quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Helemaal vergeten te vertellen, Julia en ik hebben geknuffelt gisteren, en ze heeft me een kusje gegeven, en ze is niet hetero, biseksueel, maar bezet en ze komt naar Tsjechië, als ik langer blijf dan 4 weken!![]()
Als er iemand bij ons in de vriendengroep plop zegt houdt dat normaal in dat de vriendin er van ongesteld isquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
*plop*
yeah... dan wordt het tijd dat je haar tijdelijk van de bezetstatus afhelpt en daarna weer bezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Helemaal vergeten te vertellen, Julia en ik hebben geknuffelt gisteren, en ze heeft me een kusje gegeven, en ze is niet hetero, biseksueel, maar bezet en ze komt naar Tsjechië, als ik langer blijf dan 4 weken!![]()
Nee, en als ze bereid is om naar Tsjechië te komen voor Pien, zal het met haar heterostatus wel errug meevallen. En met dat vriendje ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:39 schreef NanKing het volgende:
Zie je is mijn gaydar toch niet helemaal stukkig.
Nee, ik ga niet in haar relatie zitten klooienquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er iemand bij ons in de vriendengroep plop zegt houdt dat normaal in dat de vriendin er van ongesteld is
[..]
yeah... dan wordt het tijd dat je haar tijdelijk van de bezetstatus afhelpt en daarna weer bezet
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in haar relatie zitten klooien
Jepquote:
Zie het als een vakantiequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
God, ik vind t dood eng... Tsjechië![]()
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg isquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie het als een vakantie
Zal allemaal wel meevallen
Het lijkt mij in elk geval heel erg leuk.
(Al kan ik niet paardrijden)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg is
Maar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd, ik doe niet aan op vakantie gaan, omdat dat me altijd te ver weg is
Een kusje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Dat gaat goed komen!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb al heimwee als ik nog thuis benquote:
Dankjewel lieverdquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar!
Ze praten Nederlands en dat geeft je een dicht-bij-huis-gevoel
Je gaat het vast heel erg naar je in hebben, heel veel plezier
Heel netjes gewoon op mn wang hoorquote:
Ik wil niet stoken in haar relatie... Hoewel... Toen ik haar vroeg of ze alleen woont antwoordde ze: With my boyfriend at the moment but eh.... yeah.quote:
Voor iemand die overtuigd is van haar relatie is dat een heel vreemd antwoord. Zal wel niet zo'n blije toestand zijn...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil niet stoken in haar relatie... Hoewel... Toen ik haar vroeg of ze alleen woont antwoordde ze: With my boyfriend at the moment but eh.... yeah.
Vreemd antwoord
Nee, dat vond ik dus ook... Het vervelende is dat zij het adres van mijn website heeft, en mijn mail adressen, maar ik heb niks van haarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor iemand die overtuigd is van haar relatie is dat een heel vreemd antwoord. Zal wel niet zo'n blije toestand zijn...
Gaafquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Groetjes vanaf mijn NIEUWE EN HELEMAAL EIGEN MININOTEBOOK!!!!!
[ afbeelding ]
Samsung n110.
Zij heeft zich natuurlijk al lang zitten verlekkeren aan jouw foto's.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik dus ook... Het vervelende is dat zij het adres van mijn website heeft, en mijn mail adressen, maar ik heb niks van haar
Ik zit ook over een samsung te denken. Bevalt ie?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung n110.
Ja. Eigenlijk wel, maar ik was ook niks gewendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zit ook over een samsung te denken. Bevalt ie?
Niet met haar naam of andere details, dat kan over iedereen met blauw/groene ogen gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:02 schreef lezzer het volgende:
Oh Pien, jij had toch ook eens op je blog iets over haar geschreven?Ze weet het al lang denk ik
![]()
@ Erik, gefeliciteerd met laptop, helemaal klaar voor vanavond nu![]()
Ik ga straks dansen in Woensel, en vanavond hebben ze daar ook ESF op een groot scherm![]()
Homodansfeest én ESF tegelijk. Wat heb je eigenlijk nog meer nodig op zaterdag?
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung n110.
*jaloers*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung n110.
Da's inderdaad de reden dat ik er eentje heb gekocht. Mag ik je yWriter aanraden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
IK heb het gevoel dat ik nou eindelijk aan een boek kan beginnen met mijn eigen meeneemcomputer.
Die bookmark ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's inderdaad de reden dat ik er eentje heb gekocht. Mag ik je yWriter aanraden?
Is het ook, vind ik, zeker voor de eerste versie.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die bookmark ik. Ziet er handig uit.
Pomtiedom, de eerste vijfhonderd woorden staan op papier. Het is nog niet veel, maar het is in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het ook, vind ik, zeker voor de eerste versie.
3 dagen is ook wel erg rap hoorquote:
Jij bent zeker niet in de ESF reeksen geweest tijdens de uitzending?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 dagen is ook wel erg rap hoor
* Nizno pakt een lekkere warme sjoko van stroek.
maar daar kan jij dan in je eentje toch niet tegenop moderatoren ?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Kwartiertje per topic max. Soms denk ik dat we wel in drie minuten een topic vol hadden.
duh... het is rap voor een Les topic.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet in de ESF reeksen geweest tijdens de uitzending?![]()
Dát is pas rap!
En daar koop je dan een netbook voor...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pomtiedom, de eerste vijfhonderd woorden staan op papier. Het is nog niet veel, maar het is in ieder geval iets.
Symbolisch papierquote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar koop je dan een netbook voor...
Misschien moet je een trilogie schrijven? Ik vind zes jaar al lastig. Vier jaar, in Cadans, ging nog net.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Symbolisch papier. Maar schrijven is nog niet zo makkelijk
. Ik heb een goed idee hoor, en ik weet waar het begint en waar het eindigt, en ik weet ook bepaalde stukken uit het verhaal, maar hoe ik ooit grofweg 21 jaar vol krijg is me nog een beetje een raadsel
.
Ik vond hem tegenvallenquote:
in een vliegtuig moet je ook geen films kijken... dan heb je helemaal geen belevingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallenMaar misschien kwam dat omdat ik hem in het vliegtuig heb gekeken.
Niks anders te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een vliegtuig moet je ook geen films kijken... dan heb je helemaal geen beleving
slapen werkt altijd erg goed.. vooral met die muziek die ze uit zenden op die radiozenders...quote:
ik was echt onder de indruk. Werd er blij van maar er ook echt door geraakt. En het gaf me het gevoel dat ik het bijna jammer vind dat ik niet in die tijd bestond, om op die manier mee te strijden (klinkt dat stomquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem tegenvallenMaar misschien kwam dat omdat ik hem in het vliegtuig heb gekeken.
Mij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
slapen werkt altijd erg goed.. vooral met die muziek die ze uit zenden op die radiozenders...
Ik moet dan ook heel erg moe zijn wil het me lukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij ligt het aan de houding denk ik, zittend slapen kan ik gewoon niet, en vooral niet als er om me heen vanalles gebeurt.
ik merk hetzelfde hoor.. Hoe zuurder het is dat door mn keelgat gaat hoe beter mn keel zich voelt, dus lekker veel sju en zuurdere ontbijtdrinks als ik last van mijn keel heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb die illusie nog wel. Geen idee of het echt zo is, mij is altijd verteld dat zure dingen goed zijn vor keelpijn. Maar anders pak ik de verse jus voor het lekkere
.
Oh het prikt wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:20 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat dan net als een mes in je keel voelde. Maar dat is dus niet?
Ik lust sowieso geen sinaasappelsap
Veel te bang dat er iets gebeurt en dat ik dan slaap.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:30 schreef Vanyel het volgende:
Slaappillen!
Normaal doe ik er niet aan, maar in het vliegtuig, zeker als ik na de vlucht enigszins fit wil zijn, neem ik fijn een slaappil. Niet dat ik dan makkelijk slaap, maar ik ontspan wel en zit me dus in elk geval een stuk minder te ergeren aan het niet slapen.
Vallend krijg je vleugelsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef lezzer het volgende:
Zo, binnenkort moet ik mij 15 dagen op een exotisch eiland zien te vermaken, en daarom de vraag....
Heeft er iemand nog wat aan te raden qua lesbolit?
Hiquote:
Is dat zo?quote:
Misschien nét wel... Geen idee... Zal ik speciaal voor jou terug komen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:02 schreef NanKing het volgende:
Oh ja piehien, ben jij 20 juni nou al terug of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |