quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
die stoofpeertjes moeten dan toch echt de volgende keer, want we kregen nu een sorbetjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kip piri piri en de stoofpeertjes zijn erg smakelijk/beroemd daar. Mijn zus heeft haar huwelijk er gevierd...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tegenover juffrouw tok zit de schaapskooi, dus geen koeen, daarvoor moet je richting veenendaal/barneveld het buitengebied in.
Waar staat youp van het hek voor jou voor? Heb je een mening over hem?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat Youp van t hek vlak bij mijn werk aan het wandelen was met zijn dochtertje (Van twee ofzo) Bobby.
Er kwam een auto aan(Felgekleurd, open moterkap, draainde moter,was net een grasmaaier) en Bobby rende er tegenaan, helemaal gehakseld.
Overal lagen stukjes Bobby, was echt geen leuke droom, ze leek wel een watermeloen.
(Schoentje onder de auto, haar t-shirtje op de moterkap...)
Maar watYoup van t hek er nou mee te maken had?
Nu denk ik ineens dat ik Bobby wel een heel leuke naam vind voor een meisje
dat gesymboliseerd dat het onheil het overkomt en eigenlijk het ook niet wilt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou kunnen, alleen had Youp van t hek haar niet tegen die auto geduwd, hij was helemaal in paniek omdat zijn dochtertje dood was
Vond het heel erg.
En ik was geschrokken en toch ook weer niet, heel gek, want ik werd wakker met een rotgevoel en had dat beeld van dat meisje steeds in mijn hoofd zitten
Laten we dat vooral in het oog houden, want mijn interpretatie is weer wat anders.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
Maar het is mijn interpretatie ervan he
vertel, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Laten we dat vooral in het oog houden, want mijn interpretatie is weer wat anders.
Ik heb een dromenencyvlopedie, maar die is uitgeleend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef maedel het volgende:
oh, mijn reactie was niet doorgekomen.
Ik bedoelde dat ik vond dat je het wel erg stellig bracht en ook de droomsymbolen niet echt uitdiepte.
Ik bedoelde het niet zo stellig als ik het opschreef... maar zou er rekening mee houden de volgende keerquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef maedel het volgende:
oh, mijn reactie was niet doorgekomen.
Ik bedoelde dat ik vond dat je het wel erg stellig bracht en ook de droomsymbolen niet echt uitdiepte.
Nee, en da's schandalig ookquote:
Stoute foei ikquote:
Puccini heb ik gekekenquote:Puccini for beginners al gekeken?
Of The Hunger?
He gats.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stoute foei ik
[..]
Puccini heb ik gekeken, vond 'm wel leuk
.
The hunger nog niet.
Ik heb trouwens niet zo heel tof nieuws gehad van de doktert. Ze vermoeden dat ik diabetes type 1 heb
![]()
.
Maandag weer terug komen om nog een keer bloed te prikken.
Hoe lang moet je dan wachten tot ze de uitslag van dat bloedprikken hebben of weet je dat niet?quote:
Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan wachten tot ze de uitslag van dat bloedprikken hebben of weet je dat niet?
Dat kan ik me goed voorstellen. Meestal komt de uitslag wel eerder als ze doelgericht ergens naar zoeken. Minder tests om te doen lijkt me. Sterkte iig, dat wachten is erg kut.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Ik had afgelopen dinsdag bloedgeprikt en daar had ik vandaag de uitslag van (maar dat was wel voor veel meer als alleen diabetes). Ik denk dat 't niet zo lang duurt.
Een dag ofzo? Ik vind het iig flink irritant dat ik moet wachten tot ik meer zekerheid heb, daar kan ik echt helemaal niet tegen.
Moe, deadlines, komende week tentamens. Gaat wel weer over.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:06 schreef wonderer het volgende:
Dan ben je een suikerpotje
Sorry, kon het niet laten. Wel goed kut voor je als het zo is.
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:36 schreef wonderer het volgende:
Eh... ja
Ik denk dat het uit eten wordt en daarna geld uitgeven want daar wordt ie blij van
hahaha... door de garage naar buiten danquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
Postbode legde een pakje voor de deur. Die naar buiten open gaat...
Nou ja, het ging wel, maar da's toch stom?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha... door de garage naar buiten dan
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het ging wel, maar da's toch stom?
Nah, dat kost tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]sowieso... waarom een pakje voor de deur leggen? Heeft ie uberhaupt aangebeld?
Nou ja, en ik ben gewoon zo maar weggelopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:15 schreef NanKing het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel tof nieuws gehad van de doktert. Ze vermoeden dat ik diabetes type 1 heb
![]()
.
Maandag weer terug komen om nog een keer bloed te prikken.
Komt goed!quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoop op nog een heleboel uitnodigingen
Misschien krijg ik er vandaag wel weer een binnen
Ik heb in elk geval genoeg gereageerd
Welcome to my life!quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje onzeker.
Zie ik er wel leuk uit? ben ik wel leuk? zal ik ooit een man vinden?
Heel vervelend.
Misschien gaat het straks over.
niet perse, vind het wel prettig als andere mensen praten, dan hoef ik niks te zeggen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Of een vrouw
En ik ben ouder dan jij en jij vindt jezelf al oud!
(Dat je dat helemaal niet bent is natuurlijk logisch)
Ik praat teveel, das een afknapper
O, eh, smakelijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:01 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, mijn moeder kan zo lekker groentensoep maken! (tis tevens ook het enigste vat ze kan maken)
Je raaskalt! doe je nu weer normaal praten!? je hebt het niet nodig zo over jezelf te praten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het wel leuk om samen te praten, daar geef ik mensen niet altijd de kans voor
En ik kan heel fel zijn om niks.
En ik ben dominant (Of mijn partner moet nog dominanter zijn)
En en en...
Puccini is toch iets met opera?quote:
Het was echt weer zo'n net niet film hequote:Op zaterdag 5 april 2008 16:40 schreef maedel het volgende:
en ja, wat vonden we er van....
Gelukkig hebben we nog een film met Jodie Foster achter de hand![]()
Doet ie nog iets anders tegenwoordig? Ik hoop dat die drukte maar tijdelijk is...quote:
iddquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was echt weer zo'n net niet film he.
Al vond ik dat stukje op dat verlovingsfeest wel grappig.
Nee, hij had juist uren over die eigenlijk maar tot maart geldig waren. Gelukkig waardeert zijn baas hem nogal dus kon deze uitzondering gemaakt worden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Stroekie het volgende:
Moet Brad nu extra uren maken en werk alvast in het voren doen omdat hij straks met je mee naar Nederland kan ?
Het zou ook vreemd zijn als zijn baas hem niet waardeerde, met alle uren die hij maakt... zowel daar als thuis.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hij had juist uren over die eigenlijk maar tot maart geldig waren. Gelukkig waardeert zijn baas hem nogal dus kon deze uitzondering gemaakt worden.
Het is gewoon keidruk, ze zitten tegen een nieuwe release aan te hikken die al vertraagd is.
Mhm. Hopelijk zit er weer een bonus in binnenkortquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zou ook vreemd zijn als zijn baas hem niet waardeerde, met alle uren die hij maakt... zowel daar als thuis.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt enorm liggen dromen vannacht. Ik kan me er iets van vijf herinneren. Over Spiderman de musical, alien abduction, het downloaden van afleveringen die volgende week pas op tv kwamen, echt compleet wazig.
sounds familiair to mequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
Het is gewoon keidruk, ze zitten tegen een nieuwe release aan te hikken die al vertraagd is.
Hij loopt het risico om tijdens onze vakantie naar London te moeten...quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sounds familiair to me![]()
en ook ik mag wel gewoon op 14 april met vakantie (release datum)
Volgens mij is dat echt weer zo'n artestieke kutfilm of niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:01 schreef maedel het volgende:
[..]
idd
Geen Jodie Foster gekeken, maar I've heard the mermaids singing....
Dat maakte de verwarrende middag wel compleet![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt weer zo'n artestieke kutfilm of niet?.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef maedel het volgende:
briljante plannen Nan!![]()
![]()
In een fijne bijrol:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:10 schreef NanKing het volgende:
Die natuurlijk een (knipperlicht) relatie heeft met
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
godsamme, hoe heet ze nou.
Echt, ik ben zo'n kluns met namen
julianne nicholsonquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
godsamme, hoe heet ze nou. met die sproetjes
Echt, ik ben zo'n kluns met namen
Jaaaaquote:
neem jij die, neem ik Jennifer wel.quote:
Die naam zag ik pas nog voorbij komen, maar ik weet niet meer waar...quote:
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ken zelfs geen enkele mannelijke filmster waar ik... ehm... opgewonden van word.
en elke keer als ik haar zie, word ik helemaal week.
Hmmm, vreemd.quote:
Erg vreemd, ik heb precies 't zelfde.quote:
Dat zou wel heel erg balen zijn, en nee dat hangt mij dan gelukkig weer niet boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij loopt het risico om tijdens onze vakantie naar London te moeten...
Ik moest even the obvious statenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:32 schreef wonderer het volgende:
Well, duh.
Nou ja, gratis reisje london zeg ik geen nee tegen, maar toch...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg balen zijn, en nee dat hangt mij dan gelukkig weer niet boven mijn hoofd
Nou, da's op zich niet vreemd hoor, dat ik niet week word van mannelijke filmsterrenquote:
Ik zou terugreageren... "je hebt nog bijna een jaar om te sparen hiervoor. Leg een euro per week apart, dan kom je er wel.."quote:Op zondag 6 april 2008 13:07 schreef hierissieweer het volgende:
Eerste reactie inmiddels terug... Het is te duur...
Wilde gok..... op zijn werk?quote:
Dat is toch hun eigen keus?quote:Op zondag 6 april 2008 13:41 schreef hierissieweer het volgende:
Vind ik ook, maar dat komt ook van mensen die een schuld van 2000 euro bij de wehkamp hebben omdat ze daar te veel kleding kopen.. (en nog zien ze er niet uit) Plus dat ze hun geld alleenmaar spenderen aan computerspelletjes. Volgens mij zijn die nog nooit in een ander restaurant als de mac geweest. Van dat type mensen dat niet uitgaat(naar de gkroeg gaat) omdat thuis het glaasje cola goedkoper is en het zelfde smaakt...
Gewoon een stel zeikerds!
ik gok op 10 uur vanavond....quote:Op zondag 6 april 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Jaaa. Je gaat door voor de koelkast als je weet hoe laat hij vandaag gaat thuiskomen.
Waar reageer je nu op?quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef maedel het volgende:
Nou ben ik zelf met een zelfstandig ondernemer....
En ik vind dat helemaal niet zo raar eigenlijk. Leuk is anders, maar zo is het nou eenmaal.
Op de posts boven mij?quote:
Brad is geen zelfstandig ondernemer. En verder heb ik het idee dat je denkt dat ik klaag of zo, maar dat is niet zo. Ik vind het vooral voor hem lullig, want hij is keidruk en alleen maar omdat de organisatie nou niet echt je van het is.quote:Op zondag 6 april 2008 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Op de posts boven mij?
edit:op jouw verhaal
Hoewel ik het ook met Nan King eens ben
Je vergeet watquote:Op zondag 6 april 2008 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Op de posts boven mij?
edit:op jouw verhaal
Hoewel ik het ook met Nan King eens ben
Mjah, sorry, maar het kwam wel zo over....quote:Op zondag 6 april 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad is geen zelfstandig ondernemer. En verder heb ik het idee dat je denkt dat ik klaag of zo, maar dat is niet zo. Ik vind het vooral voor hem lullig, want hij is keidruk en alleen maar omdat de organisatie nou niet echt je van het is.
Maar ik weet vrij zeker dat hij er goed voor gecompenseerd gaat worden, dus ja
Sorryquote:
Echt mijn droomvrouwquote:Op zondag 6 april 2008 20:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jouw foto maakte dat ruimschoots goed trouwens.
volgens mij moet ze dat.quote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef NanKing het volgende:
Ik vind JLH niet zo heul bijzonder. Maar dat komt mede omdat ze altijd van die vage kleding in ghost whisperer draagt volgens mij
als je het er in wil lezen, kan het wel, ja...quote:Op zondag 6 april 2008 20:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Mjah, sorry, maar het kwam wel zo over....![]()
En de foto:
[ afbeelding ]
Doe je mee?quote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
Doen we een alfabet van mooie vrouwen?
Zullen we toch echt eerst met h en i over de brug moeten komenquote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef NanKing het volgende:
Gerda verburg. Ik vind dat wijf echt een karikatuurpopje
.
* NanKing wacht in spanning af op de J van wonderer.
ik ken mijn klassiekersquote:
oh, ik weet spontaal iemand voor de Lquote:Op zondag 6 april 2008 22:18 schreef maedel het volgende:
U vraagt wij draaien
Gerda Verburg
Gabrielle
Xena krijg je er gratis bij
[ afbeelding ]
Doe jij 't maar, ik ben ff oude topics aan 't doorspitterenquote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef maedel het volgende:
Ik zie Jodie wel liever iets ouder hoor...
Nan, doe jij een K?
Ja en nee, ze hebben nooit ergens waar bij het naar buiten toe gaan bij van te pas komt. Steken geen moeite hierin ook trouwens. Maar wel klagen als ik er een maand niet kom/van mij laat horen. Niet dat ik zo kleinzielig ben van ik heb het laatst contact opgenomen, nu is het jouw beurt. Maar ik ben altijd de gene die het contact aan moet gaan, maar dan klagen dat ik het contact een maand heb verzaakt, terwijl je er zelf ook geen moeite voor doet....quote:Op zondag 6 april 2008 17:51 schreef maedel het volgende:
misschien hebben ze er wel helemaal geen zin in
In onze familie cultuur is familie het belangrijkste goed dat er is. (hoewel dit mij soms benauwd en er ook niet altijd achter sta, ga ik hier dus wel in mee)quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is toch hun eigen keus?.
Niet iedereen is een familie mens en heeft zin/tijd/geld om aan familie te spenderen.
Ik heb op een paar familieleden na ook echt helemaal niets met mijn familie.
Dat kan natuurlijk maar iets wat mijn belangrijkste goed is praat ik vervolgens niet zo over:quote:In onze familie cultuur is familie het belangrijkste goed dat er is
Maar goed dat kan natuurlijk ook totaal mijn misinterpretatie zijn hoor.quote:Maar goed het zijn dus gewoon luie donders!
(mag ik hier bij vertellen dat niemand daar werkt tante niet. Nichtje 24 trekt uitkering en vindt dit wel best haar woorden "zo heb ik tenminste vrije tijd' en "ik vind je maar dom omdat jij werkt" De andere dochter is nu 22 en druk op zoek naar een vent, die haar kan bevruchten zodat ze huismoeder kan zijn, dit omdat ze haar diploma niet gaat halen (niks er voor gedaan) dus dan ook geen stufi meer kan krijgen.
Beiden hebben dan ook nooit 1 dag in hun leven gewerkt!
En de jongste nu 18 ben ik aan het heropvoeden en heeft inmiddels een baantje voor erbij, maar moet er wel bovenop zitten anders vervalt zij ook in het gedrag van haar zussen.
Dan heb ik nog niet gesproken over hun (persoonlijke) hygiëne...
Waar woont die nicht?quote:Op maandag 7 april 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
(mag ik hier bij vertellen dat niemand daar werkt tante niet. Nichtje 24 trekt uitkering en vindt dit wel best haar woorden "zo heb ik tenminste vrije tijd' en "ik vind je maar dom omdat jij werkt"
thuis bij mijn tantequote:
Ja, in een flat zeker.quote:
Nee in een rijtjes huis. Maar men woont in het wonderschone Edequote:Op maandag 7 april 2008 09:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, in een flat zeker.![]()
Welke plaats.....
Mooie foto trouwensquote:Op maandag 7 april 2008 10:22 schreef NanKing het volgende:
Nee hoor je hebt de regels prima door, achternamen mogen ook.
Rose Mcgowan
[ afbeelding ]
Ah zoquote:Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef JamesBrownie het volgende:
(Ik bedoelde dat ik op wikipedia heb gekeken omdat ik niemand kon bedenken.)
Ook een van de weinige die ik mooi vind. Ik kom op google allemaal half verspookte plaatjes van haar tegenquote:
Ja hequote:Op maandag 7 april 2008 10:30 schreef maedel het volgende:![]()
![]()
Ik hou gewoon van jullie
![]()
![]()
![]()
Wat een fijne plaatjes
Wat een heeeeerlijke foto van Olivia!!!![]()
Wie is Tinaquote:Op maandag 7 april 2008 10:36 schreef NanKing het volgende:
Ik krijg trouwens woensdag de bloeduitslagen pas.
Van de L wordquote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wie is Tina?
Nog twee daagjes...
Ik vond dat ook zo klote.
nee, ik heb wel in het begin een paar stukjes gezien, maar M vond het maar niks.quote:Op maandag 7 april 2008 10:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Van de L word. Heb je dat helemaal niet gevolgd?
Ik moet nog steds seizoen 4 en 5 kijken.
Het is ook op dvd te krijg voor als je 't toch nog een keer wil zienquote:Op maandag 7 april 2008 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik heb wel in het begin een paar stukjes gezien, maar M vond het maar niks.
Twee keer Uma is niet ergquote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef TwistedDarling het volgende:
En ik maar hopen dat maedel het net iets later zou bedenken.
Die dan weer een stuk minder interessant isquote:Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Die is getrouwd met Johnny Depp!
donequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Die dan weer een stuk minder interessant is
quote:Op maandag 7 april 2008 11:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook, johnny Depp niet zo interessant.
Was Xena echt een lesbo in die seriequote:Op maandag 7 april 2008 11:45 schreef maedel het volgende:
aarrgh, te laat
toch nog even deze:
[ afbeelding ]
Daar was iik ook naar aan het kijken idd...quote:
Nee, daar is wel seizoenen lang heftig over gespeculeerd.quote:Op maandag 7 april 2008 11:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Was Xena echt een lesbo in die serie![]()
Wist ik niet...
Hihi, ja, die reactie gaf het bij mij ookquote:Op maandag 7 april 2008 11:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, daar is wel seizoenen lang heftig over gespeculeerd.
Die foto is voor mij aanleiding te kijken of ik niet toch eens al die seizoenen moet gaan kijken
Nicole Kidman?quote:Op maandag 7 april 2008 11:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe heet ze nou, kan dr niet vinden, die actrice met die spitse neus.
We zijn bij de Z schat...quote:
Helen Hunt!quote:Op zondag 6 april 2008 22:24 schreef maedel het volgende:
oeh oeh ik weet een h!
Helen Hunt
[ afbeelding ]
ach ik doe eens gek, hier nog eentje van Helen:
[ afbeelding ]
omg![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
we kunnen ook gewoon opnieuw beginnen, maar dan met andere vrouwen![]()
Dat was wel de planning jaquote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
we kunnen ook gewoon opnieuw beginnen, maar dan met andere vrouwen![]()
Een kenmerkquote:Op maandag 7 april 2008 12:21 schreef maedel het volgende:
het lijkt me handig als we een thema hebben.
Of in ieder geval íets van een kader...
wat is het thema nouquote:
Huilt mee, ik snap er ook bijster weinig van.quote:Op maandag 7 april 2008 13:02 schreef maedel het volgende:
[..]
wat is het thema nou
Ik raak helemaal in de war![]()
*huil
Nou, dat is mij te moeilijkquote:Op maandag 7 april 2008 13:04 schreef maedel het volgende:
Ok,
zullen we dan doen:
Lesbische vrouwen of sterk geliëerd aan Lesbisch?
Bijvoorbeeld: lesboicoon, lesbische rol gespeeld, of sterke geruchten?
Anekdote vermelden svp?
Ik ga even douchen, en dan hoor ik het wel daarna
Ja, die is leukquote:Op maandag 7 april 2008 13:04 schreef maedel het volgende:
Ok,
zullen we dan doen:
Lesbische vrouwen of sterk geliëerd aan Lesbisch?
Bijvoorbeeld: lesboicoon, lesbische rol gespeeld, of sterke geruchten?
Anekdote vermelden svp?
Ik ga even douchen, en dan hoor ik het wel daarna
Hee, je was me voor!quote:
Oh juwulquote:Op maandag 7 april 2008 13:54 schreef Stroekie het volgende:
zo, met al die plaatjes hebben jullie de dorst natuurlijk al lang en breed op een andere wijze gelest, en mijn koffie rondje hedenochtend niet eens gemist
En dan zeg je niet zoiets van "Hey nan, zullen we even een kopje koffie doen?"quote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik was vanochtend dus in Rotjeknor om een visum te regelen voor volgende week
Jeumig wat is de bewegwijzering in Groots Handelsgebouw bedroevend slecht
Was een publiek geheim...quote:Ze was bevriend met Elizabeth Schmitz, de latere staatssecretaris van Justitie, maar naar buiten toe hebben beiden nooit duidelijke uitspraken gedaan over de aard van die vriendschap.
het was toch redelijk bekend dat zij samenwoorde met Elisabeht Schmitz (volgens mij was zij later staatssecretaris in een volgend kabinet)quote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Nederlands politica; ze was burgemeester van Nijmegen van 1987 tot 1989 en Minister van Binnenlandse Zaken (1989-1994). Ze is geboren in Arnhem als Catherina Isabella Dales. Er gingen over haar vaak verhalen dat ze lesbisch zou zijn, maar ze werd pas postuum 'geout' door premier Ruud Lubbers
[ afbeelding ]
Ien Dales
Triest eigenlijk
daar was helaas geen tijd voorquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dan zeg je niet zoiets van "Hey nan, zullen we even een kopje koffie doen?"
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 7 april 2008 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was helaas geen tijd voor
de plicht riep heel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |