dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben aan t werk dus die moet ik er nog in doen, nu heb ik even tijd...
Das fijn om te wetenquote:
Nee, dan duurt het al gauw te lang.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nieuw topic starten op het werk is nooit handig![]()
Ja, da's net zoiets als:quote:Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
enige wansmaak, en over de top dingen weet jij volgens mij best te waarderen ?
zo'n jura/nespresso/krups/saecco ding ?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:37 schreef maedel het volgende:
ons gruwelijk decadente koffiezetapparaat wordt vandaag bezorgd![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo'n jura/nespresso/krups/saecco ding ?
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:28 schreef samjustme het volgende:
This is a visual joke, so imagine:
Stick out your tongue straight in front of you. Ask: "what's this?"
Answer: "A lesbian with a hard on".
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
We hebben het hier wel over de Miele CVA 4085 hč
[afbeelding]
ja ik had het ook nog over Illy's en andere italiaanse gevallen kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
We hebben het hier wel over de Miele CVA 4085 hč
[afbeelding]
ja, die kon ik zien aan komen natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel voor dat jij de volgende meet de koffie verzorgt![]()
ja en voor het aroma kan je die dus niet thuis in een thermoskan schenken en meenemenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, die kon ik zien aan komen natuurlijk
We liggen elkaar niet zo. En in HOMO wordt hij door een aantal mensen ook uitgekotst.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Is die vervelend dan?
Je wil hem wel kwijt. Je wil deze versie kwijt. Niet de leuke versie. Dus het is of "alles of niks" of tijd dat je hem naar een therapeut schopt.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik voel me niet goed...
Ik zit zo te klooien met vriendlief dat ik er gewoon fysiek misselijk van word.
Ik wil niet bij hem zijn als het zo moet, maar ik wil hem ook niet kwijt.
Pff, wat maak ik het mezelf toch moeilijk...
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
We liggen elkaar niet zo. En in HOMO wordt hij door een aantal mensen ook uitgekotst.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe moe ben je trouwens dat als je in de trein vanuit je ooghoek buiten een reuzenooievaar ziet, en als je er echt naar kijkt 'm nog steeds ziet, en dat je het niet raar vindt, maar dat je na een seconde of twee toch doorkrijgt dat het een koe was?
dat is niet goedquote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik had vannacht een extreem snelle hartslag... Durfde bijna niet te slapen, omdat ik bang was voor een hartaanval oid. :-/
Prima.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En vooral, hoe voel je je nu?
Nee, 'k was/ben niet gestresst. Ik ben wel vaker onrustig geweest.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is niet goed
stress factoren?
en heb je dat al eens eerder gehad ?,
lijkt me iets om aan een arts voor te leggen![]()
Dat heb ik ook een keer gehad. Doodeng, maar het kan geen kwaad. Achter elkaar een glas water opdrinken, zittend vooroverbuigen en diep ademhalen, en als het dan nog niet omlaag gaat, met de palmen van je handen hard op je ogen drukken (niet te lang, dat is slecht). Heel stom, maar het werkte wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik had vannacht een extreem snelle hartslag... Durfde bijna niet te slapen, omdat ik bang was voor een hartaanval oid. :-/
Je vertrouwd het wel, dat hij de kinderen zo krijgt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo
Ik blijf niet lang, mijn zusje komt zo langs. Kom alleen ff updaten over vandaag. De uitkomst is iig dat de kids bij mij mogen blijven wonen met een omgangsregeling voor H, eens per 2 weken van woensdagmiddag recht uit school tot zondagavond half zes
Het rare is, ik had toch een soort van feeststemming verwacht dat de kinderen bij mij mogen blijven wonen, en daar ben ik ook absoluut heel blij mee, maar er overheerst toch een gevoel van triestheid dat het zo moet....
Fijn! (ik heb geen echt nieuws nog).quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo
Ik blijf niet lang, mijn zusje komt zo langs. Kom alleen ff updaten over vandaag. De uitkomst is iig dat de kids bij mij mogen blijven wonen met een omgangsregeling voor H, eens per 2 weken van woensdagmiddag recht uit school tot zondagavond half zes
Het rare is, ik had toch een soort van feeststemming verwacht dat de kinderen bij mij mogen blijven wonen, en daar ben ik ook absoluut heel blij mee, maar er overheerst toch een gevoel van triestheid dat het zo moet....
Dank jequote:Op woensdag 12 september 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Doodeng, maar het kan geen kwaad. Achter elkaar een glas water opdrinken, zittend vooroverbuigen en diep ademhalen, en als het dan nog niet omlaag gaat, met de palmen van je handen hard op je ogen drukken (niet te lang, dat is slecht). Heel stom, maar het werkte wel.
Dat lijkt me een goede mentaliteit, tenminste, zo denk ik ook altijd. Eerst afwachten, en als het kort en eenmalig is gewoon doorleven, maar na herhaling even advies van een bevoegd persoon zoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, 'k was/ben niet gestresst. Ik ben wel vaker onrustig geweest.
Maar ditmaal voelde ik mijn pols, en dat maakte me ongerust. 'k Heb 't ook al met m'n ouders over gehad.
Ik vindt 't nu nog niet nodig om een dokter erbij te halen, als het nog een keer gebeurt, dan ga ik wel.
Het gaat juist om het achter elkaar doordrinken, geloof ik. Het is alweer een tijdje geleden. Ik was alleen thuis en ben uit ellende maar naar de buren gelopen. Buurvrouw had er zelf ook regelmatig last van, dus die wist het precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Da's wel een geruststelling
'k Had zelf een beker warme melk genuttigd. 'k Was nog wel een half uurtje onrustig maar ben toen wel in slaap gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |