uit op dvd.
Dat boek heb ik nog niet eens uitgelezen...quote:En volgend jaar komt er een nieuw boek uit in de stijl van nightwatch (die jij volgens mij nogal kut vond?).
quote:
Hij was heel anders dan de anderen maar echt heul tof ik vond 'm zeker de moeite waard en wil 'm nog een keertje lezen.quote:Dat boek heb ik nog niet eens uitgelezen...
Ja lekker hoor, kerstdagen weer overleefd, nu oud en nieuw nogquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vergat het centraal zetten eik. Hoe'st met je?
Ik loop lesbeau-technisch enorm achter. Enlighten me!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef NanKing het volgende:
20 januari komt Affinity officieel uit op dvd. En volgend jaar komt er een nieuw boek uit in de stijl van nightwatch (die jij volgens mij nogal kut vond?).
Ja, wel goed eikquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, kerstdagen weer overleefd, nu oud en nieuw nog
en met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |