geeft niksquote:Op maandag 17 september 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Sorry!
Ik was aan het kletsen en had helemaal niet in de gaten dat ik de laatste post had!![]()
Ik was op miijn werk aan het kletsenquote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft niks
en ik gokte erop dat jij wellicht op je werk zit, dus is het sowieso lastig om nieuw topic te maken
maar volgende keer krijg je dan wel een naam topic net als Vanitas die het ook vergeten was![]()
Nee, vertel!quote:Op maandag 17 september 2007 10:38 schreef Faithz het volgende:
Even over wandelen gesproken
Had ik trouwens al ooit verteld over de ramp van die keer dat ik met Nirak ging wandelen en we VOLGENS NIRAK daar en daar uit zouden komen?
Tussen de schapen!quote:Op maandag 17 september 2007 12:08 schreef Faithz het volgende:
Toen langs de weg terug, kom je langs die schapenwei. Of rechts het fietspad op, over de Zeggeweg, langs het boerderijtje
Bomen met strepen..... uuuhquote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Zo ben ik er per ongeluk achtergekomen dat het erg mooi fietsen was(want volgens mij hebben ze daar nu gebouwd)richting Son en Breugel.
Zo ontdek je nog eens wat.
Jouw route is ook een wandelroute trouwens, er staan van die strepen op de bomen, enig idee waar die begint en hoe die precies loopt, of moet ik dan naar de vvv ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |