iddquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was echt weer zo'n net niet film he.
Al vond ik dat stukje op dat verlovingsfeest wel grappig.
Nee, hij had juist uren over die eigenlijk maar tot maart geldig waren. Gelukkig waardeert zijn baas hem nogal dus kon deze uitzondering gemaakt worden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Stroekie het volgende:
Moet Brad nu extra uren maken en werk alvast in het voren doen omdat hij straks met je mee naar Nederland kan ?
Het zou ook vreemd zijn als zijn baas hem niet waardeerde, met alle uren die hij maakt... zowel daar als thuis.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hij had juist uren over die eigenlijk maar tot maart geldig waren. Gelukkig waardeert zijn baas hem nogal dus kon deze uitzondering gemaakt worden.
Het is gewoon keidruk, ze zitten tegen een nieuwe release aan te hikken die al vertraagd is.
Mhm. Hopelijk zit er weer een bonus in binnenkortquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zou ook vreemd zijn als zijn baas hem niet waardeerde, met alle uren die hij maakt... zowel daar als thuis.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt enorm liggen dromen vannacht. Ik kan me er iets van vijf herinneren. Over Spiderman de musical, alien abduction, het downloaden van afleveringen die volgende week pas op tv kwamen, echt compleet wazig.
sounds familiair to mequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
Het is gewoon keidruk, ze zitten tegen een nieuwe release aan te hikken die al vertraagd is.
Hij loopt het risico om tijdens onze vakantie naar London te moeten...quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sounds familiair to me![]()
en ook ik mag wel gewoon op 14 april met vakantie (release datum)
Volgens mij is dat echt weer zo'n artestieke kutfilm of niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:01 schreef maedel het volgende:
[..]
idd
Geen Jodie Foster gekeken, maar I've heard the mermaids singing....
Dat maakte de verwarrende middag wel compleet![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt weer zo'n artestieke kutfilm of niet?.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef maedel het volgende:
briljante plannen Nan!![]()
![]()
In een fijne bijrol:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:10 schreef NanKing het volgende:
Die natuurlijk een (knipperlicht) relatie heeft met
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
godsamme, hoe heet ze nou.
Echt, ik ben zo'n kluns met namen
julianne nicholsonquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
godsamme, hoe heet ze nou. met die sproetjes
Echt, ik ben zo'n kluns met namen
Jaaaaquote:
neem jij die, neem ik Jennifer wel.quote:
Die naam zag ik pas nog voorbij komen, maar ik weet niet meer waar...quote:
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ken zelfs geen enkele mannelijke filmster waar ik... ehm... opgewonden van word.
en elke keer als ik haar zie, word ik helemaal week.
Hmmm, vreemd.quote:
Erg vreemd, ik heb precies 't zelfde.quote:
Dat zou wel heel erg balen zijn, en nee dat hangt mij dan gelukkig weer niet boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij loopt het risico om tijdens onze vakantie naar London te moeten...
Ik moest even the obvious statenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:32 schreef wonderer het volgende:
Well, duh.
Nou ja, gratis reisje london zeg ik geen nee tegen, maar toch...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg balen zijn, en nee dat hangt mij dan gelukkig weer niet boven mijn hoofd
Nou, da's op zich niet vreemd hoor, dat ik niet week word van mannelijke filmsterrenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |