Dan is het sowieso onzin, want dingen hebben geen geslacht.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef Vanyel het volgende:
Dat maakt het woord mannelijk, niet het ding!
Behalve een lekker dingquote:Op woensdag 7 april 2010 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is het sowieso onzin, want dingen hebben geen geslacht.
Gevatquote:
morgen weerquote:Op woensdag 7 april 2010 09:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice ^^ Dus je gaat d'r nog een keer zien?
Goed zo! Hard aanpakken!quote:Op donderdag 8 april 2010 08:20 schreef lezzer het volgende:
En we zijn weer op kantoor![]()
Weer verhuisd, maar mijn buuv heeft het goed geregeld in mijn afwezigheid.
We zitten weer aan het raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:09 schreef lezzer het volgende:
Ik heb nu nog zicht op het plein, maar als er blad aan de bomen zit niet meer
Dus, ik geniet er nog maar even van
Positie van raamambtenaar vast houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Droomert aait.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben net wakker en wil nu alweer slapen
Ben je overdag in Utrecht vandaag of 's avonds? Ik werk nl middenin het centrumquote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
morgen weer
ben dan in Utrecht, daar woont ze..... misschien goed excuus om keer bij jou langs te komen
ben er rond uurtje of 5, maar eerst zo maar weer ff slapen... ben gesloopt en keelauwie... hoop dat ik vnaaf kanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ben je overdag in Utrecht vandaag of 's avonds? Ik werk nl middenin het centrum.
Hmmm rust maar goed uit dan, zou zonde zijn als je niet kon gaan!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben er rond uurtje of 5, maar eerst zo maar weer ff slapen... ben gesloopt en keelauwie... hoop dat ik vnaaf kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |