Ik was wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
De rest van Lesbeau volgens mij ook niet. Tis opeens wel heel stil hier.
Doe jij dat ooit?quote:
Klopt, maar hoezo naief?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef Vanyel het volgende:
SC gaat denk ik uit van de wat naieve gedachte dat de jonge lesbische poets op zeer korte termijn zal worden besprongen door de wellustige wat oudere lesbische poetswerkgever.
Want dat doe je nou eenmaal!
Wat en waar?quote:
Morgen pics or it didn't happenquote:
lekker gleuven in leuvenquote:
ik heb niet eens een preview van gezien maar een vriend van me had die nog niet gezien en wilde die graag zien en dan zeg ik wel ok! we hebben redelijk zelfde film smaak en heb toch zo'n kaart dat ik onbeperkt naar de film kanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw!!! Gisteren gezien in ik was echt onder de indruk. Wordt vast tof!
beterschapjes!!!! (en chiropractor zegt dan af en toe koelen met ijscompres!!)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:12 schreef NanKing het volgende:
jeej, ik ben door mijn rug gegaan. Vorig jaar ook al en toen heeft 't zo'n 6 weken geduurd, hopelijk nu niet.
niemand weet wat het bij mij is, ik weet alleen dat als het me gebeurt na een behandeling of 4 a 5 weer redelijk tot goed kan functioneren! alleen staan moet ik telkens weer opbouwenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:17 schreef NanKing het volgende:
Ik heb heule heule nare ervaringen met chiropractors, die hebben mijn halve rug verneukt, als in mijn wervels hangen nog losser dan ervoor
. Ik heb een keer in de zoveel tijd dat er een zenuw beklemt zit in mijn onderrug, dit is nu de derde keer dat 't zo hevig is en al de 10de keer dat ik 't heb ofzoot. Niemand weet precies hoe en wat 't is
.
Sielug!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:17 schreef NanKing het volgende:
Ik heb heule heule nare ervaringen met chiropractors, die hebben mijn halve rug verneukt, als in mijn wervels hangen nog losser dan ervoor
. Ik heb een keer in de zoveel tijd dat er een zenuw beklemt zit in mijn onderrug, dit is nu de derde keer dat 't zo hevig is en al de 10de keer dat ik 't heb ofzoot. Niemand weet precies hoe en wat 't is
.
hug voor ons!!quote:
Wie heeft er foto's gemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef NanKing het volgende:
Roaaar.
En terecht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet hier posten van NanKing, anders wordt ze boos
Hoiquote:
kw-modequote:Ik ben de muur weer aan het texen. Voor de tweede keer. Vorige week was achteraf gezien toch niet zo heel dekkend gelukt
Nu is het echt supermooi!
Oops de zelfontspanner stond aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie heeft er foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Mijn reputatie, wat doe jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi
Nan is wel super streng hoorIk ben een beetje bang van haar
Ja, en ik ben klein, blond en slankquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Bang voor nan! Nan doet niks. Ik plakte altijd een briefje op haar rug met NanKickme.
Nou de baard is er gisteren afgevallenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:27 schreef NanKing het volgende:
Ja maar jij! Je bent 2 keer zo groot + man + bebaard enzoot. Nog veul engerderder.
Oh ja, dan eet ze je als gezonde snackquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en ik ben klein, blond en slank
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou de baard is er gisteren afgevallen. En ik kon niet anders denken dan 'ik heb nu een kin die eruitziet als babybilletjes
!'.
Die laat ik mooi weer een beetje groeien.
Zeg ik! Waarom denk je dat ik nooit naar de meets komquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, dan eet ze je als gezonde snack.
Nogmaals roaaar =D. Ik ben klein donker en niet bepaald slankquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dan eet ze je als gezonde snack.
Jij eerstquote:
geen idee, ik ken je eigenlijk helemaal niet behalve van naam en dat iedereen je adoreert enzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg ik! Waarom denk je dat ik nooit naar de meets kom
Ja maar ja maar ja maar. Ik heb ook mijn kei lieve momenten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg ik! Waarom denk je dat ik nooit naar de meets kom
Maar toch tofquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nogmaals roaaar =D. Ik ben klein donker en niet bepaald slank
Ik heb 'slank' ook al tien jaar geleden achter me gelaten, maar dat moet je gewoon niet zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef NanKing het volgende:
Nogmaals roaaar =D. Ik ben klein donker en niet bepaald slank
Ja, raar is dat toch. Hoewel ik ook hardgrondig gehaat wordquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
geen idee, ik ken je eigenlijk helemaal niet behalve van naam en dat iedereen je adoreert enzo.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |