Prince2 prinses?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmm dat gaat wat moeilijk, ben projectmanager dus moet wel wakker blijven en bovenop onze inbox zitten, bij wijze van. Ahwell. Gaat goed komen vandaag
Eh?quote:
Veel van die projectmanagers werken met Prince2, die noemen wij altijd Prince2Prinsjes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
Eh?Misschien ligt het aan mij, maar ik snap hem niet helemaal
. Maar ja, ik heb dan ook maar 3 uur geslapen
. Ik zit in de videogames-wereld
.
Hahaha, nooit van gehoord joh!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Veel van die projectmanagers werken met Prince2, die noemen wij altijd Prince2Prinsjes.
Ik ben er zelf niet zo van hoorquote:
Ik moet de hele tijd lachen om die fotoquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Eens.
En jij ook Lezzer, yay Cameron Diaz! :3
Hehe kweet niet, ik vind 't allemaal wel prima werkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo van hoorMaar ik moet als crea nog al vaak in dat soort keurslijven en het heeft jaren geduurd voor ik er niet meer heel erg misselijk van werd.
ik wist het welquote:
Volgens mij moet je vooral kunnen managen. En met obstinate vormgevers omgaan.quote:Gameswereld.. moet je heel eng technisch zijn om daar te mogen (project)managen?
Nope, wij zitten in de localisatietak van de gameswereld, en da's niet bepaald technischquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Vanyel het volgende:
Ja, Prince2 certificaat present.
Nog nooit iets mee gedaan.
Gameswereld.. moet je heel eng technisch zijn om daar te mogen (project)managen?
Vertelquote:
Ooh da kennik denk ik wel.quote:[..]
Volgens mij moet je vooral kunnen managen. En met obstinate vormgevers omgaan.
* lezzer kent zichzelf
Mile High taferelen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Qebbel het volgende:
TT![]()
Ik heb vandaag voor het eerst mensen ingecheckt.En vrouwelijke piloot
gespot in crew area.
Dus het stelt eigenlijk geen ruk voor?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef Vanyel het volgende:
Slechterd.
Het was niet op eigen verzoek hoor, t is onderdeel van mijn opleidingsprogramma. Kregen een boek, een dag les en examen en hoppa, Prince2.
quote:
Correct.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus het stelt eigenlijk geen ruk voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |