quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Omdat het weer eens totaal niet chronologisch is geschreven. Dat vind ik zwaar irritant.quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Hoezo vond je het een irritant boek?
wat dacht jij.... wex komt bij H dan mag ik weer naar L?quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef BrandX het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen, ik ga ook op een oor![]()
Trusten!
en jij ook lekker slapen... benieuwd is met een u er tussen toch?quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef NanKing het volgende:
Ben beniewd.
Ik ga nu iig slapen, trusten dames
Dat, maar de vermelding in de nieuwe topics gaf de herinnering dat ik ook hier nog eens moest posten!quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef Wexy het volgende:
wat dacht jij.... wex komt bij H dan mag ik weer naar L?
gevondenquote:
Ik heb het in ieder geval nog uitgelezen.. ben ik minder cultuurbarbaar toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:33 schreef maedel het volgende:
Nachtwacht heb ik gewoon half gelezen laten liggen, terwijl ik de rest van Sarah Waters echt verslonden heb. Affinity ga ik denk ik ook kopen. Er zijn net ook wat meer films uit die ik moet bestellen.
* Wexy pakt sjoko en is er weer vantussenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
kunnen jullie haar niet een handje helpenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:07 schreef maedel het volgende:
Oh gruwel, ze hebben mij collega en mij in een kantoortuin gepropt vorige week. En nou zit hier een collega en daar hadden we al een hekel aan, maar nu helemaal. Wat is dat een kontkruipwijf zeg.
ja dat geloof ik graag, gelukkig heb ik zo iets nog niet op het werk meegemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:42 schreef Ezzer het volgende:
Hier ging net een collega onderuit, er moest helemaal een ambulance bij komen :S
Gelukkig kon ie daarna wel weer gewoon staan maar hij's toch maar even naar de huisarts gegaan. Was wel even schrikken zeg.
quote:
Lesbische spullenquote:Op woensdag 24 september 2008 07:26 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een kwartier....
Vandaag weer
Ik moet echt een hele lading lesbische spullen kopen nog...
Ja, dvd's, boeken, tijdschriften enz.quote:
Wat is er lesbisch aan een webcam?quote:Ik heb wel een webcam
Ik wilde helemaal geen webcam
Okee, ik zat aan heel ander soort spullen te denken, vroeg me al af wat er lesbisch kon zijn aan een tafel oid... Ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 24 september 2008 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dvd's, boeken, tijdschriften enz.
[..]
Wat is er lesbisch aan een webcam?
hè ja, het is nog geen 9.00 uur en het gaat hier alweer over Tarzanquote:Op woensdag 24 september 2008 08:32 schreef maedel het volgende:
Ik ben al blij dat je niet over dildo's begint
Same here, was me al helemaal een lesbische kast aan t voorstellen. In mn hoofd zag t er nog best cool uit trouwensquote:Op woensdag 24 september 2008 08:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik zat aan heel ander soort spullen te denken, vroeg me al af wat er lesbisch kon zijn aan een tafel oid... Ben nog niet helemaal wakker
niet dat ik er verstand van heb, maar volgens mij is Tarzan een vibrator...quote:Op woensdag 24 september 2008 09:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hè ja, het is nog geen 9.00 uur en het gaat hier alweer over Tarzan
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:37 schreef maedel het volgende:
[..]
niet dat ik er verstand van heb, maar volgens mij is Tarzan een vibrator...
Ik was even wegquote:Op woensdag 24 september 2008 12:07 schreef maedel het volgende:
Nan? Niet effe naar de wc gaan en dan niet meer terugkomen hè
Betraptquote:Op woensdag 24 september 2008 12:38 schreef Ezzer het volgende:
Mss was ze geinspireerd door het tarzan verhaal.
Volgens mij moet je nog een koffie want het is pas woensdag...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:46 schreef maedel het volgende:![]()
Een beetje los gaan op een doodeweekse donderdagochtend
* maedel roerbakt groenten met vis voor de lunch
Oh,quote:Op woensdag 24 september 2008 14:38 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog een koffie want het is pas woensdag...![]()
Eet smakelijk!
Hehehe, die editquote:Op woensdag 24 september 2008 13:46 schreef maedel het volgende:
![]()
Een beetje los gaan op een doodeweekse donderdagwoensdagochtend
* maedel roerbakt groenten met vis voor de lunch
Ja, niet dat ik er dan een r bij zet ofzoquote:
Boeken tijdschriften en dvd's dusquote:Wat voor spullen staan er allemaal op de planning om te kopen?
Ik ga binnenkort wat leuke boeken bestellen denk ik, even wat oude zazzers doorlezen voor titels.
En goedemorgenquote:
te idioot voor woorden. En dat van een jongerengroepering van het CDA.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef maedel het volgende:
en we zijn weer lekker bezig:
CDJA: "Homo's weigeren op scholen mag!"
ik ook niet..... maar dat geeft niet tochquote:
Waarheid wil juist dat religie en staat samen gaan...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:29 schreef BlueMage het volgende:
CDA is ook zo'n loserpartij, religie en staat moeten gescheiden blijven aub!
(nou lijk ik ff op WAARHEID van de fp met die smiley maar goed)
M.
nou zoveel heb ik ook weer niet met Rita op om er voor te juichen......quote:
rita + juichen =quote:Op donderdag 25 september 2008 22:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou zoveel heb ik ook weer niet met Rita op om er voor te juichen......
SPquote:PvdA is ook al niet veel soeps meer. Moet maar eens gaan kijken wat er bij nieuwe verkiezingen voor mij het beste uit komt.
SP heb ik ook al niets mee... Ik heb namelijk dat horloge van Jan nog nooit gekregen die die mij beloofd had op de (reclame-)website.quote:
Daar kan ik nog niets tegen in brengen....quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen voor D'66 ga.
Ik ook, terug naar het oude nest.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen voor D'66 ga.
Ja, ik kom uit een D66-nest, dus eerlijk gezegd is het ook wel een beetje dat ik dat gestemd heb omdat mijn ouders dat ook deden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook zo dat ik de politiek zo grijs vind. Alles moet strak in pak en oud en zo afstandelijk.
en verhoudingsgewijs heeft D'66 inderdaad wel de meeste homo's op verkiesbare plekken staan, zoals Boris en was die andere Boris ook de eerste homo fractieleiderquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een D66-nest, dus eerlijk gezegd is het ook wel een beetje dat ik dat gestemd heb omdat mijn ouders dat ook deden.
Echter, D66 is voor homo's "de beste partij". Tenminste dat zegt men altijd.
Nou, ik sta door de week om half 6 op, dus dan krijg je vanzelf zo'n ritme... Dit was eigenlijk uitslapenquote:Op zondag 28 september 2008 09:32 schreef Ezzer het volgende:
Wat ben jij angstvallig vroeg op deze zondag, toch niet speciaal voor de film?
en waar ben jij dan helemaal wel heen geweest?quote:
ik ging om 6 uur slapen.....quote:
Hoe was de film? Heb 'm ook al weken klaar liggen.quote:Op zondag 28 september 2008 06:57 schreef maedel het volgende:
*kick*
zometeen op Film1: Water Lilies
Dus, daar ga ik maar eens voor zitten (dvd al weken in huis...)
Heej, nieuw in L? Hoiquote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Hoe was de film? Heb 'm ook al weken klaar liggen.
Jep, helemaal nieuwquote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Heej, nieuw in L? Hoi
Anyway, ja, de film.
Ik vond het een aandoenlijk verhaal. Maar ik moet zeggen, voor mij was het herkenbaar.
De hoofdrolspeelster deed mij denken aan een jonge variant van Linda Hamilton. De film is volgens mij niet vanwege het lesbische thema gemaakt.
Lesbisch actiegehalte: nihil, je moet het van je fantasie hebben
Het gaat echt over tieners, en ik persoonlijk zie liever een film over volwassenen.
Zal ik een plens koud water in je gezicht gooien ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:45 schreef Ezzer het volgende:
al twee espresso's op en nog niet wakker...
ah, bij jou regent het dus ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:51 schreef Ezzer het volgende:
Mss een lekker wijf mn kantoor insturen?
Werkt meestal ook wel ^^
*plens water kreeg ik vanmorgen al*
ja maar zulks loopt hier weer niet op kantoor rond, dus het enige dat ik Ezzer kon aanbieden was die plens waterquote:
Jij hebt gewoon geen verstand van lekkere wijven, geef maar toe.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar zulks loopt hier weer niet op kantoor rond, dus het enige dat ik Ezzer kon aanbieden was die plens water
Dat kan ik alleen maar toevegen, en over een lekkere vent twijfel ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen verstand van lekkere wijven, geef maar toe.
Wowquote:
Nan! ik zat net aan je te denken!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef NanKing het volgende:
Bullock
[ afbeelding ]
Ik heb zowat al haar films![]()
Door mijn Bullock obsessie of gewoon in het algemeen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Nan! ik zat net aan je te denken!![]()
Ik heb smaak, je weetsquote:Wat een prettige foto post jij daar trouwens
Wat ziet ze er lief uit op die foto!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Door mijn Bullock obsessie of gewoon in het algemeen?![]()
[..]
Ik heb smaak, je weets![]()
Plaatje voor JB:
[ afbeelding ]
in het algemeenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Door mijn Bullock obsessie of gewoon in het algemeen?![]()
[..]
I know, en dat blijkt wel weerquote:Ik heb smaak, je weets![]()
OMG een wit hemdje....quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
volgens mij heb jij stiekem een Mapje "Hot Sandra Pics" op je pc.
Ja, dat soort dingen heb ik nooit begrepen.quote:
en hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ik was jullie helemaal kwijt enzo. Ik wist niet meer wat ik moest met mijn leven, en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ik was jullie helemaal kwijt enzo. Ik wist niet meer wat ik moest met mijn leven, en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
Hoe kom je aan je nick?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Dank je
En idd wat een weeren zo blijft het de hele week
Tsja fries woord (ik heb het ietwat vernederlandst volgens mij) en laat ik nou ook 'fries' zijnquote:
Oh dat was nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef NanKing het volgende:
En voor de Friesche mensen onder ons; wat betekent het?
Ik ben geen Hollanderquote:
Feest, en nu?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef NanKing het volgende:
Nou vooruit dan maar, je mag blijven
OMG meis, wat doe jequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
Ik vertrouw NanKinkongs vertaling niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
Ok, iedereen weet wat het betekent behalve ik?
Kijk goed naar mn avatarquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
Ok, iedereen weet wat het betekent behalve ik?\
Altijd maar vloeibaar voedsel lijkt me anders ook erg engquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd maar vloeibaar voedsel lijkt me anders ook erg eng!
omg noeesquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ok, wat? Jouw vriendin lijkt op Sandra Bullock?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Heel erg random maar mijn vriendin lijkt op Sandra Bullock. Mensen denken soms dat ze 't echt is.
M.
Yep. Ik dacht serieus ff 'omg hoe komt d'r een pic van m'n vriendin op FOK!' bij de eerste post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, wat? Jouw vriendin lijkt op Sandra Bullock?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Yep. Ik dacht serieus ff 'omg hoe komt d'r een pic van m'n vriendin op FOK!' bij de eerste post.Ik zal ff de foto zoeken waar ze echt heel erg op elkaar lijken.
Gevonden!
M.
Ja, geen idee wat het is eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, ik ook
Ook in heel raar Turks, trouwens.
Lijkt meer Fins of Ests ofzo
Poolse importhoerengezelschapdamesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, ik ook
Ook in heel raar Turks, trouwens.
Lijkt meer Fins of Ests ofzo
krijg hem ook idd... ads door google staat er bij... zullen er wel mensen bij google denken dat turkse reclames ook geld oplevertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:25 schreef maedel het volgende:
*kick*
Anders raakt iedereen ons kwijt.
Zijn er trouwens meer mensen die een banner hieronder hebben waar Turkse single dames aangeboden worden?
Die zijn toch allemaal blond?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:58 schreef Ezzer het volgende:
al zien ze er niet heel turks uit..of dat is gewoon mijn vooroordeel
liefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:00 schreef maedel het volgende:
Melissa Etheridge en Tammy Lynn Michaels gaan trouwen las ik op nu.nl
Al die celebs gaan in eens trouwens daar in de usa
Ik vind het eng als politici zich zo uiten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
lief(smiley klopt niet
)
Minder lief: Canadese politicus David Popescu: executeer homo's
De mijne doet het net, eindelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Heerlijk, dat programma![]()
Zou er bijna weer een tv voor aanschaffen
But I wanted a Mercediiiiiiiiiiizquote:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!!!!!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
Ik wilde niet over aubergines beginnen.. maar nu je er toch over begint Erik..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is d'r ook heterosexueel lezen en zo ja wat zijn de verschillen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:48 schreef DR34M3R het volgende:
Gisteren bij de boekpresentatie werd deze link vernoemd:
www.lesbischlezen.nl
Ongetwijfeld al bekend hier, maar ik dacht.. ik post hem voor de zekerheid nog ff
'Ben' je nu met 'm als van, for real?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, doe ik zeker
Maar is gewoon vreemd om dit gevoel opeens op te merken bij mezelf.
Ja, nou ja, dit weekend z'n (tweeling!)broer ontmoet op een feestje in Leeuwarden, en ben daar uitgebreid voorgesteld als 'de vriendin van...'quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:39 schreef Noodly het volgende:
[..]
'Ben' je nu met 'm als van, for real?
Wie weetquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:40 schreef maedel het volgende:
Je bent ook nog best jong hè
Mijn vriendin was de 30 al gepasseerd voor dat ze er achter was
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dit weekend z'n (tweeling!)broer ontmoet op een feestje in Leeuwarden, en ben daar uitgebreid voorgesteld als 'de vriendin van...'
Ik denk het wel dus
En ik wil niet vleeskeurderig over komen, maar een beetje een eng voorhoofd ook.quote:
Des te schrijnender dat je geen verstand hebt van lekkere meidenquote:
Ja, zeg maar eerlijk, jij krijgt het er ook warm vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef Ezzer het volgende:
haha de helft bestaat uit de echt meest stereotype blondharige potten en de andere uit bruinharige heterosexuele schones....
Goh waar zou jij op vallen
Net als Ellen... no offence verder, maar het is ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef Ezzer het volgende:
haha de helft bestaat uit de echt meest stereotype blondharige potten en de andere uit bruinharige heterosexuele schones....
Goh waar zou jij op vallen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:55 schreef Noodly het volgende:
[..]
Net als Ellen... no offence verder, maar het is ook niet mijn ding
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Ellen dus de enige stereotype lesbo.
Overigens, een vrouw met heterolook zou ik nooit als potentiële partner zien. Ook niet willen trouwens.
Vroeger vaak gehad, al die kerels jaloers, ik werd er zo moe van
En stereotype potten zien er in de provincie toch echt anders uit hoor![]()
Wat ik hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet ook niet wat een lesbo-look is
Ja, maar er zijn toch een heleboel lesbo's die niet die look hebben...?quote:
Nee, er zijn er genoeg die er veel vrouwelijker uitzien, er zijn er ook die er veel potteriger uitzien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn toch een heleboel lesbo's die niet die look hebben...?
Kijk, aan jou heb ik wat!quote:Jij bent
Ik moet echt eens wat met een vrouw beginnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, er zijn er genoeg die er veel vrouwelijker uitzien, er zijn er ook die er veel potteriger uitzien.
[..]
Jij zou precies goed zijnquote:Kijk, aan jou heb ik wat!![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet echt eens wat met een vrouw beginnen![]()
[..]
Jij zou precies goed zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:02 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik zo ontzettend gelukkig ben met de Mrs... anders zou ik je wel dronken voeren op een feestje ofzo
Als ik een vrouw leuk vind is het meestal een beetje een jongensachtig meisje... Niet TE, geen heel lang haar...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
Kijk, dít vind ik nou echt een stereotype pot:
[ afbeelding ]
(en zo zie ik er niet uit...)
En jezelf láten versieren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een vrouw leuk vind is het meestal een beetje een jongensachtig meisje... Niet TE, geen heel lang haar...
Ik kan alleen geen vrouwen versieren... Dat lukt me gewoon niet
Weet niet of ik de signalen zou herkennenquote:
Ja, ik weet niet, maar 10 jaar geleden toen ik vrijgezel was hapte ik wel als er een leuk meisje tegen me aan liep te schurken hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet niet of ik de signalen zou herkennen
Moet maar een keer naar de effenaar gaan
Wat?quote:Maar graag
me laten versieren graagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, maar 10 jaar geleden toen ik vrijgezel was hapte ik wel als er een leuk meisje tegen me aan liep te schurken hoor![]()
Ik heb zelf altijd de indruk dat lesbo's wat minder vrijpostig zijn qua aanraken, dus als iemand je gaat aanraken dan zou je dat wel als een signaal kunnen interpreteren.
Maar goed, ik ben ook al een tijdje uit de markt (iets van 14 jaar ofzo)
[..]
Wat?
Ja, dat dacht ik ook hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben al weer zo lang weg, maar JB, had jij geen relatie? Of haal ik nu dingen door elkaar?
quote:
Vink ook meer een stereotiep eng wijfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, een enigszins begrijpelijke iigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hopelijk een goede.
Voordeel...nu kan je tenminste weer van het vrijgezellenleven genieten
Mullets vind ik sowieso eng.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Jaaah, ik weet hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef NanKing het volgende:
BX.
Ik maar wachten en wachten en wachten op dat reisverslag
Hoiquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef maedel het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar Gare du Nord luisteren?
Omg, mietjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Cahir het volgende:
*shop*
Homo heeft momenteel last van een plaag, dus goedemiddag iedereen.
bluf.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef BlueMage het volgende:Sla 'm met je handtas, Erik.
Sorry is some sterker dan mezelf
maar goed uh ik durf te wedden dat ik vroeger op was dan iedereen hier in dit topic.
M.
vertel... ik vrees van niet namelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef BlueMage het volgende:
Sla 'm met je handtas, Erik.
Sorry is some sterker dan mezelf
maar goed uh ik durf te wedden dat ik vroeger op was dan iedereen hier in dit topic.
M.
de sfeer was er even zoek, en er hing een azijnlucht waar Cahir niet goed tegenkonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Wexy het volgende:
enne wat is er in H aan de hand? durf ik te gaan kijken? Of is het schokkender dan het feit dat ik 9.38 euro aan Ijsland kwijt aan het raken ben?
Ok, ik zal niet flauw doen, je wint van mij in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef BlueMage het volgende:
Ok sorry ik was om 3:30 op, win ik?Oh en als je niet naar bed bent geweest, da's valsspelen
![]()
M.
oh ja, dat van die azijn kwam pas later op de avondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroek, de sfeer was er prima, alleen was er een verschuiving in bezoekers.
Ja ik was om 4 uur er uit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef BlueMage het volgende:
Ok sorry ik was om 3:30 op, win ik?Oh en als je niet naar bed bent geweest, da's valsspelen
![]()
M.
Goed plan vandaag voor op de verjaardag van mijn opa en oma.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef Stroekie het volgende:
jullie ook gefeliciteerd met onze nieuwe feestdag
http://www.gay.nl/article/11020//Plasterk_strijdt_voor_homos
als ze een vette erfenis voor je nalaten is dat best nog een te overwegen ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed plan vandaag voor op de verjaardag van mijn opa en oma.
* Tha_Erik tikt tegen glas met met
*SPEECH!!!*
"Ahum! Opa, oma, tantes, ooms, neefjes en nichtjes (hihi), oudtantes en oudooms... ik ben homo"
(iedereen valt dood neer)
Werk begint om half 5quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ja ik was om 4 uur er uit...
Damn wat moet jij er om half 4 al uit dan?? Ik vond mezelf al vroeg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |