bron: fok.nlquote:Een Canadese onafhankelijk federale politicus heeft aan een gehoor van studenten laten weten dat homo's gedood dienen te worden. David Popescu zei dat toen hij tijdens een politieke bijeenkomst op een 'high school' werd gevraagd naar zijn mening over het homohuwelijk, dat sinds enige tijd ook in Canada gesloten kan worden. Zijn antwoord was duidelijk: homo's dienen gewoon geëxecuteerd te worden.
In een telefonische verklaring aan de pers herhaalde Popescu zijn uitspraak. Hij zegt zich daarbij te baseren op wat de Bijbel hem vertelt en die is volgens hem bijzonder duidelijk op dat punt.
Popescu stelde eerder al dat God ''homoseksuele steden levend heeft laten verbranden, inclusief vrouwen en kinderen als een voorbeeld van wat we geacht te worden met hen te doen. In plaats van daaruit conclusies te trekken geeft onze boosaardige regering ze rechten."
Tegen de politicus, die enkele jaren geleden in opspraak raakte wegens mishandeling van zijn bejaarde moeder, loopt inmiddels een strafrechterlijk onderzoek wegens het begaan van aanzetten tot haat (hate crime).
I rest my case.quote:Tegen de politicus, die enkele jaren geleden in opspraak raakte wegens mishandeling van zijn bejaarde moeder
Het hoeveelste gebod is "Gij zult uw bejaarde moeder mishandelen" ook alweer?quote:
Helemaal mee eens! Als het volgens god moet, dan moet-ie dat maar doen!quote:Popescu stelde eerder al dat God ''homoseksuele steden levend heeft laten verbranden, inclusief vrouwen en kinderen als een voorbeeld van wat we geacht te worden met hen te doen.
Hoewel ik eigenlijk dat soort humor ook niet goed wil praten, is er natuurlijk wel een verschil tussen een cabaretier en een politicus. Bij een cabaretier draait het juist om het niet serieus nemen. Bij politici het tegenovergestelde (al worden juist deze regelmatig ook niet serieus genomenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef Floripas het volgende:
De vraag is: hoe erg gaat hij over de grens van de vrijheid van meningsuiting? Volgens Teeuwen, die hier en op GeenStijl zo wordt vereerd, is alles ok "zolang je zelf maar geen geweld gebruikt".
Dat ben ik met je eens, maar dat was Teeuwens punt niet. Het ging niet over hemzelf, het was een algemeen statement.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel ik eigenlijk dat soort humor ook niet goed wil praten, is er natuurlijk wel een verschil tussen een cabaretier en een politicus. Bij een cabaretier draait het juist om het niet serieus nemen. Bij politici het tegenovergestelde (al worden juist deze regelmatig ook niet serieus genomen).
Oh inderdaad, ik las je post verkeerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat was Teeuwens punt niet. Het ging niet over hemzelf, het was een algemeen statement.
Hebbie die running mate van McCain ooit gezien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Stewes het volgende:
Het is toch werkelijk belachelijk dat iemand anno 2008 dit soort uitspraken kan doen?
Iets mooi vinden en er al dan niet voorstander van zijn zijn 2 totaal verschillende dingen! Zo vind ik ontploffende kernbommen fantastisch mooi! De kracht die daar vanuit gaat is gigantisch!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik ken geen man die vrouwelijke homoseksualiteit niet mooi vind om te zien.
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk alleen maar over vieze darmtoeristen (pleonasme)niet over spelende meisjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kernbommen vergelijken met meisjes die met mekaar spelen vind ik toch echt appels met peren vergelijken..
Doe even normaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk alleen maar over darmtoeristen niet over spelende meisjes
Ach kom op. Er is veel te veel aandacht voor homo's en ze vestigen de aandacht ook nog eens op een bepaalde manier op zich. Men is dat gewoon totaal zat en dus krijg je een tegenreactie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe even normaal.
-edit- Oh, dat "vieze" wat je er nog bij-edit maakt het nog mooier ja.
Een goede reden om ze in een gewone discussie maar vieze darmtoeristen te noemen inderdaad. Voegt toch helemaal niks toe aan waar het topic voor bedoeld is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach kom op. Er is veel te veel aandacht voor homo's en ze vestigen de aandacht ook nog eens op een bepaalde manier op zich. Men is dat gewoon totaal zat en dus krijg je een tegenreactie.
Ik voel een warme relatie tussen jou en Aoristus aankomenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach kom op. Er is veel te veel aandacht voor homo's en ze vestigen de aandacht ook nog eens op een bepaalde manier op zich. Men is dat gewoon totaal zat en dus krijg je een tegenreactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |