Ik ook en dat is stom, want ik begin normaalgesproken pas om 9:00quote:
Ze is kunstenaar, en vertelde me vorige week dat ze graag naar musea gaat... en ik ook...quote:
Ja, stomquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:33 schreef lezzer het volgende:
Maar Pien, hoe een drama, van dat vriendje![]()
Sowieso, vind ik dat bij kunstenaars altijd wel ingewikkeld.
In de Zij aan Zij stond over dat tegenwoordig getrouwde vrouwen er veel meer prototype lesbo uitzien dan lesbovrouwen zelf
Daar was ik aan toe! Kort nachtjequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolade melk klaar voor een ieder
dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar was ik aan toe! Kort nachtjeKoffie graag!
Dankuwel meneerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan geregeld worden
kijkt u eensch
Dank uquote:
Ik ben vandaag in een goede buiquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dank u
En gaat Stroek tegenwoordig toch in de persoonlijke bediening?
Doe mij dan maar een thee met honing.
Mensch, wat heb je toch een lekkere avatarquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook en dat is stom, want ik begin normaalgesproken pas om 9:00
Je zou mijn Bette-verjaardagskalender eens moeten zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef lezzer het volgende:
Mensch, wat heb je toch een lekkere avatar![]()
Prettig, heul prettigquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou mijn Bette-verjaardagskalender eens moeten zien![]()
[ afbeelding ]![]()
Hoiquote:
Ik gleed even van mijn stoelquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou mijn Bette-verjaardagskalender eens moeten zien![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja, ze ligt er lekker bij hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik gleed even van mijn stoel
Wat is ze walgelijk lekker hèquote:
Mooi! Wordt de rij voor het bed weer iets korterquote:
Gelukkig maar. Anders zou misschien iedereen op jou vallen. Of op mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben meer van blond onschudlig en wat ronder persoonlijk
Maar het is maar goed dat smaken verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |