Ben niet van de kerk, maar in onze branche mag het, maar wel met de uitzondering dat we niet de was doen (of anders zwaar schoonmaakwerk) plus we mogen geen geld uitgevenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:35 schreef wonderer het volgende:
Werken op zondag? Mag dat wel dan de kerk??
Probeer erboven te staan en te negeren wat hij roept. Hij kan je nergens toe dwingen. Vraag morgen eerst maar eens na hoe dat zit met de waardevermeerdering van het huis en zo, zorg dat je iets hebt om mee terug te slaan. (figuurlijk dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, hij wil me huur laten betalen en ik mag niet meer van zijn rekening pinnen (Waar ik natuurlijk niet naar luister zolang hij hem niet blokkeert)
Want ik geef teveel uit en ik ben zijn vriendin niet meer dus moet ik het zelf maar uit zien te zoeken.
Ik heb hiervoor gekozen, daar had ik eerder aan moeten denken.
Ik zei dat ik dan geen geld heb om mijn (ons, van de kindjes en mij) huisje in te richten en hij zei dat dat niet zijn probleem is.
Ook lekker.
Ik weet dat ik van hem niks kan verwachten qua geld, hij is altijd een krent geweest, naar mij toe dan, want zelf kon hij wel altijd geld over de balk smijten.
Ik snap wel dat het zuur is, hij betaalt mijn eten en ik naai eruit, maar ik heb dadelijk geld nodig en als ik hem om geld moet vragen voor de verhuizing, vindt hij dat ws nog veel erger en krijg ik het gewoon niet.
En hij zei dat hij zich niet meer zou laten behandelen als zijn voetveeg
Behalve hij, is er niet een iemand die ons en onze relatie kent, die ooit van hem gedacht heeft dat HIj de voetveeg was.
Sukkel.
Die met die vriendin?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Need....coffee...
* Fille.des.Fleurs heeft gisteravond met haar ex gezoend![]()
Dat is dus uit...net pas. Gelukkig was zij wijs en zijn we op haar advies niet samen naar huis gegaan.quote:
en dat draagt het stempel dat Willem Alexander het goed gekeurd heeft ?????quote:Op maandag 31 maart 2008 16:24 schreef maedel het volgende:
Oeh goed plan!
Ik hoef vandaag niet, we eten boerenkool (uit een zakje).
Nee, dat zou ik zeker Dee niet aan kunnen doen, die is al zo vaak verhuisd en ze raakt er heel erg van in de stress en aan de diarree. En Jack is gewoon mijn beestje...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:54 schreef wonderer het volgende:
De katten in het pension is ook niet te doen zeker?
Nou, ik ken een jongen en die jongen kent weer een jongen met een boot op aruba...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:06 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk moet HIJ dus gewoon een tijdje oprotten. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Dus blijkbaar "zit" hij ook met de situatie en voelt hij zich er rot onder, anders zou hij dit niet zeggen. Of hij zegt het om jou ongerust te maken, om de liefde van jou weer te krijgen. Of hij zegt het om jou alleen maar op te kast te jagen omdat hij een hekel aan je heeft...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij zei vanavond voordat hij met de motor ging rijden dat hij tegen een boom zou rijden
En opeens vallen die oogkleppen weg, gewoon. Het is echt een eikel eersteklas, en ik denk, vooral omdat je het nu aan ons beschrijft besef je dat opeens meer. En vooral, omdat je er nu op let, ik denk dat je het vroeger gewoon vooral wilde vergeten.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik krijg trouwens wel langzaamaan een hekel aan hem.
Had nooit gedacht dat dat maar zou kunnen, zo gek was ik op hem.
Ik wilde echt geen slecht woord horen over hem, zelfs als ik naar mijn werk ging met twee blauwe ogen.
Het is een jaar geleden ofzo dat dat langzaamaan minder begon te worden, en nu krijg ik zowat een hekel aan hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |