Ik en een paar vrienden van mij gaan ze samen kopen. Je koopt ze per twee met dezelfde informatie, maar wij wisselen één daarvan met iemand anders uit dat groepje. Dit doen we omdat één van die vrienden een hersentumor heeft en we haar graag willen verrassen. Ze houdt erg van dogtags namelijk.quote:
Wat liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Neen! Ik wilde deze keer.![]()
[..]
Ik en een paar vrienden van mij gaan ze samen kopen. Je koopt ze per twee met dezelfde informatie, maar wij wisselen één daarvan met iemand anders uit dat groepje. Dit doen we omdat één van die vrienden een hersentumor heeft en we haar graag willen verrassen. Ze houdt erg van dogtags namelijk.
Wisselen jullie ze dan onderling uit of krijgt zij er van allemaal 1?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfie0ts. het volgende:
Ik en een paar vrienden van mij gaan ze samen kopen. Je koopt ze per twee met dezelfde informatie, maar wij wisselen één daarvan met iemand anders uit dat groepje. Dit doen we omdat één van die vrienden een hersentumor heeft en we haar graag willen verrassen. Ze houdt erg van dogtags namelijk.
Mooiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Onderling. Maar nu moet ik wel iets verzinnen voor op mijn dogtag. Ik weet bijvoorbeeld mijn bloedgroep en andere dingen al niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wisselen jullie ze dan onderling uit of krijgt zij er van allemaal 1?
Ik heb bijna geen cupmaat, dus dat is nutteloos.quote:
Hoe lang is de tekst? En moet het kort en bondig jou verwoorden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dat is het probleem.
5 regels, 14 tekens per regel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hoe lang is de tekst? En moet het kort en bondig jou verwoorden?
Achternaam, voornaam+initialen, postcode, donor en bloedgroep, religie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je er nou uiteindelijk opgezet dan/
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Achternaam, voornaam+initialen, postcode, donor en bloedgroep, religie.
En op die die we aan elkaar geven staat mijn bijnaam en mijn slagzin, plus '2010'.
Zag het net ook ja. Kansloze bedoeling. Het blijft mij verbazen wat mensen er nou daadwerkelijk voor last van hebben wanneer ze man-man of vrouw-vrouw zien. Ze hebben toch niks met hen te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef lezzer het volgende:
Intussen bij het Journaal ook nog een schrijnend item over St Eustatius. Weer een oord dat ik van m'n vakantiewenslijst kan schrappen
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Achternaam, voornaam+initialen, postcode, donor en bloedgroep, religie.
En op die die we aan elkaar geven staat mijn bijnaam en mijn slagzin, plus '2010'.
Hee, moet jij je vriendin niet... nou ja... you know...quote:
Avey zit tussendoor te Fokken denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, moet jij je vriendin niet... nou ja... you know...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |