Medio volgende week (je weet maar nooit wie er meeleest).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
Wat zou je zonder ons moeten...
Wanneer ga je nou op vakantie?
En gelijk heeft zequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Internet was een vereiste, anders ging mijn vrouw niet mee
Aangezien ze tegenwoordig de enige directeur in haar bedrijf is, wilde ik er deze keer niet flauw over doenquote:
Tot het dwangmatig wordt is dat leuk ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
Toch lekker om in een verloren uurtje op het balkon even je mail te checken?
Oh ja, dwangmatig is niet goed...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tot het dwangmatig wordt is dat leuk ja.
Maar, dat hoort er bij als je eigen baas bent.
Wat er ook bij hoort, is dat je eigenlijk geen vakantie hebt, maar gewoon vooruit werkt en weer inhaalt achteraf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How come?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Maar heb, om een onderwerp van een paar dagen geleden terug te halen waar ik helaas niet op kon reageren, alweer veel te lang veel te weinig seks!
Ooh. Dan waren het gewone sperziebonen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Nee. Snijbonen zijn plat en meestal langer.
Mmmm, dat is rot.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Vanyel het volgende:
Seks is niet zo aantrekkelijk als je al misselijk wordt als je elkaar een zoen geeft, of als je zo'n koppijn hebt dat je ogen ervan gaan tranen.
Op vakantie is t wel gelukt hoor, maar verder al niet sinds ik me niet lekker voel.
Vrouw vindt dat niet zo leuk.....
Mmm, die lust ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh. Dan waren het gewone sperziebonen.
Ik wist niet dat die dingen zo anders smaakten...quote:
Jaren, dat kan ik me (gelukkig) niet voorstellen. Ik heb t nu 7 weken en ik ben al bijna klaar om van een brug te springen.. En ik ga er wel vanuit dat het daarvan komt, zou anders wel heeeel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Ik ben trouwens jaren ziek geweest, dus ik snap het wel hoor.
Gelukkig is het ook een afzienbare tijd. Tenminste als het van je zwangerschap komt.
Totaal andere boonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dingen zo anders smaakten...
Zo leer je nog eens wat!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Totaal andere boon
Snijboon
[ afbeelding ]
Sperzieboon
[ afbeelding ]
quote:
Daar kan idd alleen dit opquote:
quote:
De middelste van 6quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Qebbel het volgende:
Die middelste. Kweet nog niet of ik 'r eigenlijk irritant vind, of toch wel heel leuk, maar men; she's hot. Die rechter ook trouwens.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De middelste van 6
Ik gok dat je die rechts van het midden bedoelt?
Spuit 11quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Het zijn er zes...
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:49 schreef lezzer het volgende:
Oh hallo majsjes!* lezzer zwaait naar de foto meisjes
Zo, en nu ga ik naar bed. Project is weer terug naar de opdrachtgever gekiept en bijna af (denk ik)
The Real L-Word; ofwel de real-life versie van the L-Word. Komt zondagavond bij jou op tv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |