quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Omdat het weer eens totaal niet chronologisch is geschreven. Dat vind ik zwaar irritant.quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Hoezo vond je het een irritant boek?
wat dacht jij.... wex komt bij H dan mag ik weer naar L?quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef BrandX het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen, ik ga ook op een oor![]()
Trusten!
en jij ook lekker slapen... benieuwd is met een u er tussen toch?quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef NanKing het volgende:
Ben beniewd.
Ik ga nu iig slapen, trusten dames
Dat, maar de vermelding in de nieuwe topics gaf de herinnering dat ik ook hier nog eens moest posten!quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef Wexy het volgende:
wat dacht jij.... wex komt bij H dan mag ik weer naar L?
gevondenquote:
Ik heb het in ieder geval nog uitgelezen.. ben ik minder cultuurbarbaar toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:33 schreef maedel het volgende:
Nachtwacht heb ik gewoon half gelezen laten liggen, terwijl ik de rest van Sarah Waters echt verslonden heb. Affinity ga ik denk ik ook kopen. Er zijn net ook wat meer films uit die ik moet bestellen.
* Wexy pakt sjoko en is er weer vantussenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
kunnen jullie haar niet een handje helpenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:07 schreef maedel het volgende:
Oh gruwel, ze hebben mij collega en mij in een kantoortuin gepropt vorige week. En nou zit hier een collega en daar hadden we al een hekel aan, maar nu helemaal. Wat is dat een kontkruipwijf zeg.
ja dat geloof ik graag, gelukkig heb ik zo iets nog niet op het werk meegemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:42 schreef Ezzer het volgende:
Hier ging net een collega onderuit, er moest helemaal een ambulance bij komen :S
Gelukkig kon ie daarna wel weer gewoon staan maar hij's toch maar even naar de huisarts gegaan. Was wel even schrikken zeg.
quote:
Lesbische spullenquote:Op woensdag 24 september 2008 07:26 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een kwartier....
Vandaag weer
Ik moet echt een hele lading lesbische spullen kopen nog...
Ja, dvd's, boeken, tijdschriften enz.quote:
Wat is er lesbisch aan een webcam?quote:Ik heb wel een webcam
Ik wilde helemaal geen webcam
Okee, ik zat aan heel ander soort spullen te denken, vroeg me al af wat er lesbisch kon zijn aan een tafel oid... Ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 24 september 2008 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dvd's, boeken, tijdschriften enz.
[..]
Wat is er lesbisch aan een webcam?
hè ja, het is nog geen 9.00 uur en het gaat hier alweer over Tarzanquote:Op woensdag 24 september 2008 08:32 schreef maedel het volgende:
Ik ben al blij dat je niet over dildo's begint
Same here, was me al helemaal een lesbische kast aan t voorstellen. In mn hoofd zag t er nog best cool uit trouwensquote:Op woensdag 24 september 2008 08:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, ik zat aan heel ander soort spullen te denken, vroeg me al af wat er lesbisch kon zijn aan een tafel oid... Ben nog niet helemaal wakker
niet dat ik er verstand van heb, maar volgens mij is Tarzan een vibrator...quote:Op woensdag 24 september 2008 09:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hè ja, het is nog geen 9.00 uur en het gaat hier alweer over Tarzan
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:37 schreef maedel het volgende:
[..]
niet dat ik er verstand van heb, maar volgens mij is Tarzan een vibrator...
Ik was even wegquote:Op woensdag 24 september 2008 12:07 schreef maedel het volgende:
Nan? Niet effe naar de wc gaan en dan niet meer terugkomen hè
Betraptquote:Op woensdag 24 september 2008 12:38 schreef Ezzer het volgende:
Mss was ze geinspireerd door het tarzan verhaal.
Volgens mij moet je nog een koffie want het is pas woensdag...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:46 schreef maedel het volgende:![]()
Een beetje los gaan op een doodeweekse donderdagochtend
* maedel roerbakt groenten met vis voor de lunch
Oh,quote:Op woensdag 24 september 2008 14:38 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog een koffie want het is pas woensdag...![]()
Eet smakelijk!
Hehehe, die editquote:Op woensdag 24 september 2008 13:46 schreef maedel het volgende:
![]()
Een beetje los gaan op een doodeweekse donderdagwoensdagochtend
* maedel roerbakt groenten met vis voor de lunch
Ja, niet dat ik er dan een r bij zet ofzoquote:
Boeken tijdschriften en dvd's dusquote:Wat voor spullen staan er allemaal op de planning om te kopen?
Ik ga binnenkort wat leuke boeken bestellen denk ik, even wat oude zazzers doorlezen voor titels.
En goedemorgenquote:
te idioot voor woorden. En dat van een jongerengroepering van het CDA.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef maedel het volgende:
en we zijn weer lekker bezig:
CDJA: "Homo's weigeren op scholen mag!"
ik ook niet..... maar dat geeft niet tochquote:
Waarheid wil juist dat religie en staat samen gaan...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:29 schreef BlueMage het volgende:
CDA is ook zo'n loserpartij, religie en staat moeten gescheiden blijven aub!
(nou lijk ik ff op WAARHEID van de fp met die smiley maar goed)
M.
nou zoveel heb ik ook weer niet met Rita op om er voor te juichen......quote:
rita + juichen =quote:Op donderdag 25 september 2008 22:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou zoveel heb ik ook weer niet met Rita op om er voor te juichen......
SPquote:PvdA is ook al niet veel soeps meer. Moet maar eens gaan kijken wat er bij nieuwe verkiezingen voor mij het beste uit komt.
SP heb ik ook al niets mee... Ik heb namelijk dat horloge van Jan nog nooit gekregen die die mij beloofd had op de (reclame-)website.quote:
Daar kan ik nog niets tegen in brengen....quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen voor D'66 ga.
Ik ook, terug naar het oude nest.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen voor D'66 ga.
Ja, ik kom uit een D66-nest, dus eerlijk gezegd is het ook wel een beetje dat ik dat gestemd heb omdat mijn ouders dat ook deden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook zo dat ik de politiek zo grijs vind. Alles moet strak in pak en oud en zo afstandelijk.
en verhoudingsgewijs heeft D'66 inderdaad wel de meeste homo's op verkiesbare plekken staan, zoals Boris en was die andere Boris ook de eerste homo fractieleiderquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een D66-nest, dus eerlijk gezegd is het ook wel een beetje dat ik dat gestemd heb omdat mijn ouders dat ook deden.
Echter, D66 is voor homo's "de beste partij". Tenminste dat zegt men altijd.
Nou, ik sta door de week om half 6 op, dus dan krijg je vanzelf zo'n ritme... Dit was eigenlijk uitslapenquote:Op zondag 28 september 2008 09:32 schreef Ezzer het volgende:
Wat ben jij angstvallig vroeg op deze zondag, toch niet speciaal voor de film?
en waar ben jij dan helemaal wel heen geweest?quote:
ik ging om 6 uur slapen.....quote:
Hoe was de film? Heb 'm ook al weken klaar liggen.quote:Op zondag 28 september 2008 06:57 schreef maedel het volgende:
*kick*
zometeen op Film1: Water Lilies
Dus, daar ga ik maar eens voor zitten (dvd al weken in huis...)
Heej, nieuw in L? Hoiquote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Hoe was de film? Heb 'm ook al weken klaar liggen.
Jep, helemaal nieuwquote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Heej, nieuw in L? Hoi
Anyway, ja, de film.
Ik vond het een aandoenlijk verhaal. Maar ik moet zeggen, voor mij was het herkenbaar.
De hoofdrolspeelster deed mij denken aan een jonge variant van Linda Hamilton. De film is volgens mij niet vanwege het lesbische thema gemaakt.
Lesbisch actiegehalte: nihil, je moet het van je fantasie hebben
Het gaat echt over tieners, en ik persoonlijk zie liever een film over volwassenen.
Zal ik een plens koud water in je gezicht gooien ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:45 schreef Ezzer het volgende:
al twee espresso's op en nog niet wakker...
ah, bij jou regent het dus ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:51 schreef Ezzer het volgende:
Mss een lekker wijf mn kantoor insturen?
Werkt meestal ook wel ^^
*plens water kreeg ik vanmorgen al*
ja maar zulks loopt hier weer niet op kantoor rond, dus het enige dat ik Ezzer kon aanbieden was die plens waterquote:
Jij hebt gewoon geen verstand van lekkere wijven, geef maar toe.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar zulks loopt hier weer niet op kantoor rond, dus het enige dat ik Ezzer kon aanbieden was die plens water
Dat kan ik alleen maar toevegen, en over een lekkere vent twijfel ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen verstand van lekkere wijven, geef maar toe.
Wowquote:
Nan! ik zat net aan je te denken!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef NanKing het volgende:
Bullock
[ afbeelding ]
Ik heb zowat al haar films![]()
Door mijn Bullock obsessie of gewoon in het algemeen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Nan! ik zat net aan je te denken!![]()
Ik heb smaak, je weetsquote:Wat een prettige foto post jij daar trouwens
Wat ziet ze er lief uit op die foto!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Door mijn Bullock obsessie of gewoon in het algemeen?![]()
[..]
Ik heb smaak, je weets![]()
Plaatje voor JB:
[ afbeelding ]
in het algemeenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Door mijn Bullock obsessie of gewoon in het algemeen?![]()
[..]
I know, en dat blijkt wel weerquote:Ik heb smaak, je weets![]()
OMG een wit hemdje....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |