quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
volgens mij heb jij stiekem een Mapje "Hot Sandra Pics" op je pc.
Ja, dat soort dingen heb ik nooit begrepen.quote:
en hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ik was jullie helemaal kwijt enzo. Ik wist niet meer wat ik moest met mijn leven, en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ik was jullie helemaal kwijt enzo. Ik wist niet meer wat ik moest met mijn leven, en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
Hoe kom je aan je nick?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Dank je
En idd wat een weeren zo blijft het de hele week
Tsja fries woord (ik heb het ietwat vernederlandst volgens mij) en laat ik nou ook 'fries' zijnquote:
Oh dat was nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef NanKing het volgende:
En voor de Friesche mensen onder ons; wat betekent het?
Ik ben geen Hollanderquote:
Feest, en nu?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef NanKing het volgende:
Nou vooruit dan maar, je mag blijven
OMG meis, wat doe jequote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
en van pure wanhoop werd ik verliefd op een man.
Ik vertrouw NanKinkongs vertaling niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
Ok, iedereen weet wat het betekent behalve ik?
Kijk goed naar mn avatarquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef maedel het volgende:
Ok, iedereen weet wat het betekent behalve ik?\
Altijd maar vloeibaar voedsel lijkt me anders ook erg engquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Altijd maar vloeibaar voedsel lijkt me anders ook erg eng!
omg noeesquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
maedel![]()
Ok, wat? Jouw vriendin lijkt op Sandra Bullock?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Heel erg random maar mijn vriendin lijkt op Sandra Bullock. Mensen denken soms dat ze 't echt is.
M.
Yep. Ik dacht serieus ff 'omg hoe komt d'r een pic van m'n vriendin op FOK!' bij de eerste post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, wat? Jouw vriendin lijkt op Sandra Bullock?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Yep. Ik dacht serieus ff 'omg hoe komt d'r een pic van m'n vriendin op FOK!' bij de eerste post.Ik zal ff de foto zoeken waar ze echt heel erg op elkaar lijken.
Gevonden!
M.
Ja, geen idee wat het is eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, ik ook
Ook in heel raar Turks, trouwens.
Lijkt meer Fins of Ests ofzo
Poolse importhoerengezelschapdamesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, ik ook
Ook in heel raar Turks, trouwens.
Lijkt meer Fins of Ests ofzo
krijg hem ook idd... ads door google staat er bij... zullen er wel mensen bij google denken dat turkse reclames ook geld oplevertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:25 schreef maedel het volgende:
*kick*
Anders raakt iedereen ons kwijt.
Zijn er trouwens meer mensen die een banner hieronder hebben waar Turkse single dames aangeboden worden?
Die zijn toch allemaal blond?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:58 schreef Ezzer het volgende:
al zien ze er niet heel turks uit..of dat is gewoon mijn vooroordeel
liefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:00 schreef maedel het volgende:
Melissa Etheridge en Tammy Lynn Michaels gaan trouwen las ik op nu.nl
Al die celebs gaan in eens trouwens daar in de usa
Ik vind het eng als politici zich zo uiten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
lief(smiley klopt niet
)
Minder lief: Canadese politicus David Popescu: executeer homo's
De mijne doet het net, eindelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Heerlijk, dat programma![]()
Zou er bijna weer een tv voor aanschaffen
But I wanted a Mercediiiiiiiiiiizquote:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!!!!!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
Ik wilde niet over aubergines beginnen.. maar nu je er toch over begint Erik..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is d'r ook heterosexueel lezen en zo ja wat zijn de verschillen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:48 schreef DR34M3R het volgende:
Gisteren bij de boekpresentatie werd deze link vernoemd:
www.lesbischlezen.nl
Ongetwijfeld al bekend hier, maar ik dacht.. ik post hem voor de zekerheid nog ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |