Dat is dezelfde als de eerste.. alleen dan met make-up op. (Kristen Steward)quote:
Oh. Misschien moet ik die toch maar eens gaan kijken dan, ik heb ze tot nu toe zoveel mogelijk genegeerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als de eerste.. alleen dan met make-up op. (Kristen Steward)
Als je weg wilt kwijlen.. ze speelt in de Twilight films.
Showtime kunnen we niet ontvangenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Congrats. Lekker slapen!
[..]
The Real L-Word; ofwel de real-life versie van the L-Word. Komt zondagavond bij jou op tv.
Maar zij is al bezetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat zijn veel mooie vrouwen niet
Maar... er is hoop:
[ afbeelding ]
Twilight?? *runs away screaming*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Woesh. Eerst gaat het over relaties, waar ik niet zo heel veel verstand van heb, dan over boobies, die ik ook niet heb en vervolgens beginnen we over Twilight.
I know!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat zijn veel mooie vrouwen niet
Maar... er is hoop:
[ afbeelding ]
quote:
Waar wil jij het over hebben dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Woesh. Eerst gaat het over relaties, waar ik niet zo heel veel verstand van heb, dan over boobies, die ik ook niet heb en vervolgens beginnen we over Twilight.
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.quote:
Ja, waarom kunnen vampiers en weerwolven niet gewoon lief naast elkaar bestaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Bah. Die hele hype er om heen vind ik niks. De hele serie gaat over het kiezen tussen wat er overheerst. Necrofilie(de vampiers) of Zoöfilie(de wolven). Al moet ik zeggen dat het wel heel leuk is om langs de eerste de beste basisschool te lopen en Twilight af te gaan zeiken. Dan kijken alle kindjes van 8 je heel boos aan.
Mmmm bonbonsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dan... uh... *geeft grote doos bonbon^*
Ik heb rood haar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.
Ik ook.quote:
We have no soul!quote:
Dat wist ik ook alquote:
Ja, ik eigenlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.
quote:
Shaun the Sheep al helemaal. Daar smelt ik helemaal van weg.quote:
Shaun is echt geniaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Shaun the Sheep al helemaal. Daar smelt ik helemaal van weg.![]()
Ik hou van schaapjes.
Glucose. Staat los van mijn klachten, maar met eerste prik was mijn suikergehalte te hoog, dus moest ik het nu nuchter gaan proberen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:37 schreef lezzer het volgende:
Waar hebben ze nou op geprikt Vanyel? Is dat vanwege je klachten?
Ja, voorbereiden vast, en dan over een schutting gooien zodat een ander er verder mee kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Ander project? En je vakantie dan?
Ik ben inmiddels bijna op mijn werk...
Hoop dat het allemaal meevalt!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef Vanyel het volgende:
Nooit gehad, maar wie weet. Ben wel benieuwd naar de uitslag.
Hi Brittie
Stiekem elke 10 min je hoofd even laten 'rusten' als het goed is merken ze dat niet als je kantoor baan hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:02 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal meevalt!![]()
Pff ik ben echt dood. Tot 4 uur zitten ouwehoeren met huisgenoot (niet die achterlijke gladiool maar 1 van de leuke). Niet zo'n goed idee als je om 9 uur weer op kantoor moet zitten. Ahwell
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stiekem elke 10 min je hoofd even laten 'rusten' als het goed is merken ze dat niet als je kantoor baan hebt
Hmm dat gaat wat moeilijk, ben projectmanager dus moet wel wakker blijven en bovenop onze inbox zitten, bij wijze vanquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Stiekem elke 10 min je hoofd even laten 'rusten' als het goed is merken ze dat niet als je kantoor baan hebt
Wat een absurde tijden! Arme jijquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wel lief doen hè! Ik heb gisteren van 7.00 - 23.15 op kantoor gezeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |