abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88880403
Haha yea, ik vind het nu toch ook wel mooi eigenlijk. Het staat haar allebei goed :)
En ze heeft nog eens brains ook O+
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 18 november 2010 @ 22:29:49 #102
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_88882601
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Brittie het volgende:
Haha yea, ik vind het nu toch ook wel mooi eigenlijk. Het staat haar allebei goed :)
En ze heeft nog eens brains ook O+
Die foto is O+! Helemaal lief. Ik ga toch maar eens overwegen om naast Katie Melua met Emma Watson te trouwen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_88882844
Maar ik wil ook al met haar trouwen }:| Delen? :Y)
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 18 november 2010 @ 23:32:17 #104
309079 Bakfiets.
pi_88885331
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Brittie het volgende:
Maar ik wil ook al met haar trouwen }:| Delen? :Y)
Goed dan. Omdat jij het bent.
  donderdag 18 november 2010 @ 23:32:25 #105
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_88885342
@Qebbel: ik had toch geen tijd. De trein was ruim drie kwartier vertraagd en toen kon ik niet inchecken met de auto-incheckpalen, dus moest ik naar de balie. Maar dat moesten honderdduizend andere mensen ook en toen stond ik daar in de rij te wachten. Waren ook maar twee bagagebanden open :')

Na een poosje schoot mijn moeder een dame in een blauw pakje aan om te zeggen dat ik om half tien mijn vlucht moest (was kwart voor negen) en zij zo van "ja, die gate is al dicht". Dus ik stressen :') Kon ik tussendoor bij een andere balie, keilange rij voor paspoortcontrole, ik rennen naar de gate... is het vliegtuig verlaat en stond ik daar nog een half uur te hijgen :')

En nu ligt mijn bagage nog in Dublin want die zat niet in het juiste vliegtuig. Of zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 18 november 2010 @ 23:33:04 #106
71919 wonderer
pi_88885369
pluspunt: iedereen zei meneer tegen me en ik had geen problemen met customs en immigratie en shit :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 18 november 2010 @ 23:33:26 #107
71919 wonderer
pi_88885386
Nog een pluspunt: de bus heeft gratis wifi.
  donderdag 18 november 2010 @ 23:33:49 #108
309079 Bakfiets.
pi_88885403
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
pluspunt: iedereen zei meneer tegen me en ik had geen problemen met customs en immigratie en shit :)
:D Dat is wel fijn.

En wat gaat er nu met je bagage gebeuren?
  donderdag 18 november 2010 @ 23:37:12 #109
71919 wonderer
pi_88885545
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

:D Dat is wel fijn.

En wat gaat er nu met je bagage gebeuren?
Die wordt morgen per koerier thuis afgeleverd. Scheelt sjouwen dus :D
  donderdag 18 november 2010 @ 23:38:29 #110
309079 Bakfiets.
pi_88885582
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die wordt morgen per koerier thuis afgeleverd. Scheelt sjouwen dus :D
Mooi!

Nou wil ik weten wie die stewardess was. ;(
  donderdag 18 november 2010 @ 23:40:58 #111
71919 wonderer
pi_88885674
't Is druk op de weg hier :{
pi_88886079
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Goed dan. Omdat jij het bent.
*) O+

En wonderer, sterkte op de weg... :)
Ik ga lekker :z :W
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 18 november 2010 @ 23:55:52 #113
71919 wonderer
pi_88886270
Ik wil ook zzz... het was nogal vroeg vanochtend (5:15 ging de wekker ;()
  donderdag 18 november 2010 @ 23:59:43 #114
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88886425
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Mooi!

Nou wil ik weten wie die stewardess was. ;(
Ik was het niet. ;) Had ze een rolkoffer bij zich of een draagtas? (lucht- vs grondstewardess)

Nu reageren op Wonderer, maar das een langer verhaal: *typ typ*
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:01:48 #115
71919 wonderer
pi_88886508
*nieuwsgierig wacht op Qebbels verhaal*
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:16:23 #116
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88886995
Wat een verhaal! Ik had je wat stress kunnen besparen, als ik dit van te voren gezegd had (of er wel geweest was). Klinkt in iedergeval alsof er sowieso problemen waren op Schiphol door treinvertragingen en bagagebandgelazer.

Bij de meeste airlines is het zo dat je uiterlijk 40 min voor vertrek je bagage kunt inleveren. Mocht je al voelen aankomen dat je dat niet gaat halen, of misschien zelfs je vlucht niet, kun je binnen een straal van 60km van Schiphol misschien soms beter een taxi pakken (buiten de spits natuurlijk). Kost je 35,- bijv v.a. Utrecht en das goedkoper dan een nieuw ticket. Nu niet aan de orde, maar als tip over all. :)

Als je het allemaal krapjes haalt, dan is het het best als je je metéén meldt bij zo'n floorwalk stewardess, want dan zegt zij gelijk waar je je moet melden. Das inderdaad altijd bij de servicebalie. Daar zitten de teamleiders (halcoordinatoren; met de strepen op de mouwen) en zij kunnen het meest. Bij laatkomers bellen ze vaak naar de gate, of iemand nog mag worden toegelaten. Soms kan je bagage nog mee, maar meestal is het daarvoor dan al te laat.(Wordt meestal niet gezegd)
Ook moet je, als je aan de late kant bent, altijd bij alle rijen vooraan gaan staan om te zeggen dat je vlucht vertrekt. Als de jouwe eerder vertrekt, ben je eerder aan de beurt / word je meteen geholpen. Ook bij de douane geldt dat. Vaak wordt dat vergeten te melden aan de passagiers.

Kortom: dring voor, dring voor, dring voor, onder het motto: m'n vlucht vertrekt. Das je recht.

Daarnaast was er dus blijkbaar overal gelazer en dan kun je er donder op zeggen dat je vlucht vertraagd is. Als die schijtbanden niet werken, of er zijn veel treinstoringen of files, is dit een veel voorkomend probleem. Kan de airline niks aan doen. Betekent niet dat je niet moet opschieten, maar wel dat je in je achterhoofd kunt houden dat ze nooit een toestel laten vertrekken als de helft v/d mensen er niet inzit.

Wel chill dat je je koffer niet hoeft te sjouwen! :D _O_
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:19:27 #117
71919 wonderer
pi_88887095
Ik had al zo'n vermoeden dat het ook "zo" opgelost kon worden, maar toch handig voor de volgende keer ;) Gelukkig is alles uiteindelijk toch "goed" gekomen. Zou best kunnen dat mijn tas al in Amsterdam niet mee kon, trouwens, en dat ie op de volgende vlucht naar Dublin is gezet.

Volgens mij zat Balkenende bij mij in het vliegtuig trouwens, of in ieder geval iemand die er erg op leek EN zo klonk :D
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:21:48 #118
309079 Bakfiets.
pi_88887171
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik was het niet. ;) Had ze een rolkoffer bij zich of een draagtas? (lucht- vs grondstewardess)

Nu reageren op Wonderer, maar das een langer verhaal: *typ typ*
Allebei, geloof ik. Kort, lichtblond haar. O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:23:24 #119
71919 wonderer
pi_88887228
Waarom gaan mijn ogen branden als ik moe ben? :? #durftevragen :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:32:08 #120
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88887534
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat het ook "zo" opgelost kon worden, maar toch handig voor de volgende keer ;) Gelukkig is alles uiteindelijk toch "goed" gekomen. Zou best kunnen dat mijn tas al in Amsterdam niet mee kon, trouwens, en dat ie op de volgende vlucht naar Dublin is gezet.

Volgens mij zat Balkenende bij mij in het vliegtuig trouwens, of in ieder geval iemand die er erg op leek EN zo klonk :D
Ik weet het wel zeker. ;) En inderdaad; je moet het ook maar weten hoe het werkt. Het gebeurt echt best vaak dat er mensen bij mij komen, die lang in de rij hebben gestaan, terwijl het boarden al is begonnen. Ik kan niks voor ze doen, maar verwijs ze dus naar die andere balie. Dikwijls missen ze hun vlucht, terwijl dat dan dus eigenlijk niet nodig was geweest.

Ook krijg ik regelmatig mensen die 30min voor vertrek nog op hun elf-en-dertigste aan komen wandelen met hun bagage, die dachten gelezen te hebben dat ze hun bagage ongeveer 40min voor vertrek in moesten leveren. Nee; uiterlijk 40min voor vertrek. :X Toch sneu soms.

Gisteren had ik hele stomme lesbo's! Ff spoileren, want weet niet of ik dit mag zeggen, eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:34:52 #121
71919 wonderer
pi_88887627
Bah, zeg. Dat mensen zich niet aan de regels houden en het proberen... okee. Maar daarna gaan zeiken als ze er niet mee wegkomen?? Bleh.

Oh ja, oh ja: wat is een lesbo met diabetes? :')

Ik had trouwens vet veel turbulentie, jak.
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:36:16 #122
71919 wonderer
pi_88887678
Ik ben er bijna, ik ga hangen. Tot morgen :W
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:36:34 #123
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88887688
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef wonderer het volgende:
Bah, zeg. Dat mensen zich niet aan de regels houden en het proberen... okee. Maar daarna gaan zeiken als ze er niet mee wegkomen?? Bleh.

Oh ja, oh ja: wat is een lesbo met diabetes? :')

Ik had trouwens vet veel turbulentie, jak.
:? Een suikerpot?

Succes!
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:45:15 #124
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_88887971
Je kunt trouwens jouw vlucht terugzien op live aircraft tracker. Links kun je de datum en tijd instellen :) #durfkanslozebezighedentoetegeven# :D
pi_88890340
So, das wel heel kansloos :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')