quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Omdat het weer eens totaal niet chronologisch is geschreven. Dat vind ik zwaar irritant.quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Hoezo vond je het een irritant boek?
wat dacht jij.... wex komt bij H dan mag ik weer naar L?quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef BrandX het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen, ik ga ook op een oor![]()
Trusten!
en jij ook lekker slapen... benieuwd is met een u er tussen toch?quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef NanKing het volgende:
Ben beniewd.
Ik ga nu iig slapen, trusten dames
Dat, maar de vermelding in de nieuwe topics gaf de herinnering dat ik ook hier nog eens moest posten!quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef Wexy het volgende:
wat dacht jij.... wex komt bij H dan mag ik weer naar L?
gevondenquote:
Ik heb het in ieder geval nog uitgelezen.. ben ik minder cultuurbarbaar toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:33 schreef maedel het volgende:
Nachtwacht heb ik gewoon half gelezen laten liggen, terwijl ik de rest van Sarah Waters echt verslonden heb. Affinity ga ik denk ik ook kopen. Er zijn net ook wat meer films uit die ik moet bestellen.
* Wexy pakt sjoko en is er weer vantussenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
kunnen jullie haar niet een handje helpenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:07 schreef maedel het volgende:
Oh gruwel, ze hebben mij collega en mij in een kantoortuin gepropt vorige week. En nou zit hier een collega en daar hadden we al een hekel aan, maar nu helemaal. Wat is dat een kontkruipwijf zeg.
ja dat geloof ik graag, gelukkig heb ik zo iets nog niet op het werk meegemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:42 schreef Ezzer het volgende:
Hier ging net een collega onderuit, er moest helemaal een ambulance bij komen :S
Gelukkig kon ie daarna wel weer gewoon staan maar hij's toch maar even naar de huisarts gegaan. Was wel even schrikken zeg.
quote:
Lesbische spullenquote:Op woensdag 24 september 2008 07:26 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een kwartier....
Vandaag weer
Ik moet echt een hele lading lesbische spullen kopen nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |