Welkomquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:11 schreef Cwaas het volgende:
Joehoe! Newbie meld zich! Enkele jaren geleden onder een andere naam wel eens actief op Fok! geweest. Daarna jaren niet. En nu op stage zoveel saaie momenten dat ik maar weer lid ben geworden. En het beste wat je dan kan doen is natuurlijk meteen aansluiten bij wat topics. Zeker als daar een leuk filmpje van Ellen en Sharon staat. Mijn kamergenoten konden het echter niet waarderen. Vreemd.........
In die mooie stad achter de duinenquote:
Ohw, als ik het goed begrijp waar je t over hebt, ga ik daar zaterdag naartoe. Schoonmoeders woont daarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In die mooie stad achter de duinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:
En dan nog iets...
Waar is Pien eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:
En dan nog iets...
Waar is Pien eigenlijk?heb haar ff offline msn bericht gestuurd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
doe dan deze van pink
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |