Dat is dezelfde als de eerste.. alleen dan met make-up op. (Kristen Steward)quote:
Oh. Misschien moet ik die toch maar eens gaan kijken dan, ik heb ze tot nu toe zoveel mogelijk genegeerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als de eerste.. alleen dan met make-up op. (Kristen Steward)
Als je weg wilt kwijlen.. ze speelt in de Twilight films.
Showtime kunnen we niet ontvangenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Congrats. Lekker slapen!
[..]
The Real L-Word; ofwel de real-life versie van the L-Word. Komt zondagavond bij jou op tv.
Maar zij is al bezetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat zijn veel mooie vrouwen niet
Maar... er is hoop:
[ afbeelding ]
Twilight?? *runs away screaming*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Woesh. Eerst gaat het over relaties, waar ik niet zo heel veel verstand van heb, dan over boobies, die ik ook niet heb en vervolgens beginnen we over Twilight.
I know!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat zijn veel mooie vrouwen niet
Maar... er is hoop:
[ afbeelding ]
quote:
Waar wil jij het over hebben dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Woesh. Eerst gaat het over relaties, waar ik niet zo heel veel verstand van heb, dan over boobies, die ik ook niet heb en vervolgens beginnen we over Twilight.
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.quote:
Ja, waarom kunnen vampiers en weerwolven niet gewoon lief naast elkaar bestaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Bah. Die hele hype er om heen vind ik niks. De hele serie gaat over het kiezen tussen wat er overheerst. Necrofilie(de vampiers) of Zoöfilie(de wolven). Al moet ik zeggen dat het wel heel leuk is om langs de eerste de beste basisschool te lopen en Twilight af te gaan zeiken. Dan kijken alle kindjes van 8 je heel boos aan.
Mmmm bonbonsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dan... uh... *geeft grote doos bonbon^*
Ik heb rood haar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.
Ik ook.quote:
We have no soul!quote:
Dat wist ik ook alquote:
Ja, ik eigenlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eten. Of het scheren van schapen. Of mensen met rood haar. Of eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |