quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
die stoofpeertjes moeten dan toch echt de volgende keer, want we kregen nu een sorbetjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kip piri piri en de stoofpeertjes zijn erg smakelijk/beroemd daar. Mijn zus heeft haar huwelijk er gevierd...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tegenover juffrouw tok zit de schaapskooi, dus geen koeen, daarvoor moet je richting veenendaal/barneveld het buitengebied in.
Waar staat youp van het hek voor jou voor? Heb je een mening over hem?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat Youp van t hek vlak bij mijn werk aan het wandelen was met zijn dochtertje (Van twee ofzo) Bobby.
Er kwam een auto aan(Felgekleurd, open moterkap, draainde moter,was net een grasmaaier) en Bobby rende er tegenaan, helemaal gehakseld.
Overal lagen stukjes Bobby, was echt geen leuke droom, ze leek wel een watermeloen.
(Schoentje onder de auto, haar t-shirtje op de moterkap...)
Maar watYoup van t hek er nou mee te maken had?
Nu denk ik ineens dat ik Bobby wel een heel leuke naam vind voor een meisje
dat gesymboliseerd dat het onheil het overkomt en eigenlijk het ook niet wilt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou kunnen, alleen had Youp van t hek haar niet tegen die auto geduwd, hij was helemaal in paniek omdat zijn dochtertje dood was
Vond het heel erg.
En ik was geschrokken en toch ook weer niet, heel gek, want ik werd wakker met een rotgevoel en had dat beeld van dat meisje steeds in mijn hoofd zitten
Laten we dat vooral in het oog houden, want mijn interpretatie is weer wat anders.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
Maar het is mijn interpretatie ervan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |