Nee, hij had juist uren over die eigenlijk maar tot maart geldig waren. Gelukkig waardeert zijn baas hem nogal dus kon deze uitzondering gemaakt worden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:00 schreef Stroekie het volgende:
Moet Brad nu extra uren maken en werk alvast in het voren doen omdat hij straks met je mee naar Nederland kan ?
Het zou ook vreemd zijn als zijn baas hem niet waardeerde, met alle uren die hij maakt... zowel daar als thuis.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hij had juist uren over die eigenlijk maar tot maart geldig waren. Gelukkig waardeert zijn baas hem nogal dus kon deze uitzondering gemaakt worden.
Het is gewoon keidruk, ze zitten tegen een nieuwe release aan te hikken die al vertraagd is.
Mhm. Hopelijk zit er weer een bonus in binnenkortquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zou ook vreemd zijn als zijn baas hem niet waardeerde, met alle uren die hij maakt... zowel daar als thuis.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt enorm liggen dromen vannacht. Ik kan me er iets van vijf herinneren. Over Spiderman de musical, alien abduction, het downloaden van afleveringen die volgende week pas op tv kwamen, echt compleet wazig.
sounds familiair to mequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
Het is gewoon keidruk, ze zitten tegen een nieuwe release aan te hikken die al vertraagd is.
Hij loopt het risico om tijdens onze vakantie naar London te moeten...quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sounds familiair to me![]()
en ook ik mag wel gewoon op 14 april met vakantie (release datum)
Volgens mij is dat echt weer zo'n artestieke kutfilm of niet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:01 schreef maedel het volgende:
[..]
idd
Geen Jodie Foster gekeken, maar I've heard the mermaids singing....
Dat maakte de verwarrende middag wel compleet![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt weer zo'n artestieke kutfilm of niet?.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef maedel het volgende:
briljante plannen Nan!![]()
![]()
In een fijne bijrol:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:10 schreef NanKing het volgende:
Die natuurlijk een (knipperlicht) relatie heeft met
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
godsamme, hoe heet ze nou.
Echt, ik ben zo'n kluns met namen
julianne nicholsonquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:13 schreef JamesBrownie het volgende:
godsamme, hoe heet ze nou. met die sproetjes
Echt, ik ben zo'n kluns met namen
Jaaaaquote:
neem jij die, neem ik Jennifer wel.quote:
Die naam zag ik pas nog voorbij komen, maar ik weet niet meer waar...quote:
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ken zelfs geen enkele mannelijke filmster waar ik... ehm... opgewonden van word.
en elke keer als ik haar zie, word ik helemaal week.
Hmmm, vreemd.quote:
Erg vreemd, ik heb precies 't zelfde.quote:
Dat zou wel heel erg balen zijn, en nee dat hangt mij dan gelukkig weer niet boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij loopt het risico om tijdens onze vakantie naar London te moeten...
Ik moest even the obvious statenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:32 schreef wonderer het volgende:
Well, duh.
Nou ja, gratis reisje london zeg ik geen nee tegen, maar toch...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg balen zijn, en nee dat hangt mij dan gelukkig weer niet boven mijn hoofd
Nou, da's op zich niet vreemd hoor, dat ik niet week word van mannelijke filmsterrenquote:
Ik zou terugreageren... "je hebt nog bijna een jaar om te sparen hiervoor. Leg een euro per week apart, dan kom je er wel.."quote:Op zondag 6 april 2008 13:07 schreef hierissieweer het volgende:
Eerste reactie inmiddels terug... Het is te duur...
Wilde gok..... op zijn werk?quote:
Dat is toch hun eigen keus?quote:Op zondag 6 april 2008 13:41 schreef hierissieweer het volgende:
Vind ik ook, maar dat komt ook van mensen die een schuld van 2000 euro bij de wehkamp hebben omdat ze daar te veel kleding kopen.. (en nog zien ze er niet uit) Plus dat ze hun geld alleenmaar spenderen aan computerspelletjes. Volgens mij zijn die nog nooit in een ander restaurant als de mac geweest. Van dat type mensen dat niet uitgaat(naar de gkroeg gaat) omdat thuis het glaasje cola goedkoper is en het zelfde smaakt...
Gewoon een stel zeikerds!
ik gok op 10 uur vanavond....quote:Op zondag 6 april 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Jaaa. Je gaat door voor de koelkast als je weet hoe laat hij vandaag gaat thuiskomen.
Waar reageer je nu op?quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef maedel het volgende:
Nou ben ik zelf met een zelfstandig ondernemer....
En ik vind dat helemaal niet zo raar eigenlijk. Leuk is anders, maar zo is het nou eenmaal.
Op de posts boven mij?quote:
Brad is geen zelfstandig ondernemer. En verder heb ik het idee dat je denkt dat ik klaag of zo, maar dat is niet zo. Ik vind het vooral voor hem lullig, want hij is keidruk en alleen maar omdat de organisatie nou niet echt je van het is.quote:Op zondag 6 april 2008 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Op de posts boven mij?
edit:op jouw verhaal
Hoewel ik het ook met Nan King eens ben
Je vergeet watquote:Op zondag 6 april 2008 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Op de posts boven mij?
edit:op jouw verhaal
Hoewel ik het ook met Nan King eens ben
Mjah, sorry, maar het kwam wel zo over....quote:Op zondag 6 april 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad is geen zelfstandig ondernemer. En verder heb ik het idee dat je denkt dat ik klaag of zo, maar dat is niet zo. Ik vind het vooral voor hem lullig, want hij is keidruk en alleen maar omdat de organisatie nou niet echt je van het is.
Maar ik weet vrij zeker dat hij er goed voor gecompenseerd gaat worden, dus ja
Sorryquote:
Echt mijn droomvrouwquote:Op zondag 6 april 2008 20:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Jouw foto maakte dat ruimschoots goed trouwens.
volgens mij moet ze dat.quote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef NanKing het volgende:
Ik vind JLH niet zo heul bijzonder. Maar dat komt mede omdat ze altijd van die vage kleding in ghost whisperer draagt volgens mij
als je het er in wil lezen, kan het wel, ja...quote:Op zondag 6 april 2008 20:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Mjah, sorry, maar het kwam wel zo over....![]()
En de foto:
[ afbeelding ]
Doe je mee?quote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef wonderer het volgende:
Doen we een alfabet van mooie vrouwen?
Zullen we toch echt eerst met h en i over de brug moeten komenquote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef NanKing het volgende:
Gerda verburg. Ik vind dat wijf echt een karikatuurpopje
.
* NanKing wacht in spanning af op de J van wonderer.
ik ken mijn klassiekersquote:
oh, ik weet spontaal iemand voor de Lquote:Op zondag 6 april 2008 22:18 schreef maedel het volgende:
U vraagt wij draaien
Gerda Verburg
Gabrielle
Xena krijg je er gratis bij
[ afbeelding ]
Doe jij 't maar, ik ben ff oude topics aan 't doorspitterenquote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef maedel het volgende:
Ik zie Jodie wel liever iets ouder hoor...
Nan, doe jij een K?
Ja en nee, ze hebben nooit ergens waar bij het naar buiten toe gaan bij van te pas komt. Steken geen moeite hierin ook trouwens. Maar wel klagen als ik er een maand niet kom/van mij laat horen. Niet dat ik zo kleinzielig ben van ik heb het laatst contact opgenomen, nu is het jouw beurt. Maar ik ben altijd de gene die het contact aan moet gaan, maar dan klagen dat ik het contact een maand heb verzaakt, terwijl je er zelf ook geen moeite voor doet....quote:Op zondag 6 april 2008 17:51 schreef maedel het volgende:
misschien hebben ze er wel helemaal geen zin in
In onze familie cultuur is familie het belangrijkste goed dat er is. (hoewel dit mij soms benauwd en er ook niet altijd achter sta, ga ik hier dus wel in mee)quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is toch hun eigen keus?.
Niet iedereen is een familie mens en heeft zin/tijd/geld om aan familie te spenderen.
Ik heb op een paar familieleden na ook echt helemaal niets met mijn familie.
Dat kan natuurlijk maar iets wat mijn belangrijkste goed is praat ik vervolgens niet zo over:quote:In onze familie cultuur is familie het belangrijkste goed dat er is
Maar goed dat kan natuurlijk ook totaal mijn misinterpretatie zijn hoor.quote:Maar goed het zijn dus gewoon luie donders!
(mag ik hier bij vertellen dat niemand daar werkt tante niet. Nichtje 24 trekt uitkering en vindt dit wel best haar woorden "zo heb ik tenminste vrije tijd' en "ik vind je maar dom omdat jij werkt" De andere dochter is nu 22 en druk op zoek naar een vent, die haar kan bevruchten zodat ze huismoeder kan zijn, dit omdat ze haar diploma niet gaat halen (niks er voor gedaan) dus dan ook geen stufi meer kan krijgen.
Beiden hebben dan ook nooit 1 dag in hun leven gewerkt!
En de jongste nu 18 ben ik aan het heropvoeden en heeft inmiddels een baantje voor erbij, maar moet er wel bovenop zitten anders vervalt zij ook in het gedrag van haar zussen.
Dan heb ik nog niet gesproken over hun (persoonlijke) hygiëne...
Waar woont die nicht?quote:Op maandag 7 april 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
(mag ik hier bij vertellen dat niemand daar werkt tante niet. Nichtje 24 trekt uitkering en vindt dit wel best haar woorden "zo heb ik tenminste vrije tijd' en "ik vind je maar dom omdat jij werkt"
thuis bij mijn tantequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |