Zekerquote:
Ik ga zo huizen kijkenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeker
Al ben ik van plan om bijna te gaan slapen, die tvp staat als een huis!
leuk! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 6 september 2007 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga zo huizen kijken
Weltrusten vast
weer allemaal nieuwe, of zit er ook nog eentje van de vorige week tussen die je nog eens opnieuw gaat zien omdat je die wel zeer interessant vond ?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga zo huizen kijken
Weltrusten vast
Twee van vorige week en eentje van die bloedhete zaterdag. Allemaal voor de tweede keer dus. 't Wordt afwegen op welke we een bod gaan doen straks.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer allemaal nieuwe, of zit er ook nog eentje van de vorige week tussen die je nog eens opnieuw gaat zien omdat je die wel zeer interessant vond ?
spannend, en gaan Brad en jij weer alleen, of hebben jullie nu ook je eigen techneut mee ?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee van vorige week en eentje van die bloedhete zaterdag. Allemaal voor de tweede keer dus. 't Wordt afwegen op welke we een bod gaan doen straks.
Samen met onze makelaar/agent. Pas na het bod (met een uitgebreid contract om eronderuit te komen) wordt een techneut ingeschakeld. Drie huizen laten onderzoeken is ook een beetje duur natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
spannend, en gaan Brad en jij weer alleen, of hebben jullie nu ook je eigen techneut mee ?
Halloquote:
Weet ikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef enter het volgende:
Ik ben hier vaker geweestmaar alles goed hoor en met jullie?
ja wellicht was het woord techneut wat onhandig geformuleerd, doelde inderdaad op iemand b.v. een kennis of zo die wat bouwtechnisch inzicht heeft, en nee is inderdaad zonde van de centen om de taxateur overal mee naar toe te slepenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Samen met onze makelaar/agent. Pas na het bod (met een uitgebreid contract om eronderuit te komen) wordt een techneut ingeschakeld. Drie huizen laten onderzoeken is ook een beetje duur natuurlijk.
Er gaat ook een notitieboekje mee waar alles in genoteerd wordt, tot het merk van de toiletpot aan toequote:Op donderdag 6 september 2007 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wellicht was het woord techneut wat onhandig geformuleerd, doelde inderdaad op iemand b.v. een kennis of zo die wat bouwtechnisch inzicht heeft, en nee is inderdaad zonde van de centen om de taxateur overal mee naar toe te slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |