thank god (erik) een andere geïnteresseerdequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sepo!
ik zei de gek, maar dat was al genoegzaam bekendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi Erik.
Ik hoop er dit topic nog achter te komen hoeveel mensen er nu eigenlijk meegaan...
voor jou maakt het wellicht niet zo veel uit waar we afspreken, hangt wellicht af in welke garage jij terecht kan ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
waar spreken we nou eigenlijk af?
Bij de Effenaar? Of op het station?
Ik denk dat we er redelijk uit zijn wie er meegaan, alleen Dreamer en Nan King is nog onzeker.
En ik gok dat ze beiden wel meegaan
Ik vind van wel
Daar hoef ik anders niet voor naar Eindhovenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang ze maar een grote beurt krijgt.
Ik ben van plan om al eerder thuis te zijn, dus samen treinen zit er helaas nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Wilde iemand me nou oppikken bij het station? Ik probeer de trein van 1708 uit Utrecht te pakken (rij jij daar ook mee, erik?), dan ben ik om 17:57 op het station.
Ik kom je wel oppikken, weet je welk perron?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Wilde iemand me nou oppikken bij het station? Ik probeer de trein van 1708 uit Utrecht te pakken (rij jij daar ook mee, erik?), dan ben ik om 17:57 op het station.
perron 1 en 2quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Ik neem mijn rooie Boston Red Sox pet mee, ik weet het perron niet maar daar is wel achter te komen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |