quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
die stoofpeertjes moeten dan toch echt de volgende keer, want we kregen nu een sorbetjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kip piri piri en de stoofpeertjes zijn erg smakelijk/beroemd daar. Mijn zus heeft haar huwelijk er gevierd...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tegenover juffrouw tok zit de schaapskooi, dus geen koeen, daarvoor moet je richting veenendaal/barneveld het buitengebied in.
Waar staat youp van het hek voor jou voor? Heb je een mening over hem?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat Youp van t hek vlak bij mijn werk aan het wandelen was met zijn dochtertje (Van twee ofzo) Bobby.
Er kwam een auto aan(Felgekleurd, open moterkap, draainde moter,was net een grasmaaier) en Bobby rende er tegenaan, helemaal gehakseld.
Overal lagen stukjes Bobby, was echt geen leuke droom, ze leek wel een watermeloen.
(Schoentje onder de auto, haar t-shirtje op de moterkap...)
Maar watYoup van t hek er nou mee te maken had?
Nu denk ik ineens dat ik Bobby wel een heel leuke naam vind voor een meisje
dat gesymboliseerd dat het onheil het overkomt en eigenlijk het ook niet wilt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou kunnen, alleen had Youp van t hek haar niet tegen die auto geduwd, hij was helemaal in paniek omdat zijn dochtertje dood was
Vond het heel erg.
En ik was geschrokken en toch ook weer niet, heel gek, want ik werd wakker met een rotgevoel en had dat beeld van dat meisje steeds in mijn hoofd zitten
Laten we dat vooral in het oog houden, want mijn interpretatie is weer wat anders.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
Maar het is mijn interpretatie ervan he
vertel, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Laten we dat vooral in het oog houden, want mijn interpretatie is weer wat anders.
Ik heb een dromenencyvlopedie, maar die is uitgeleend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef maedel het volgende:
oh, mijn reactie was niet doorgekomen.
Ik bedoelde dat ik vond dat je het wel erg stellig bracht en ook de droomsymbolen niet echt uitdiepte.
Ik bedoelde het niet zo stellig als ik het opschreef... maar zou er rekening mee houden de volgende keerquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef maedel het volgende:
oh, mijn reactie was niet doorgekomen.
Ik bedoelde dat ik vond dat je het wel erg stellig bracht en ook de droomsymbolen niet echt uitdiepte.
Nee, en da's schandalig ookquote:
Stoute foei ikquote:
Puccini heb ik gekekenquote:Puccini for beginners al gekeken?
Of The Hunger?
He gats.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stoute foei ik
[..]
Puccini heb ik gekeken, vond 'm wel leuk
.
The hunger nog niet.
Ik heb trouwens niet zo heel tof nieuws gehad van de doktert. Ze vermoeden dat ik diabetes type 1 heb
![]()
.
Maandag weer terug komen om nog een keer bloed te prikken.
Hoe lang moet je dan wachten tot ze de uitslag van dat bloedprikken hebben of weet je dat niet?quote:
Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan wachten tot ze de uitslag van dat bloedprikken hebben of weet je dat niet?
Dat kan ik me goed voorstellen. Meestal komt de uitslag wel eerder als ze doelgericht ergens naar zoeken. Minder tests om te doen lijkt me. Sterkte iig, dat wachten is erg kut.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Ik had afgelopen dinsdag bloedgeprikt en daar had ik vandaag de uitslag van (maar dat was wel voor veel meer als alleen diabetes). Ik denk dat 't niet zo lang duurt.
Een dag ofzo? Ik vind het iig flink irritant dat ik moet wachten tot ik meer zekerheid heb, daar kan ik echt helemaal niet tegen.
Moe, deadlines, komende week tentamens. Gaat wel weer over.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:06 schreef wonderer het volgende:
Dan ben je een suikerpotje
Sorry, kon het niet laten. Wel goed kut voor je als het zo is.
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:36 schreef wonderer het volgende:
Eh... ja
Ik denk dat het uit eten wordt en daarna geld uitgeven want daar wordt ie blij van
hahaha... door de garage naar buiten danquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
Postbode legde een pakje voor de deur. Die naar buiten open gaat...
Nou ja, het ging wel, maar da's toch stom?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha... door de garage naar buiten dan
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het ging wel, maar da's toch stom?
Nah, dat kost tijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]sowieso... waarom een pakje voor de deur leggen? Heeft ie uberhaupt aangebeld?
Nou ja, en ik ben gewoon zo maar weggelopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:15 schreef NanKing het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel tof nieuws gehad van de doktert. Ze vermoeden dat ik diabetes type 1 heb
![]()
.
Maandag weer terug komen om nog een keer bloed te prikken.
Komt goed!quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoop op nog een heleboel uitnodigingen
Misschien krijg ik er vandaag wel weer een binnen
Ik heb in elk geval genoeg gereageerd
Welcome to my life!quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje onzeker.
Zie ik er wel leuk uit? ben ik wel leuk? zal ik ooit een man vinden?
Heel vervelend.
Misschien gaat het straks over.
niet perse, vind het wel prettig als andere mensen praten, dan hoef ik niks te zeggen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Of een vrouw
En ik ben ouder dan jij en jij vindt jezelf al oud!
(Dat je dat helemaal niet bent is natuurlijk logisch)
Ik praat teveel, das een afknapper
O, eh, smakelijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:01 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, mijn moeder kan zo lekker groentensoep maken! (tis tevens ook het enigste vat ze kan maken)
Je raaskalt! doe je nu weer normaal praten!? je hebt het niet nodig zo over jezelf te praten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het wel leuk om samen te praten, daar geef ik mensen niet altijd de kans voor
En ik kan heel fel zijn om niks.
En ik ben dominant (Of mijn partner moet nog dominanter zijn)
En en en...
Puccini is toch iets met opera?quote:
Het was echt weer zo'n net niet film hequote:Op zaterdag 5 april 2008 16:40 schreef maedel het volgende:
en ja, wat vonden we er van....
Gelukkig hebben we nog een film met Jodie Foster achter de hand![]()
Doet ie nog iets anders tegenwoordig? Ik hoop dat die drukte maar tijdelijk is...quote:
iddquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was echt weer zo'n net niet film he.
Al vond ik dat stukje op dat verlovingsfeest wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |