Ik ook en dat is stom, want ik begin normaalgesproken pas om 9:00quote:
Ze is kunstenaar, en vertelde me vorige week dat ze graag naar musea gaat... en ik ook...quote:
Ja, stomquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:33 schreef lezzer het volgende:
Maar Pien, hoe een drama, van dat vriendje![]()
Sowieso, vind ik dat bij kunstenaars altijd wel ingewikkeld.
In de Zij aan Zij stond over dat tegenwoordig getrouwde vrouwen er veel meer prototype lesbo uitzien dan lesbovrouwen zelf
Daar was ik aan toe! Kort nachtjequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolade melk klaar voor een ieder
dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar was ik aan toe! Kort nachtjeKoffie graag!
Dankuwel meneerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan geregeld worden
kijkt u eensch
Dank uquote:
Ik ben vandaag in een goede buiquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dank u
En gaat Stroek tegenwoordig toch in de persoonlijke bediening?
Doe mij dan maar een thee met honing.
Mensch, wat heb je toch een lekkere avatarquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook en dat is stom, want ik begin normaalgesproken pas om 9:00
Je zou mijn Bette-verjaardagskalender eens moeten zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef lezzer het volgende:
Mensch, wat heb je toch een lekkere avatar![]()
Prettig, heul prettigquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou mijn Bette-verjaardagskalender eens moeten zien![]()
[ afbeelding ]![]()
Hoiquote:
Ik gleed even van mijn stoelquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou mijn Bette-verjaardagskalender eens moeten zien![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja, ze ligt er lekker bij hčquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik gleed even van mijn stoel
Wat is ze walgelijk lekker hčquote:
Mooi! Wordt de rij voor het bed weer iets korterquote:
Gelukkig maar. Anders zou misschien iedereen op jou vallen. Of op mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben meer van blond onschudlig en wat ronder persoonlijk
Maar het is maar goed dat smaken verschillen
Het één sluit het ander niet uit. Gewoon vasthouden die gedachtequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef liefie_ het volgende:
ow maar ik dacht dat iedereen op mij viel?
he kut daar ging mn luchtbel
It's magicquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef liefie_ het volgende:
Ik voel me meteen weer een stuk beter
haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef lezzer het volgende:
Al haalt ze het niet bij Bette natuurlijk. Maar goed, wie welDaar! Een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Eindelijk! Na haar eerste boek Strikt is Minke Douwesz erin geslaagd een waardig opvolger te schrijven. Verliefd worden is makkelijk, samenleven stelt zijn eisen, uit elkaar gaan is het moeilijkste wat er is. Weg speelt zich af tussen april en juli 2002. Gynaecologe Edith Heringa werkt in haar vrije tijd aan de afronding van haar proefschrift. Ze wil het verband aantonen tussen anorexia nervosa bij pubermeisjes en het ontwaken van hun seksualiteit. Dit blijkt moeilijker dan ze had vermoed. Nog lastiger is haar relatie met Norma Vrins, met wie ze samenwoont in een idyllisch gelegen boerderijtje. Ze beseft dat ze uit elkaar zijn gegroeid en beėindigt de relatie. Dan begint het gedonder. De woning staat op haar naam: vroeg of laat zal Norma moeten vertrekken maar zij verzet zich daar met hand en tand tegen, en Edith weet zich daar nauwelijks raad mee. Intussen verliest Nederland in de aanloop naar de parlementsverkiezingen door een politieke moord zijn onschuld… Het onvermogen van mensen om goed uit elkaar te gaan, werd in de letteren niet eerder zo pregnant aan de orde gesteld als in Weg. In deze voornamelijk door vrouwen bevolkte roman zijn ook ontroerende rollen weggelegd voor Ediths vader, bibliothecaresse Loes, die haar tactvol steunt in haar conflict, en het buurmeisje Laurie, die Ediths teckel Lodewijk uit een vuurzee redt. En niet te vergeten voor Lodewijk zelf, die als volwaardig karakter door deze onversneden Nederlandse roman trippelt.
hmz.... trekt mij niet zo..........quote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef lezzer het volgende:
En de nieuwsbrief van boekhandel Feeks meldt:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |