quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Hey kimmert, stuur je het pakje wel op voordat alle 200 postkantoren gesloten zijn?
maar we hebben ook een paar braverikken nodig om de rebellen zich te laten onderscheidenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
Ach wij waren ons postkantoor al jaaaaren kwijt hiero... enige verschil zal worden voor de postbankklantjes dat ze niet naar de bruna kunnen voor hun bankzaken... benieuwd waar ze die gaan dumpen.. Hoewel ik vermoed dat ze het oude ING gebouw gewoon weer verder gaan openstellen hier. Enige wat daar tot op heden nog kon was geld pinnen en storten, daar zullen ze wel weer personeel inzetten.....
enneuh.... ik word niet rebels...... dus de TT klopt niet voor mij
pfieuw gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar we hebben ook een paar braverikken nodig om de rebellen zich te laten onderscheiden
stelletje digfielen ook dat jullie daar zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Ja, hallo![]()
Ze hebben hier ook wifi.
En mijn vrouw heeft internet voor mij gekocht
je vrouw heeft internet gekocht... wauw he.... ik moet t doen met t internet van de rest van de wereld dat ik mag delen....quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
Ja, hallo![]()
Ze hebben hier ook wifi.
En mijn vrouw heeft internet voor mij gekocht
Dat lijkt me echt vreselijk moeilijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:29 schreef Noodly het volgende:
Jaaa vriendin van me die veel met musicals enzo bezig is wil een Nederlandse musical versie van Sweeney Todd organiseren en ik ben al aan het vertalen geslagen![]()
de een koopt internet... de ander hardware....quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:30 schreef wonderer het volgende:
Gister lekker hardware gekocht trouwens, ben benieuwd wanneer het aankomt
POwer supply, extra gig geheugen en een nieuwe ventilator. En een scannerquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
de een koopt internet... de ander hardware....
wat voor hardware?
Dag en nacht, iemand?quote:me assistent is een lekker, bisexueel wijf, dus dat is ook niet verkeerd.
Whoeppie dan heb je snelheid stroom en frisse luchtquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
POwer supply, extra gig geheugen en een nieuwe ventilator. En een scanner
goudvisquote:
ik houd nie zo van bietjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:19 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje in de bocht:
[..]
Dag en nacht, iemand?
Ja, power supply is >80% efficient, dus bespaart energie, en het is ook een stille (ik kan mijn PC boven horen...) en fan idem dito. Geheugen... Ik draai nu op 1 gig, dat werkt echt nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
Whoeppie dan heb je snelheid stroom en frisse luchten je kan er nog plaatjes van maken ook
Eh?quote:ik houd nie zo van bietjes
dat is het betere werk dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, power supply is >80% efficient, dus bespaart energie, en het is ook een stille (ik kan mijn PC boven horen...) en fan idem dito. Geheugen... Ik draai nu op 1 gig, dat werkt echt niet![]()
[..]
wat eh?quote:Eh?
Ik snap je reactie niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is het betere werk dus
[..]
wat eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |