SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline: zondag 14 juni, 20.00u![]()
Nou dat is dan geregeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ja, op m'n luie gat op het balkon zitten en af en toe naar de ijskraam en terug lopen valt best te combineren met internetten hoor
Jeez Lez, you crack me upquote:Iemand een idee voor een topictitel?
Ik wel
edit: en dat komt goed uit zie ik wel
Nou, die is wat achterhaald zeg maar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef wonderer het volgende:
Geen OP meer? Zal ik hem dan maar offline halen?
Ik kreeg steeds PM's met "mag ik er ook in" en dan mailde ik terug "ja hoor, stuur je tekstje en avatar maar, dan zet ik je er bij" en dan hoorde ik niks meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, die is wat achterhaald zeg maar...
Er komt wel een nieuwe denk ik
Ooit
Een lijstje met de avatars van vaste bezoekers plus een korte "ludieke" beschrijving van die personen. En een FAQ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Hai. Hoe was dan die vorige OP?
Ohja, sorry, te lui voor geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg steeds PM's met "mag ik er ook in" en dan mailde ik terug "ja hoor, stuur je tekstje en avatar maar, dan zet ik je er bij" en dan hoorde ik niks meer
Nee, niet door jouquote:
Zo, jij maakt er meteen werk vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Logician het volgende:ik ga zondag biljarten met een meisje van rp
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
ik ga zondag biljarten met een meisje van rp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |