quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat is zeker wel lekker idd! Wat heb je erin gestopt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef JamesBrownie het volgende:
kuch.
Daar kan ik al helemaal niet mee helpen, ik weet daar helemaal niets van.
Ik heb quiche gemaakt (wel met deeg voor quiche) en dat vind ik altijd zo lekker
Nee dat vind ik niet zo aardig van je nee...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
Iemand op een forum vertellen dat ze overkomt als een zwakzinnige is niet zo lief, he?
Heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef wonderer het volgende:
Iemand op een forum vertellen dat ze overkomt als een zwakzinnige is niet zo lief, he?
Ach, als je tijd hebt... alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Wexy het volgende:
he wonder.. ik heb het al even over gekeken en ziet er goed uit...
Kan niet zeggen of er nog iets anders zou moeten oid.. daarvoor zou ik met n ander ook moeten kijken
ik heb het over mijn ex op dit momentquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Over wie heb je het nu?
zo laat nog werken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef DR34M3R het volgende:Hoi!
Doei!
* dreamer gaat even douchen om daarna weer opgefrist verder te kunnen werken
eigenlijk dus gewoon een ordinarie tvp
Ik zag later dat mijn redacteur/uitgever er ook in staat met een verhaalquote:
you should just move on to the next levelquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb het over mijn ex op dit moment
Dat zou ik wel willenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Aan het eind van de zomer? Dát hoor je niet vaak...
Ik schrok trouwens ook een beetje, weer bij m'n moeder op de weegschaal gisteren. Maar dan de andere kant op: ben weer onder de zestig geschoten
idemquote:
Dan klopt je ondertitel niet helemaalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
idem
Goede morgen allemaal!
Vandaag weer een nieuw avontuur!
bekijk het van de positieve kant, je hebt lekker kunnen uitslapen en zometeen heb je een excuus om je ontbijt buiten de deur te nuttigen, lekker mensen kijken eventueel nieuwe mensen ontmoeten!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Iedere dag is een nieuw avontuur.
4 uur te laat wakker worden en geen ontbijt in huis hebben is echter niet zo'n leuk avontuur.
Hihi, ja, maar het lekker kunnen uitslapen weegt niet op tegen de 4 uur werk die ik al had kunnen doen... Dat ontbijt buiten de deur is wel een goed punt inderdaad, ik ga lekker naar het café'tje waar ik werk: en vandaag werkt er een enorm lekker dingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant, je hebt lekker kunnen uitslapen en zometeen heb je een excuus om je ontbijt buiten de deur te nuttigen, lekker mensen kijken eventueel nieuwe mensen ontmoeten!!
Seats & Sofa's, kost nietsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, (nou ja, nieuwe bank ...) ik wil ook niet allemaal mensen van vroeger tegenkomen.
Alleen ben ik voor mijn gevoel al zowat weg. Ik heb ook helemaal geen zin meer om dingen in huis te doen, het is toch niet mijn huis, zoiets.
Sorryquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi, ik moest debuurt echt twee keer lezen. Dacht, wat is dat nou?!
MP
Dat is wel echt vervelend...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar ik kan nu niks opslaan
Ook een heel leuk dressoir (Van ikea) waar ik elke keer als we naar ikea gaan/gingen naar stond te kijken. voor niet al te veel. En ik kan eht gewoon nergens kwijt.
Klinkt bekend. Soms heb je dat gewoon. *stuurt virtuele knuffel*quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat weet ik...
Ik heb gewoon een rotdag, niks geks gebeurd ofzo, maar ik voel me gewoon niet goed.
En dan heb ik geen geduld...
Trap daar niet in meid, daar moet ie zijn geld maar aan uitgeven als je weg bent ipv jullie geld nu.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef JamesBrownie het volgende:
hij doet nu weer wat vreemd.
Word er kribbig van.
Ineens gaat ie vanalles in huis doen.
Hij wil nieuwe tv, shutters voor de ramen, rolluik op zolder, nieuwe keuken, is aan het schilderen...
Is dat om mij te pesten:Kijk eens wat je allemaal misloopt!
Want dat had al veel eerder kunnen gebeuren.
Of komt het hem nu gewoon goed uit? omdat we het niet meer kunnen vernielen (zoals hij altijd zegt) als we weg zijn?
En of je daar gedeeltelijk recht op hebt! Het huis heeft een waardevermeerdering gehad in de periode dat jij daar met hem woonde, ook al heb je geen hypotheek betaald. Niet letterlijk iig. Je hebt meebetaald aan allerlei zaken. Je hebt iig recht op een deel van die waardevermeerdering. Vraag maar na bij de advocaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet maandag ofzo contact opnemen met een advocaat (zal ie leuk vinden... )
Het is een koopwoning waar ik geen recht op heb(logisch, zit niks van mijn geld in, maar ik heb volgens het samenlevingscontract wel recht op de helft van de inboedel, ik heb alleen geen idee hoeveel dat is.
Ik vind eigenlijk dat hij me best wat geld mag geven
Al is het alleen voor een fatsoenlijke vloer...
Verder moet ik alles opschrijven binnenkort wat ik nodig heb, wat ik hier mee wil nemen en wat ik moet kopen(en hoeveel me dat gaat kosten)
Alleen vind ik dat best moeilijk, want er zijn zoveel dingen om aan te denken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Is zoiets nou makkelijker te ontbinden dan een huwelijk?
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Veel minder rompslomp dus.quote:Formaliteiten
Een huwelijk en een geregistreerd partnerschap komen tot stand bij de ambtenaar van de burgerlijke stand. Ook de beëindiging van de relatie gaat gepaard met formaliteiten. Aan ongetrouwd samenleven stelt de wet geen eisen. Het afsluiten van een notarieel samenlevingscontract is verstandig, maar niet verplicht.
Als het goed is mag dat binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]vaak wel. Kwestie van naar het gemeentehuis stappen.
Een huwelijk is op zich ook gemakkelijk te ontbinden, mits er geen kinderen in het spel zijn. En je in onderling overleg eruit kunt komen.Dan laat je het eerst omzetten in een geregistreerd partnerschap, en dat laat je ontbinden.
Klopt, ik heb gehoord dat ze daar mee bezig zijn. Met kinderen kan dat al niet meer. En terecht. Een kinderrechter moet dan oordelen of alles goed geregeld is voor de kids.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als het goed is mag dat binnenkort niet meer.
Altijd? Ook als je er samen wel uit kunt komen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gehoord dat ze daar mee bezig zijn. Met kinderen kan dat al niet meer. En terecht. Een kinderrechter moet dan oordelen of alles goed geregeld is voor de kids.
Dan ook. Maar je hoeft niet per se naar de rechtbank in dat geval, dan stuur je een convenant op waar de rechter een oordeel over velt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Altijd? Ook als je er samen wel uit kunt komen?
Ah ok. Op zich wel logischquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ook. Maar je hoeft niet per se naar de rechtbank in dat geval, dan stuur je een convenant op waar de rechter een oordeel over velt.
Dat is alleen maar goed lijkt me. Iemand moet in de gaten houden dat de kinderen niet vergeten worden in het verhaal. Vaak zijn de partijen gedurende een scheiding vooral met zichzelf bezig.quote:
Jammer vind ik het altijd om te zien dat mensen die ooit veel van elkaar gehouden hebben, elkaar ineens het leven zo zuur kunnen makenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed lijkt me. Iemand moet in de gaten houden dat de kinderen niet vergeten worden in het verhaal. Vaak zijn de partijen gedurende een scheiding vooral met zichzelf bezig.
Mwah in deze tijd waar iedereen de vrijheid heeft om te trouwen met ieder die hij/zij wil kun je er vanuit gaan dat er iets is wat deze mensen bindt. Of dat verliefdheid/liefde/houden van/het samen fijn hebben is doet er niet zo toe. Ooit kon je het goed vinden en dat vergeet men. Dat vind ik jammer om te zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ja. ALS ze ooit van elkaar gehouden hebben. Da's nog maar de vraag natuurlijk.
"Deze afbeelding geeft een indruk van de buurt" die fotos die er bij staan zeggen genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan hier reageren, maar daar wil ik echt niet wonen.
Ik wil ook zsm weg eigenlijk.
Dat gaat niet samen.
Ben ik te kieskeurig?
Vind het aan de ene kant best stom om perse niet in een bepaalde buurt te willen wonen, maar aan de andere kant...
Net liep ik van de winkel af naar huis en toen schold een of ander mannetje op een fiets me uit voor heks.
Ik zei dat hij een grote mond had voor een amnnetje van 8 ofzo en toen bemoeide zijn vriendje zich er ook mee.
Ik ben kennelijk ook gek en dom.
Nu weet ik uit ervaring dat er in die buurt best veel kinderen rondlopen die zo praten en ik zou het heel erg vinden als mijn kinderen zo zouden praten tegen volwassenen.
Mag ik in mijn positie wel kieskeurig zijn?
Maar dan heb je na 3 maanden er op te hebben gezeten te hebben ook nietsquote:
Je gaat toch niet ons aller romantisch plaatje van jou en Brad verpesten he!?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Zeker waar! Voor kinderen is het altijd het zwaarste!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed lijkt me. Iemand moet in de gaten houden dat de kinderen niet vergeten worden in het verhaal. Vaak zijn de partijen gedurende een scheiding vooral met zichzelf bezig.
Ben je gek, ik hou elke dag meer van die vent.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ons aller romantisch plaatje van jou en Brad verpesten he!?
nou dan! vraag dat soort vragen dan niet!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je gek, ik hou elke dag meer van die vent.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:42 schreef wonderer het volgende:
Hm. Da's dan in ieder geval weer een voordeel.
Is hij eigenlijk de vader van je kinderen, JB? Dat weet ik niet eens
hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Als hij nu gewoon doet als ik weg ben en zich netjes gedraagt, zal de overgang voor hen wel te doen zijn. Alleen weet ik dat bij hem dus nooit.
Alsof ik het over mezelf hadquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou dan! vraag dat soort vragen dan niet!
overigens ga ik nu wel naar bed, om precies te zijn 2 uur en 18 minuten later dan geplanned!!
Ten eerste: Hijs een eikelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, hij wil me huur laten betalen en ik mag niet meer van zijn rekening pinnen (Waar ik natuurlijk niet naar luister zolang hij hem niet blokkeert)
Want ik geef teveel uit en ik ben zijn vriendin niet meer dus moet ik het zelf maar uit zien te zoeken.
Ik heb hiervoor gekozen, daar had ik eerder aan moeten denken.
Ik zei dat ik dan geen geld heb om mijn (ons, van de kindjes en mij) huisje in te richten en hij zei dat dat niet zijn probleem is.
Ook lekker.
Ik weet dat ik van hem niks kan verwachten qua geld, hij is altijd een krent geweest, naar mij toe dan, want zelf kon hij wel altijd geld over de balk smijten.
Ik snap wel dat het zuur is, hij betaalt mijn eten en ik naai eruit, maar ik heb dadelijk geld nodig en als ik hem om geld moet vragen voor de verhuizing, vindt hij dat ws nog veel erger en krijg ik het gewoon niet.
En hij zei dat hij zich niet meer zou laten behandelen als zijn voetveeg
Behalve hij, is er niet een iemand die ons en onze relatie kent, die ooit van hem gedacht heeft dat HIj de voetveeg was.
Sukkel.
Ben moe, wil slapen. Net terug uit mijn werk, leuk die combinatie van autisten en een veranderde tijd...quote:
Ben niet van de kerk, maar in onze branche mag het, maar wel met de uitzondering dat we niet de was doen (of anders zwaar schoonmaakwerk) plus we mogen geen geld uitgevenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:35 schreef wonderer het volgende:
Werken op zondag? Mag dat wel dan de kerk??
Probeer erboven te staan en te negeren wat hij roept. Hij kan je nergens toe dwingen. Vraag morgen eerst maar eens na hoe dat zit met de waardevermeerdering van het huis en zo, zorg dat je iets hebt om mee terug te slaan. (figuurlijk dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, hij wil me huur laten betalen en ik mag niet meer van zijn rekening pinnen (Waar ik natuurlijk niet naar luister zolang hij hem niet blokkeert)
Want ik geef teveel uit en ik ben zijn vriendin niet meer dus moet ik het zelf maar uit zien te zoeken.
Ik heb hiervoor gekozen, daar had ik eerder aan moeten denken.
Ik zei dat ik dan geen geld heb om mijn (ons, van de kindjes en mij) huisje in te richten en hij zei dat dat niet zijn probleem is.
Ook lekker.
Ik weet dat ik van hem niks kan verwachten qua geld, hij is altijd een krent geweest, naar mij toe dan, want zelf kon hij wel altijd geld over de balk smijten.
Ik snap wel dat het zuur is, hij betaalt mijn eten en ik naai eruit, maar ik heb dadelijk geld nodig en als ik hem om geld moet vragen voor de verhuizing, vindt hij dat ws nog veel erger en krijg ik het gewoon niet.
En hij zei dat hij zich niet meer zou laten behandelen als zijn voetveeg
Behalve hij, is er niet een iemand die ons en onze relatie kent, die ooit van hem gedacht heeft dat HIj de voetveeg was.
Sukkel.
Die met die vriendin?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Need....coffee...
* Fille.des.Fleurs heeft gisteravond met haar ex gezoend![]()
Dat is dus uit...net pas. Gelukkig was zij wijs en zijn we op haar advies niet samen naar huis gegaan.quote:
en dat draagt het stempel dat Willem Alexander het goed gekeurd heeft ?????quote:Op maandag 31 maart 2008 16:24 schreef maedel het volgende:
Oeh goed plan!
Ik hoef vandaag niet, we eten boerenkool (uit een zakje).
Nee, dat zou ik zeker Dee niet aan kunnen doen, die is al zo vaak verhuisd en ze raakt er heel erg van in de stress en aan de diarree. En Jack is gewoon mijn beestje...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef wonderer het volgende:
De katten in het pension is ook niet te doen zeker?
Nou, ik ken een jongen en die jongen kent weer een jongen met een boot op aruba...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:06 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk moet HIJ dus gewoon een tijdje oprotten. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Dus blijkbaar "zit" hij ook met de situatie en voelt hij zich er rot onder, anders zou hij dit niet zeggen. Of hij zegt het om jou ongerust te maken, om de liefde van jou weer te krijgen. Of hij zegt het om jou alleen maar op te kast te jagen omdat hij een hekel aan je heeft...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij zei vanavond voordat hij met de motor ging rijden dat hij tegen een boom zou rijden
En opeens vallen die oogkleppen weg, gewoon. Het is echt een eikel eersteklas, en ik denk, vooral omdat je het nu aan ons beschrijft besef je dat opeens meer. En vooral, omdat je er nu op let, ik denk dat je het vroeger gewoon vooral wilde vergeten.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik krijg trouwens wel langzaamaan een hekel aan hem.
Had nooit gedacht dat dat maar zou kunnen, zo gek was ik op hem.
Ik wilde echt geen slecht woord horen over hem, zelfs als ik naar mijn werk ging met twee blauwe ogen.
Het is een jaar geleden ofzo dat dat langzaamaan minder begon te worden, en nu krijg ik zowat een hekel aan hem...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi.
Ik ben echt zooo chagrijnig.
Hij doet net of ik zo'n verschrikkelijk mens ben, of ik heel veel van hem heb geëist altijd.
Hij zegt dat ik het nog moeilijk zal krijgen om een ander te vinden omdat ik zo erg ben.
Ik wil gewoon weg verdorie!
Ow, ik had volgens mij eerst een grap moeten maken...quote:
Hij heeft dus de boom gemist bij de aanrijding ervan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi.
Ik ben echt zooo chagrijnig.
Hij doet net of ik zo'n verschrikkelijk mens ben, of ik heel veel van hem heb geëist altijd.
Hij zegt dat ik het nog moeilijk zal krijgen om een ander te vinden omdat ik zo erg ben.
Ik wil gewoon weg verdorie!
Je hoeft jezelf in ieder geval niet te verdedigen, niet tegenover ons, en eigenlijk ook niet tegen hem...gebruik zijn gedrag maar als hulpmiddel om afstand van hem te nemen, in je hoofd bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben niet de gemakkelijkste, dat weet ik best, maar ik ben ook niet zo erg als hij me wil doen geloven.
Hij zegt dat ik altijd van muggen olifanten maak en dat ik spoken zie.
Ik ben ervan overtuigd dat dat niet zo is.
Ik ben juist iemand die niet gauw moeilijk doet.
Ik vind dingen ook niet gauw erg.
Dingen die ik wel erg vind, breng ik zo voorzichtig mogelijk, totdat blijkt dat er niet geluisterd wordt, en dan blaas ik het op.
Hij doet dat trouwens zelf ook, en als ik daar iets van zegt, zegt ie dat het niet zo is.
En hij zegt altijd dat ik beïnvloed word door mensen van buitenaf, alsof ik niet voor mezelf kan denken.
Ik ben gewoon zo boos, heel vervelend.
Iemand nog een huis?
Je mag wel bij mij logeren, is mijn mams ook weer eens blij, ziet ze nieuwe mensen om tegen aan te lullen!quote:
Ja, das een beetje te ver van mijn werk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf in ieder geval niet te verdedigen, niet tegenover ons, en eigenlijk ook niet tegen hem...gebruik zijn gedrag maar als hulpmiddel om afstand van hem te nemen, in je hoofd bedoel ik.
Helaas geen huis voor je, volgens mij is Amsterdam uberhaupt niet echt je wijk van voorkeur
Dus het is een eikel die jou niet waard is. Gelukkig weet je dat ook, en dat de dingen die hij zegt uit onmacht en manipulatie komen. En jij trapt er niet meer in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das een beetje te ver van mijn werk.
Ik BEN niet de gemakkelijkste en dat weet ik best, maar ik word er zo giftig van dat hij werkelijk ALLES op mij afschuift.
En maar zeggen dat hij zo zijn best heeft gedaan...
Ja, op de gebieden die HIJ belangrijk vindt.
Geld verdienen, huishouden...
Daar HEEFT hij ook allemaal heel erg zijn best voor gedaan, maar dat he ik hem nooit gevraagd.
Het enige wat ik vroeg was steun en af en toe een knuffel als ik niet lekker in mijn vel zat, maar dan zou het niet van harte zijn en zo is hij niet...
Dus hij HEEFT zijn best gedaan, maar niet op de gebieden die er voor mij toe doen.
Ik heb wel geprobeerd me aan te passen aan wat HIJ wilde, het huis netjes houden (niet zo netjes als hij wilde), meer gaan werken zodat ik meer geld binnen bracht (niet genoeg) Dat waren de dingen waar hij over struikelde en daar heb ik me zoveel als ik kon aan aangepast.
Hij heeft nooit zelfs maar moeite gedaan om zich aan te passen aan mij op de gebieden die ik belangrijk vind.
Lieve JB...hij is écht zo erg. Ga nou alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Alleen ga ik dan weer twijfelen of het echt zo is, of dat ik idd een oplifant maak van een mug.
Is hij echt zo erg?
(Voor mijn gevoel wel, dus is het gewoon zo, maar misschien in een andere relatie valt het wel mee, hoewel de relatie hiervoor ook niet zo denderend was, meneer ging vreemd bij het leven)
Binnen wel (hij lag in Arnhem bij Van Leestquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:46 schreef NanKing het volgende:
Maedel, heb je puccin for beginners al binnen en gezien?
Is dit cryptisch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:49 schreef maedel het volgende:
hallo? spaghetti door de nek?
ok, waar?quote:
Mijn hand, van het sneeuwruimenquote:
mannenquote:
dikke knuffel voor JBquote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu doet ie weer aardig.
Ben benieuwd hoelang deze keer, maar ik heb iig weer even adempauze
niet erin trappen he!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu doet ie weer aardig.
Ben benieuwd hoelang deze keer, maar ik heb iig weer even adempauze
Hoop het voor je, heb je enig idee hoe lang het nog duurt voordat je een huisje toegewezen krijgt? Heb je ook al een urgentie verklaring geregeld? Dit lijkt mij met jou situatie zeker wel iets wat je kunt krijgen (eventueel in overleg met de huisarts)quote:Op woensdag 2 april 2008 12:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat niet, maar het is wel prattig dat ik nu weer een weekje ofzo me niet zo druk hoef te maken.
@ Stroek: dank je!
Ik ben ook eigenlijk best wel lief, maar dat moet je niet doorvertellen hoor!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee nee, maar ze zeiden dat ik meer kans had op snel een woning als ik geen urgentie aanvraag, dus daar ga ik maar vanuit.
Twee maanden? Echt, geen idee.
Zijn papieren heb ik gezocht, maar hij zei gisteren dat die bij de boekhouder liggen, kan ik dus niet aan., als het goed is, komen ze de 4e (of de 14e, weet het zo niet meer precies) terug, dan regel ik kopieen.
Als het rustig blijft, houd ik het nog wel even uit, maar anders wordt het moeilijk, ik heb echter een noodplan, dus ik zit iig niet helemaal zonder oplossingen.
Lief dat je meedenkt
Als 9 jarige, begin je de wereld te ontdekken, te zien dat de wereld uit meer bestaat dan jou eigen ik, je ouders en je schoolklas. maar dat er ook je woonplaats, provincie en land zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ook.
Ik heb nu iets over een kwijte knuffel (nou ja, een verpatste knuffel). Is dat nog leuk voor negenjarigen of zijn die daar t egroot voor?
Im lizzy the lezzy and im a muff muncherquote:
quote:
Ik weet het, ik zag het vanmiddag ff niet meer zitten allemaal. Er zaten wat dingen tegen op het werk (foutjes mijnerzijds). Ik heb gewoon zitten huilen op mijn werkquote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef wonderer het volgende:
Social life. Oh ja.
Ja, goed, wel een beetje rustig aan doen hoor...
Enneh.. hou zit het met jouw social life tegenwoordig? De Oh ja voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef wonderer het volgende:
Social life. Oh ja.
Ja, goed, wel een beetje rustig aan doen hoor...
ik heb geen social life, dat weet je toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Enneh.. hou zit het met jouw social life tegenwoordig? De Oh ja voorspelt niet veel goeds
Nee, nog niet. Eind deze week de uitspraak als het goed is (dus die valt volgende week op de mat). Daarnaast nog de onzekerheid omtrent de woning natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
Hm, da's niet fijn zeg, zo'n werkdruk, zeker niet terwijl je thuis ook drukte hebt (want die hele situatie met H is natuurlijk nog steeds niet helemaal achter de rug).
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb geen social life, dat weet je toch?
Hoewel ik nu met wel vijf mensen aan het MSN'en ben. Da's lang geleden.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef Wexy het volgende:
* Wexy is er wel... lees ff alleen mee aangezien ik niet veel spraakwater heb tegenwoordig
af en toe even reageren op wat belastingdiengetjes en digivraagjes lukt nog... maar krijg mn kop er niet helemaal toegezet om hier elke keer te reageren
Komt wel goei... don't worry
* Wexy neemt warme choco van stroek in ontvangst.. inmiddels wel koud maar dat heeft ook charme
quote:
YEAH! Dat ziet er lekker uit!quote:
Ook een goede middag!quote:
quote:
Huisje is niet geheel je smaak?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Je hebt daar speciale dingen voor, maar weet niet of ze die bij ikea ook hebben.
Maar zo erg vind ik het niet van dat huisje, ga ik morgen toch gewoon kijken
quote:
Het is een leuk huisje, maar eigenlijk niet de goede buurt(kindjes zouden van school moeten) dus ik twijfel nog.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Huisje is niet geheel je smaak?
Dat en kinderen zijn nog wat flexibeler in het aangaan van nieuwe vriendschappen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
Kinderen zien het nog niet in perspectief. Een nieuwe school, nieuwe vriendjes, nieuwe ervaringen, nieuwe lesmethoden... daar word je alleen maar beter van
Aan de 2de zitten iets meer voordelen... dus geloof graag dat daar meer mensen op reargerenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Die tweede is idd praktischer en heeft een heel diepe tuin.
De eerste ligt in een heel groene wijk, met veel speeltuintjes en helemaal tegen de rand van Eindhoven, dus kun je gewoon gelijk vanuit je huis aan een wandeling beginnen, heerlijk
Dus ik vind ze allebei goed, de tweede reageren wel meer mensen op, dus heb ik ws minder kans.
Allebei huizen waar ik erg graag zou willen zitten
Kijk eens: [urlhttp://nl.youtube.com/watch?v=wixtMppE9R4&feature=related] kussende mannen[/url] maar wel soft erotisch dus niet geschikt voor iedere kijkerquote:Op donderdag 3 april 2008 13:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind alles dat elkaar kust leuk om te zien, mannen, vrouwen, man/vrouw, maakt niet uit.
Ik ook, zullen we maar samen kussen dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik mag die niet kijken
Ik heb wel zin om iemand te kussen.
Da's gewoon uit een porno geknipt. Bleh. Niks an.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kijk eens: [urlhttp://nl.youtube.com/watch?v=wixtMppE9R4&feature=related] kussende mannen[/url] maar wel soft erotisch dus niet geschikt voor iedere kijker
Jij wil een man kussen.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we maar samen kussen dan?
(Ik houd wel van pornoquote:Op donderdag 3 april 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's gewoon uit een porno geknipt. Bleh. Niks an.
aangezien geen enkele vent mij wilt, neem ik ook genoegen met vrouwen, doe gewoon mijn ogen dicht en stel mij de prikkende stoppels er wel bij voor...quote:Op donderdag 3 april 2008 20:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij wil een man kussen.
Dat ben ik niet.
Ik lijk er niet eens op.
Er is echt wel een vent die jou wil!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
aangezien geen enkele vent mij wilt, neem ik ook genoegen met vrouwen, doe gewoon mijn ogen dicht en stel mij de prikkende stoppels er wel bij voor...
Die Limburger is teruggebracht naar de winkel, hij voldeed gewoon niet echt.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Er is echt wel een vent die jou wil!
Je moet hem gewoon nog even vinden!
(En die Limburger?)
en uw leeftijd is? Of anders gevraagd, wat is de leeftijd van de mensen in uw omgeving?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Jeetje, 23 is jong!
In mijn omgeving hebben de meeste mensen van die leeftijd nog niemand
Ik ook. Maar dat kopkluiven hoeft voor mij niet. Kussen moeten zacht en liefdevol en eventueel sensueel zijn, maar dat gehap dat dat zogenaamd geil moet zijn...quote:
Ow nee, liefst een mooi teder voorspel en dan lekkere sex, maar niet te hardcore, liever sensueel en teder...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
O ja, ik heb het dus niet gezien.
Maar ik zie ook liever gewoon sex. (in een pornofilm dus)
Grappig. Daar word ik dus helemaal niet geil van.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow nee, liefst een mooi teder voorspel en dan lekkere sex, maar niet te hardcore, liever sensueel en teder...
Keerzijde he, ik ben kritisch, op alles, maar soms te kritisch, dan slaat het door..quote:Op donderdag 3 april 2008 21:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ook wel goed dat je niet met te weinig genoegen neemt...
Waar heb je het nu over gedaan? Wat is de grote verhaallijn?quote:
Jochie verkoopt (onder druk van zijn zus) zijn knuffel (samen met ander speelgoed) om geld te verzamelen voor een nieuwe speelgoedlaptop en krijgt spijt, want met een laptop kun je niet knuffelen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over gedaan? Wat is de grote verhaallijn?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:53 schreef wonderer het volgende:
Grappig. Daar word ik dus helemaal niet geil van.
Weltrusten! Slaap lekker! Ik ga tv kijken, wij hebben sinds kort digitale shizzle met recorder, dus ik kan nu dingen opnemen op te tijden dat of ik moet werken of mijn broer en moet tv kijken....quote:Op donderdag 3 april 2008 22:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Alleen ga ik zo slapen...
Dus doe niet meer mee met de komende 20 posts ofzo...
Geilheid is geen emotie. Ik kan best genieten van een leuk stelletje dat elkaar teder betast, maar niet als ik klaar wil komen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:04 schreef hierissieweer het volgende:
klinkt als een aanklacht tegen de digitale wereld, de wereld van geen emotie. Kinderen hebben emotie en liefde nodig, die krijgen ze niet uit een computer etc.
Klinkt oke!
Ik had het over je boek... Niet meer over de kussende mannenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geilheid is geen emotie. Ik kan best genieten van een leuk stelletje dat elkaar teder betast, maar niet als ik klaar wil komen.
JB, vriendin van mijn moeder wil het voorlezen in groep vijf
Ooh!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had het over je boek... Niet meer over de kussende mannen
maar jullie op de veluwe zijn er dan ook vroeg bijquote:Op donderdag 3 april 2008 21:25 schreef hierissieweer het volgende:
23, dus volgens mij wel de leeftijd om je te gaan binden (iedereen om mij heen begint al met trouwen en kids, ik moet eerst nog aan de vent, erg cru)
en heb je nu ook XMO dan ????????quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weltrusten! Slaap lekker! Ik ga tv kijken, wij hebben sinds kort digitale shizzle met recorder, dus ik kan nu dingen opnemen op te tijden dat of ik moet werken of mijn broer en moet tv kijken....
Nu maar eens kijken wat hij opgenomen heeft...
euhm jaquote:
en XMO is dus een echte doelgroepen zender van digitale tvquote:
Is normaal hier in de contreien hoor, kijk maar naar wonderer, dies ook op 23 jarige leeftijd getrouwd...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jullie op de veluwe zijn er dan ook vroeg bij
Das? Ik wel ergens 24 uur per dag gay porn, maar die zender hebben we niet... Overigens vallen die andere zenders die we wel hebben erg tegen!!quote:
Kip piri piri en de stoofpeertjes zijn erg smakelijk/beroemd daar. Mijn zus heeft haar huwelijk er gevierd...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:47 schreef Stroekie het volgende:
Oh en het koeknuffelen ging niet door, het bleken toch allemaal laserschietspelletjes te zijn
en off all places was dat dus bij Herberg Zuid Ginkel / Juffrouw Tok maar Hierissiweer of Blubber heb ik dus niet gezien![]()
Tegenover juffrouw tok zit de schaapskooi, dus geen koeen, daarvoor moet je richting veenendaal/barneveld het buitengebied in.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euhm ja![]()
en ik haal een paar dingen en topic door elkaar, want bijna niemand hier kent natuurlijk hier blubberzwijn en/of juffrouw Tok![]()
bovendien had k dus in H en niet in L gepost dat we vandaag teambuilding gingen doen en volgens de geruchten zou ons de keuze gelaten worden koe knuffelen of directie knuppelen. Het spreekt natuurlijk vanzelf dat ik voor de 2e optie gou gaan. Maar dat bleken dus een aantal lasergames te zijnwat zich dus in Ede op de hei heeft afgespeeld
Die ken ik dan weer niet.quote:
Maar had ff gezegd dat je er heen ging dan was ik wel komen kijken, nou ja, ben vanmiddag ook nog ff met mijn zus en neefje naar het ziekenhuis tegeweest, hij was op een paaltje geland en har een snee in zijn lip, maar hoefde eenmaal aangekomen in het ziekenhuis niet gehecht te worden...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:47 schreef Stroekie het volgende:
Oh en het koeknuffelen ging niet door, het bleken toch allemaal laserschietspelletjes te zijn
en off all places was dat dus bij Herberg Zuid Ginkel / Juffrouw Tok maar Hierissiweer of Blubber heb ik dus niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |