Ja maar disney houdt zicht niet aan internationale afspraken. Ze brengen hem 3 maanden na release al uit op dvd. Afspraken zijn pas na 4 maanden. Bioscopen lopen zo geld mis. Meerdere landen boycotten of denken aan boycotten van de filmquote:Op maandag 15 februari 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die komt toch ook pas volgende maand uit?
Oh.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja maar disney houdt zicht niet aan internationale afspraken. Ze brengen hem 3 maanden na release al uit op dvd. Afspraken zijn pas na 4 maanden. Bioscopen lopen zo geld mis. Meerdere landen boycotten of denken aan boycotten van de film
zulke films moet je in bios zien op heul groot scherm, liefst imaxquote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh.
Nah, dan kijk je hem toch op DVD?
zeker als het om 3D gaat... aangezien je dat op je eigen tvtje niet snel voor elkaar krijgt...quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zulke films moet je in bios zien op heul groot scherm, liefst imax
van mila kunis niet of van die serie?? want die serie isquote:Op maandag 15 februari 2010 18:49 schreef Qebbel het volgende:
Liefst 3D!
Ja zij is idd van that '70's show (nooit van gehoord trouwens..)
[ afbeelding ]
"Kreun" is de juiste tt![]()
![]()
Ik denk ook niet dat ik avatar voor thuis ga kopen... heb hem imax gezien, daar redt mijn 94cm full hdtje niet bijquote:Op maandag 15 februari 2010 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker als het om 3D gaat... aangezien je dat op je eigen tvtje niet snel voor elkaar krijgt...
Beidequote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van mila kunis niet of van die serie?? want die serie is![]()
quote:
vind Q dr verklaring beter... die kreun is leukerquote:Op maandag 15 februari 2010 19:01 schreef sararaats het volgende:
de TT wijst naar m'n sneeuwongelukje van een paar dagen geleden.
ja, uitgeschoven in de sneeuw en ik vloekte de boel bijeen.quote:
dan heb ik het goed geradenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef sararaats het volgende:
ik ben een Belg uit de provincie Antwerpen
makkelijk scoren is ook scoren [/cruijf]quote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Vanyel het volgende:
Das ook wel heel makkelijk scoren he KZ.
Avond trouwens.
Wow mooi!quote:
Ja Black Swan vanquote:Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef Qebbel het volgende:
Hee een nieuwe, inc nieuwe lesbeau.
Jammer inderdaad van die film. Zag bij Avatar een voorstukje in 3D. Leek me wel leuk. Al vond ik die tekenfilm echt heel stom vroeger. Las trouwens in de ZaZ dat en een nieuwe film uitkomt met Natalie portman, waarbij we kunnen genieten van een, naar haar zeggen, 'heftige' vrijpartij tussen haar en Mila Kunis![]()
![]()
. Naar die film kijk ik wel echt uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |