quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef maedel het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar Gare du Nord luisteren?
Omg, mietjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Cahir het volgende:
*shop*
Homo heeft momenteel last van een plaag, dus goedemiddag iedereen.
bluf.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef BlueMage het volgende:Sla 'm met je handtas, Erik.
Sorry is some sterker dan mezelf
maar goed uh ik durf te wedden dat ik vroeger op was dan iedereen hier in dit topic.
M.
vertel... ik vrees van niet namelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:26 schreef BlueMage het volgende:
Sla 'm met je handtas, Erik.
Sorry is some sterker dan mezelf
maar goed uh ik durf te wedden dat ik vroeger op was dan iedereen hier in dit topic.
M.
de sfeer was er even zoek, en er hing een azijnlucht waar Cahir niet goed tegenkonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Wexy het volgende:
enne wat is er in H aan de hand? durf ik te gaan kijken? Of is het schokkender dan het feit dat ik 9.38 euro aan Ijsland kwijt aan het raken ben?
Ok, ik zal niet flauw doen, je wint van mij in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef BlueMage het volgende:
Ok sorry ik was om 3:30 op, win ik?Oh en als je niet naar bed bent geweest, da's valsspelen
![]()
M.
oh ja, dat van die azijn kwam pas later op de avondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroek, de sfeer was er prima, alleen was er een verschuiving in bezoekers.
Ja ik was om 4 uur er uit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef BlueMage het volgende:
Ok sorry ik was om 3:30 op, win ik?Oh en als je niet naar bed bent geweest, da's valsspelen
![]()
M.
Goed plan vandaag voor op de verjaardag van mijn opa en oma.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef Stroekie het volgende:
jullie ook gefeliciteerd met onze nieuwe feestdag
http://www.gay.nl/article/11020//Plasterk_strijdt_voor_homos
als ze een vette erfenis voor je nalaten is dat best nog een te overwegen ideequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed plan vandaag voor op de verjaardag van mijn opa en oma.
* Tha_Erik tikt tegen glas met met
*SPEECH!!!*
"Ahum! Opa, oma, tantes, ooms, neefjes en nichtjes (hihi), oudtantes en oudooms... ik ben homo"
(iedereen valt dood neer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |