abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62079540
quote:
Een Canadese onafhankelijk federale politicus heeft aan een gehoor van studenten laten weten dat homo's gedood dienen te worden. David Popescu zei dat toen hij tijdens een politieke bijeenkomst op een 'high school' werd gevraagd naar zijn mening over het homohuwelijk, dat sinds enige tijd ook in Canada gesloten kan worden. Zijn antwoord was duidelijk: homo's dienen gewoon geëxecuteerd te worden.

In een telefonische verklaring aan de pers herhaalde Popescu zijn uitspraak. Hij zegt zich daarbij te baseren op wat de Bijbel hem vertelt en die is volgens hem bijzonder duidelijk op dat punt.

Popescu stelde eerder al dat God ''homoseksuele steden levend heeft laten verbranden, inclusief vrouwen en kinderen als een voorbeeld van wat we geacht te worden met hen te doen. In plaats van daaruit conclusies te trekken geeft onze boosaardige regering ze rechten."

Tegen de politicus, die enkele jaren geleden in opspraak raakte wegens mishandeling van zijn bejaarde moeder, loopt inmiddels een strafrechterlijk onderzoek wegens het begaan van aanzetten tot haat (hate crime).
bron: fok.nl

Het is toch werkelijk belachelijk dat iemand anno 2008 dit soort uitspraken kan doen? Is er niet ergens een punt waar we moeten zeggen, tot hier en niet verder?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:07:16 #2
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62079583
Lekker die man executeren zeg.

Achterlijke homo!!!
pi_62079647
quote:
Tegen de politicus, die enkele jaren geleden in opspraak raakte wegens mishandeling van zijn bejaarde moeder
I rest my case.
pi_62080042
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62080067
Kennelijk staan er in de Bijbel bepaalde teksten waarin wordt opgeroepen om je bejaarde moeder te mishandelen? Aangezien deze idioot nogal bijbelvast is...

Dubieus boek, die Bijbel.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:31:21 #6
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62080215
De vraag is: hoe erg gaat hij over de grens van de vrijheid van meningsuiting? Volgens Teeuwen, die hier en op GeenStijl zo wordt vereerd, is alles ok "zolang je zelf maar geen geweld gebruikt".

Dit is nou een aardige case van: mag dat?

Overigens is in Canada vrij veel verboden: Criminal Code Subsection 163(8) : "For the purposes of this Act, any publication a dominant characteristic of which is the undue exploitation of sex, or of sex and any one or more of the following subjects, namely, crime, horror, cruelty and violence, shall be deemed to be obscene."

Je mkag dus ook geen boeken met verkrachtingsscènes verkopen in Canada.
pi_62080534
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

I rest my case.
Het hoeveelste gebod is "Gij zult uw bejaarde moeder mishandelen" ook alweer?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:47:02 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62080629
quote:
Popescu stelde eerder al dat God ''homoseksuele steden levend heeft laten verbranden, inclusief vrouwen en kinderen als een voorbeeld van wat we geacht te worden met hen te doen.
Helemaal mee eens! Als het volgens god moet, dan moet-ie dat maar doen!
En kunnen alle gelovigen tot het moment dat god zelf mensen levend gaat laten verbranden zich er niet meer mee bemoeien? God kan dat prima zelf!

Voor wie het niet snapt: deze reactie is cynisch naar gelovigen
censuur :O
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:48:42 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62080680
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef Floripas het volgende:
De vraag is: hoe erg gaat hij over de grens van de vrijheid van meningsuiting? Volgens Teeuwen, die hier en op GeenStijl zo wordt vereerd, is alles ok "zolang je zelf maar geen geweld gebruikt".
Hoewel ik eigenlijk dat soort humor ook niet goed wil praten, is er natuurlijk wel een verschil tussen een cabaretier en een politicus. Bij een cabaretier draait het juist om het niet serieus nemen. Bij politici het tegenovergestelde (al worden juist deze regelmatig ook niet serieus genomen ).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:56:33 #10
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62080907
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hoewel ik eigenlijk dat soort humor ook niet goed wil praten, is er natuurlijk wel een verschil tussen een cabaretier en een politicus. Bij een cabaretier draait het juist om het niet serieus nemen. Bij politici het tegenovergestelde (al worden juist deze regelmatig ook niet serieus genomen ).
Dat ben ik met je eens, maar dat was Teeuwens punt niet. Het ging niet over hemzelf, het was een algemeen statement.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:59:44 #11
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62080990
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar dat was Teeuwens punt niet. Het ging niet over hemzelf, het was een algemeen statement.
Oh inderdaad, ik las je post verkeerd .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:00:04 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62081007
Teeuwen zei ook dat oproepen tot geweld niet zou moeten. Dat is echter precies wat deze politicus doet. Kan dus volgens Teeuwen niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_62081055
Wat mij betreft worden alle gelovigen geëxecuteerdt.
lollig
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:04:50 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62081130
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Stewes het volgende:
Het is toch werkelijk belachelijk dat iemand anno 2008 dit soort uitspraken kan doen?
Hebbie die running mate van McCain ooit gezien? .
Ik ga naar huis.
pi_62081626
Volgens mij heeft mevrouw Palin nooit opgeroepen om homoseksuelen te executeren? Of zit ik hier fout? Verder is het natuurlijk duidelijk dat hetgeen deze meneer doet, buiten de vrijheid van meningsuiting valt. Hij roept op om systematisch mensen met een andere levensvisie en levenswijze als de zijne te executeren. Volgens mij is dat gewoon strafbaar?
pi_62082639
Hoe zou hij tegenover vrouwelijke lesbi en bi-seksualiteit staan denken jullie? Als ze hem nou eens vastbinden op een stoel en hem dwingen te kijken naar twee geile blonde mesijes die met mekaar staan te spelen? Zou hij dan een uitzondering maken voor vrouwelijke homoseksualiteit? Ik ken geen man die vrouwelijke homoseksualiteit niet mooi vind om te zien. Zelfs de vrouwen vinden het geil. Dus waarom dan wel tegen mannelijke homos?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:18:18 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62082718
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik ken geen man die vrouwelijke homoseksualiteit niet mooi vind om te zien.
Iets mooi vinden en er al dan niet voorstander van zijn zijn 2 totaal verschillende dingen! Zo vind ik ontploffende kernbommen fantastisch mooi! De kracht die daar vanuit gaat is gigantisch!
Maar dat wil niet zeggen dat ik ze graag hier gebruikt zie worden...
censuur :O
pi_62082850
Kernbommen vergelijken met meisjes die met mekaar spelen vind ik toch echt appels met peren vergelijken..
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62083234
Natuurlijk is de hele persoon David Popescu een groot hypocriet hoopje ellende. Ook hij kan niet weglopen voor zijn gevoelens, maar maakt de grote fout om de Bijbel als handleiding te nemen en alles één op één te vertalen.
pi_62083611
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kernbommen vergelijken met meisjes die met mekaar spelen vind ik toch echt appels met peren vergelijken..
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk alleen maar over vieze darmtoeristen (pleonasme)niet over spelende meisjes
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:56:38 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62083690
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk alleen maar over darmtoeristen niet over spelende meisjes
Doe even normaal.

-edit- Oh, dat "vieze" wat je er nog bij-edit maakt het nog mooier ja.
Hoogachtend,
Erik.
pi_62084222
Bijbel???

Ik dacht is vast een moslim
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62084302
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Doe even normaal.

-edit- Oh, dat "vieze" wat je er nog bij-edit maakt het nog mooier ja.
Ach kom op. Er is veel te veel aandacht voor homo's en ze vestigen de aandacht ook nog eens op een bepaalde manier op zich. Men is dat gewoon totaal zat en dus krijg je een tegenreactie.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:21:50 #24
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62084541
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ach kom op. Er is veel te veel aandacht voor homo's en ze vestigen de aandacht ook nog eens op een bepaalde manier op zich. Men is dat gewoon totaal zat en dus krijg je een tegenreactie.
Een goede reden om ze in een gewone discussie maar vieze darmtoeristen te noemen inderdaad. Voegt toch helemaal niks toe aan waar het topic voor bedoeld is.

Ontopic: wat ik nooit zo goed snap aan de bijbelfanaten is waarom ze de stukjes ‘Oordeelt niet, opdat u niet geoordeeld wordt’ en 'heb uw naaste lief als uzelf' dan niet net zo serieus nemen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_62084643
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik voel een warme relatie tussen jou en Aoristus aankomen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')