quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi.
Ik ben echt zooo chagrijnig.
Hij doet net of ik zo'n verschrikkelijk mens ben, of ik heel veel van hem heb geëist altijd.
Hij zegt dat ik het nog moeilijk zal krijgen om een ander te vinden omdat ik zo erg ben.
Ik wil gewoon weg verdorie!

Ow, ik had volgens mij eerst een grap moeten maken...quote:

Hij heeft dus de boom gemist bij de aanrijding ervan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi.
Ik ben echt zooo chagrijnig.
Hij doet net of ik zo'n verschrikkelijk mens ben, of ik heel veel van hem heb geëist altijd.
Hij zegt dat ik het nog moeilijk zal krijgen om een ander te vinden omdat ik zo erg ben.
Ik wil gewoon weg verdorie!

Je hoeft jezelf in ieder geval niet te verdedigen, niet tegenover ons, en eigenlijk ook niet tegen hem...gebruik zijn gedrag maar als hulpmiddel om afstand van hem te nemen, in je hoofd bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben niet de gemakkelijkste, dat weet ik best, maar ik ben ook niet zo erg als hij me wil doen geloven.
Hij zegt dat ik altijd van muggen olifanten maak en dat ik spoken zie.
Ik ben ervan overtuigd dat dat niet zo is.
Ik ben juist iemand die niet gauw moeilijk doet.
Ik vind dingen ook niet gauw erg.
Dingen die ik wel erg vind, breng ik zo voorzichtig mogelijk, totdat blijkt dat er niet geluisterd wordt, en dan blaas ik het op.
Hij doet dat trouwens zelf ook, en als ik daar iets van zegt, zegt ie dat het niet zo is.
En hij zegt altijd dat ik beïnvloed word door mensen van buitenaf, alsof ik niet voor mezelf kan denken.
Ik ben gewoon zo boos, heel vervelend.
Iemand nog een huis?

Je mag wel bij mij logeren, is mijn mams ook weer eens blij, ziet ze nieuwe mensen om tegen aan te lullen!quote:

Ja, das een beetje te ver van mijn werk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf in ieder geval niet te verdedigen, niet tegenover ons, en eigenlijk ook niet tegen hem...gebruik zijn gedrag maar als hulpmiddel om afstand van hem te nemen, in je hoofd bedoel ik.
Helaas geen huis voor je, volgens mij is Amsterdam uberhaupt niet echt je wijk van voorkeur

Dus het is een eikel die jou niet waard is. Gelukkig weet je dat ook, en dat de dingen die hij zegt uit onmacht en manipulatie komen. En jij trapt er niet meer in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das een beetje te ver van mijn werk.
Ik BEN niet de gemakkelijkste en dat weet ik best, maar ik word er zo giftig van dat hij werkelijk ALLES op mij afschuift.
En maar zeggen dat hij zo zijn best heeft gedaan...
Ja, op de gebieden die HIJ belangrijk vindt.
Geld verdienen, huishouden...
Daar HEEFT hij ook allemaal heel erg zijn best voor gedaan, maar dat he ik hem nooit gevraagd.
Het enige wat ik vroeg was steun en af en toe een knuffel als ik niet lekker in mijn vel zat, maar dan zou het niet van harte zijn en zo is hij niet...
Dus hij HEEFT zijn best gedaan, maar niet op de gebieden die er voor mij toe doen.
Ik heb wel geprobeerd me aan te passen aan wat HIJ wilde, het huis netjes houden (niet zo netjes als hij wilde), meer gaan werken zodat ik meer geld binnen bracht (niet genoeg) Dat waren de dingen waar hij over struikelde en daar heb ik me zoveel als ik kon aan aangepast.
Hij heeft nooit zelfs maar moeite gedaan om zich aan te passen aan mij op de gebieden die ik belangrijk vind.

Lieve JB...hij is écht zo erg. Ga nou alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Alleen ga ik dan weer twijfelen of het echt zo is, of dat ik idd een oplifant maak van een mug.
Is hij echt zo erg?
(Voor mijn gevoel wel, dus is het gewoon zo, maar misschien in een andere relatie valt het wel mee, hoewel de relatie hiervoor ook niet zo denderend was, meneer ging vreemd bij het leven)

Binnen wel (hij lag in Arnhem bij Van Leestquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:46 schreef NanKing het volgende:
Maedel, heb je puccin for beginners al binnen en gezien?
 )
) 

Is dit cryptisch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:49 schreef maedel het volgende:
hallo? spaghetti door de nek?

ok, waar?quote:

Mijn hand, van het sneeuwruimenquote:

mannenquote:

dikke knuffel voor JBquote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu doet ie weer aardig.
Ben benieuwd hoelang deze keer, maar ik heb iig weer even adempauze

niet erin trappen he!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Nu doet ie weer aardig.
Ben benieuwd hoelang deze keer, maar ik heb iig weer even adempauze

Hoop het voor je, heb je enig idee hoe lang het nog duurt voordat je een huisje toegewezen krijgt? Heb je ook al een urgentie verklaring geregeld? Dit lijkt mij met jou situatie zeker wel iets wat je kunt krijgen (eventueel in overleg met de huisarts)quote:Op woensdag 2 april 2008 12:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat niet, maar het is wel prattig dat ik nu weer een weekje ofzo me niet zo druk hoef te maken.
@ Stroek: dank je!

Ik ben ook eigenlijk best wel lief, maar dat moet je niet doorvertellen hoor!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee nee, maar ze zeiden dat ik meer kans had op snel een woning als ik geen urgentie aanvraag, dus daar ga ik maar vanuit.
Twee maanden? Echt, geen idee.
Zijn papieren heb ik gezocht, maar hij zei gisteren dat die bij de boekhouder liggen, kan ik dus niet aan., als het goed is, komen ze de 4e (of de 14e, weet het zo niet meer precies) terug, dan regel ik kopieen.
Als het rustig blijft, houd ik het nog wel even uit, maar anders wordt het moeilijk, ik heb echter een noodplan, dus ik zit iig niet helemaal zonder oplossingen.
Lief dat je meedenkt

Als 9 jarige, begin je de wereld te ontdekken, te zien dat de wereld uit meer bestaat dan jou eigen ik, je ouders en je schoolklas. maar dat er ook je woonplaats, provincie en land zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ook.
Ik heb nu iets over een kwijte knuffel (nou ja, een verpatste knuffel). Is dat nog leuk voor negenjarigen of zijn die daar t egroot voor?

Ik ga het gewoon proberen. Nee heb ik al, tenslotte. Ik wil die ja krijgen.
 Ik ga het gewoon proberen. Nee heb ik al, tenslotte. Ik wil die ja krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |