Ik was wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
De rest van Lesbeau volgens mij ook niet. Tis opeens wel heel stil hier.
Doe jij dat ooit?quote:
Klopt, maar hoezo naief?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef Vanyel het volgende:
SC gaat denk ik uit van de wat naieve gedachte dat de jonge lesbische poets op zeer korte termijn zal worden besprongen door de wellustige wat oudere lesbische poetswerkgever.
Want dat doe je nou eenmaal!
Wat en waar?quote:
Morgen pics or it didn't happenquote:
lekker gleuven in leuvenquote:
ik heb niet eens een preview van gezien maar een vriend van me had die nog niet gezien en wilde die graag zien en dan zeg ik wel ok! we hebben redelijk zelfde film smaak en heb toch zo'n kaart dat ik onbeperkt naar de film kanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw!!! Gisteren gezien in ik was echt onder de indruk. Wordt vast tof!
beterschapjes!!!! (en chiropractor zegt dan af en toe koelen met ijscompres!!)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:12 schreef NanKing het volgende:
jeej, ik ben door mijn rug gegaan. Vorig jaar ook al en toen heeft 't zo'n 6 weken geduurd, hopelijk nu niet.
niemand weet wat het bij mij is, ik weet alleen dat als het me gebeurt na een behandeling of 4 a 5 weer redelijk tot goed kan functioneren! alleen staan moet ik telkens weer opbouwenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:17 schreef NanKing het volgende:
Ik heb heule heule nare ervaringen met chiropractors, die hebben mijn halve rug verneukt, als in mijn wervels hangen nog losser dan ervoor
. Ik heb een keer in de zoveel tijd dat er een zenuw beklemt zit in mijn onderrug, dit is nu de derde keer dat 't zo hevig is en al de 10de keer dat ik 't heb ofzoot. Niemand weet precies hoe en wat 't is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |