Is één er van van jou dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:43 schreef Seven. het volgende:
Nope, maar wel twee mooie kontjes, al zeg ik het zelf.
Ja, dat ben ik met je eens. Had het vroeger ook veel meer dan nu met die nieuwe cd's.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:17 schreef Vanyel het volgende:
Eens over Blof. A&deM heb ik in t begin heel veel geluisterd, maar ben ik inmiddels zat. Er zijn nog wel een paar nummers die me blijven raken, maar een groot deel is echt (voorlopig) klaar.
Wij zijn 'too cute to be straight'quote:
Nu je me hebt geholpen zie ik het ook ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wij zijn 'too cute to be straight'
Goed dat je je er beter door voelt! \o/quote:Op donderdag 12 november 2009 21:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
avondjes na een depressieve dag voel ik me nu een stuk beter =) het doet een mens goed (nja mij iig) om een rampenfilm te kijken waar veeeeeeeeeeeeeel mensen in dood gaanaka net naar 2012 geweest en ondanks de 160 min me geen moment verveeld haha
Oh, ik dacht too queer to be straightquote:Op donderdag 12 november 2009 21:28 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wij zijn 'too cute to be straight'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |