quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Helemaal vergeten te vertellen, Julia en ik hebben geknuffelt gisteren, en ze heeft me een kusje gegeven, en ze is niet hetero, biseksueel, maar bezet en ze komt naar Tsjechië, als ik langer blijf dan 4 weken!![]()
Als er iemand bij ons in de vriendengroep plop zegt houdt dat normaal in dat de vriendin er van ongesteld isquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
*plop*
yeah... dan wordt het tijd dat je haar tijdelijk van de bezetstatus afhelpt en daarna weer bezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Helemaal vergeten te vertellen, Julia en ik hebben geknuffelt gisteren, en ze heeft me een kusje gegeven, en ze is niet hetero, biseksueel, maar bezet en ze komt naar Tsjechië, als ik langer blijf dan 4 weken!![]()
Nee, en als ze bereid is om naar Tsjechië te komen voor Pien, zal het met haar heterostatus wel errug meevallen. En met dat vriendje ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:39 schreef NanKing het volgende:
Zie je is mijn gaydar toch niet helemaal stukkig.
Nee, ik ga niet in haar relatie zitten klooienquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er iemand bij ons in de vriendengroep plop zegt houdt dat normaal in dat de vriendin er van ongesteld is
[..]
yeah... dan wordt het tijd dat je haar tijdelijk van de bezetstatus afhelpt en daarna weer bezet
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in haar relatie zitten klooien
Jepquote:
Zie het als een vakantiequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
God, ik vind t dood eng... Tsjechië![]()
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg isquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie het als een vakantie
Zal allemaal wel meevallen
Het lijkt mij in elk geval heel erg leuk.
(Al kan ik niet paardrijden)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg is
Maar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg is
Een kusje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Dat gaat goed komen!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb al heimwee als ik nog thuis benquote:
Dankjewel lieverdquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar!
Ze praten Nederlands en dat geeft je een dicht-bij-huis-gevoel
Je gaat het vast heel erg naar je in hebben, heel veel plezier
Heel netjes gewoon op mn wang hoorquote:
Ik wil niet stoken in haar relatie... Hoewel... Toen ik haar vroeg of ze alleen woont antwoordde ze: With my boyfriend at the moment but eh.... yeah.quote:
Voor iemand die overtuigd is van haar relatie is dat een heel vreemd antwoord. Zal wel niet zo'n blije toestand zijn...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil niet stoken in haar relatie... Hoewel... Toen ik haar vroeg of ze alleen woont antwoordde ze: With my boyfriend at the moment but eh.... yeah.
Vreemd antwoord
Nee, dat vond ik dus ook... Het vervelende is dat zij het adres van mijn website heeft, en mijn mail adressen, maar ik heb niks van haarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor iemand die overtuigd is van haar relatie is dat een heel vreemd antwoord. Zal wel niet zo'n blije toestand zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |